Adam M. Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Okolo 40 - 50 tys km. Tyle ze te sprzedawane w Polsce lancuchy DID to albo chinskie kopie, albo lancuch maszynowy z metra ciety na lancuszki z motocyklowym DIDem nie majacy nic wspolnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny28 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Czyli co mam rozbierać motocykl i wymieniać to gówno? W takim razie gdzie kupić dobry łańcuszek?W serwisie? Jakiej firmy żeby nie była to Chińszczyzna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 jeździj, zajrzyj do niego za 2-3kkm ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 +1, nie zawsze trafisz na kopie wiec zacznij jezdzic i sprawdz po jakims czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny28 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Tak zrobię.Specjalnie kupiłem fabrycznie zakuty zeby miec pewność,ze nie był z "metra cięty" Rozebrałem pół silnika zeby go założyć i nie uśmiecha mi się po raz kolejny to rozbierać. Pojeżdżę,zobaczę wtedy sam się przekonam. Dzięki za info. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.