Skocz do zawartości

Przerabianie VN 1500


DS73
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do użytkowników motocykli Kawasaki vn 15, posiadam takowy z 1995r i chciałbym go delikatnie przebudować, min. Wymiana obudowy filtra na okrągły - między cylindrami z nowszych modeli, głęboki przedni błotnik, licznik na zbiornik itp. Chodzi mi o kontakt z osobami które takie przeróbki wprowadzali w swoich vn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma sensu - za droga sprawa

dla samego błotnika musiał byś przerobić przód - szerokość półek, mocowanie błotnika do lag,

co do filtra - to będzie jeszcze więcej kosztowało

to nie tylko puszka w inne miejsce i jej mocowanie - do dojście do gaźnika - to sam gaźnik inaczej zamocowany )czytaj brak takich mocowań u ciebie na cylindrach)

przerobienie licznika na zbiornik - to przedewszystkim jego zakup - i tutaj znowu natrafisz na problem - nie będzie pasować wycięcie na twoi zbiorniku - chcesz robić nowy zbiornik?

elektryka do przerobienia

 

jeśli sam tego sobie nie zrobisz

to raczej sobie odpuść

 

Pozdrawiam

Klaus

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje zmiany wprowadził bym sam (prowadziłem przez parę lat warsztat samochodowy) chodzi mi głównie o koszty i możliwości samej przebudowy z uwagi na fakt braku możliwości przymierzania poszczególnych elementów np. przedni błotnik raczej na pewno nie pasował by z nowszego vn z uwagi na rozmiar koła 16 a 19 w moim ale np. z Hondy tam o ile wiem jest 18. Co do obudowy filtra samo zamocowanie nie było by raczej wielkim problemem gorzej może być z podłączeniem do gaźnika. Z uwagi na powyższe byłem ciekaw czy ktoś takie zmiany wprowadzał, lub ma wiedzę jak to zrobić. ( Ceny części na allegro nie są takie wygórowane np. dorabiane z tworzywa błotniki widziałem już za 70 zł) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z rzeczy których widziałem

to:

1. przerobiony przód jak najbardziej - ale były wymieniane półki

a błotnik był dorobiony osobno - i to już nie było 70 zł tylko 130 + lakiernik oczywiście

pamiętaj że błotnik z tyłu nie może być tak szeroki jak w Vn Classic - inny kąt główki ramy

i to by było na tyle

co widziałem kiedykolwiek w VN 15

 

najprościej by było poszukać kogoś z VN classickiem

800/ 1500 i porównać wzrokowo jak i pomierzyć drobiazgi

 

Saluti

Klaus

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj nie bardzo rozumiem dlaczego wymieniać pułki w przednim zawieszeniu jeżeli nie będzie wymieniane koło, wg mnie zmieni się tylko mocowanie błotnika. Rozwiń temat jeżeli się mylę. Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zastanawiam się nad zmianą błotnika w moim Vn 800 na głębszy, w tej sprawie dzwoniłem do gościa ze Skarżyska-Kamiennej , który produkuje różne typy z tworzywa i do mojego typu pasuje bez problemów, tylko trzeba przewiercić w odpowiednich miejscach 4 otwory, co nie jest szczytem umiejętności technicznych :). Koszt rzeczywiście powyżej 100 zł. Firma nazywa się plastbike, tel. 607373688. W VN 800 są zegary na baku, które są izolowane za pomocą gumowej uszczelki, ale ona koryguje tylko drobne różnice pomiędzy bakiem a obudową licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dopisze się tutaj, bo w końcu, o jakąś tam przeróbkę chodzi :flesje:

W zeszłym rocku, zahaczył mnie pewien kierowca i chcąc nie chcąc pokrzywił mi nieznacznie gmola. Problem jest taki, że trudno mi znaleźć nowy, albo kogoś, kto by się nim zajął z tego względu, iż posiadam model Drifter, a do niego cholernie ciężko cokolwiek w naszym pięknym kraju dostać ( byłem u dilera, ale zostałem odprawiony z kwitkiem). Dodatkowo chciałbym mu zmienić siedzisko na jednoosobowe, może znacie więc kogoś, kto się takimi rzeczami zajmuje? Z góry dzięki za pomoc i sorki jesli się nie wstrzeliłem z modelem hehe :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Dopisze się tutaj, bo w końcu, o jakąś tam przeróbkę chodzi :flesje:

W zeszłym rocku, zahaczył mnie pewien kierowca i chcąc nie chcąc pokrzywił mi nieznacznie gmola. Problem jest taki, że trudno mi znaleźć nowy, albo kogoś, kto by się nim zajął z tego względu, iż posiadam model Drifter, a do niego cholernie ciężko cokolwiek w naszym pięknym kraju dostać ( byłem u dilera, ale zostałem odprawiony z kwitkiem). Dodatkowo chciałbym mu zmienić siedzisko na jednoosobowe, może znacie więc kogoś, kto się takimi rzeczami zajmuje? Z góry dzięki za pomoc i sorki jesli się nie wstrzeliłem z modelem hehe :flesje:

 

Witam w bydgoszczy jest dobry warsztat robią wzzystko z k.o. do motocykli

gmole, oparcia relingi itd . mozna wysłac im stary gmol zrobią ci nowy.

http://www.rafmar.com.pl/ firma rafmar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj nie bardzo rozumiem dlaczego wymieniać pułki w przednim zawieszeniu jeżeli nie będzie wymieniane koło, wg mnie zmieni się tylko mocowanie błotnika. Rozwiń temat jeżeli się mylę. Dzięki i pozdrawiam.

 

do jest dość proste kolega chciał błotnik głęboki jak od classica

mają szersze koła

przez to błotnik będzie wychodził poza lagę

i albo szersze półki , koło i błotnik typu classic albo nici z tego

 

Witam

Dopisze się tutaj, bo w końcu, o jakąś tam przeróbkę chodzi flesje.gif

W zeszłym rocku, zahaczył mnie pewien kierowca i chcąc nie chcąc pokrzywił mi nieznacznie gmola. Problem jest taki, że trudno mi znaleźć nowy, albo kogoś, kto by się nim zajął z tego względu, iż posiadam model Drifter, a do niego cholernie ciężko cokolwiek w naszym pięknym kraju dostać ( byłem u dilera, ale zostałem odprawiony z kwitkiem). Dodatkowo chciałbym mu zmienić siedzisko na jednoosobowe, może znacie więc kogoś, kto się takimi rzeczami zajmuje? Z góry dzięki za pomoc i sorki jesli się nie wstrzeliłem z modelem hehe flesje.gif

 

 

http://www.tv-motocyklowa.pl/Drifter-1500

tutaj masz mojego byłego driftera zrobionego na cacy

gmole wszelkie wraz z mocowanie dorabiał koleś z http://www.moto.duh.pl/

znajdzeisz go na każdym bazarze - będzie miał wzór do driftera - zostawił sobie

siedzenie pod warszawą robiłem z podwójnego - i jest klika problemów z tym zagadnieniem - szparunki i inne takie w nowym mieście na wartą znalazł się magik

 

Saluti

Klaus kiedyś klaus drifter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...