ponczo Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 (edytowane) to niebieskie to jest moduł? bo mam tylko to i cewke tą szarą http://w172.wrzuta.pl/obraz/53wxiP30JPA/dsc00250 a cewka łączy się z tym modułem czy nie jak tak to pewnie to zobacz sobie na allegro albo na googlach jak wygląda moduł zapłonowy w cr 250 Poszukał bym ci ale net mi zamula :D Edytowane 10 Stycznia 2010 przez ponczo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 z zapłonu idą 4 kable do tego niebieskiego a z niebieskiego 1 do cewki i z cewki na swiece.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 a wziąłeś pod uwagę że teraz są niskie temperatury i to może byc przyczyna twoich problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Noto to właśnie to a jaka jest iskra zobacz czy kabel nie jest od cewki uszkodzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 iskra jest duża kabel jest nowy wszystkie kable są nowe wczoraj wymianiałem nigdz e niemają przebiciaa!! hmm wina tępaeratur no dobra ale moto by niezgaso jakby nigdy nic i niechiało odpalic.. przez teparature;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 moja kawka tak samo się ostatnio zachowywała przy temp. ok 0. Za kilka dni jak było ponad 5 stopni zapaliła bez problemu i nie było walenia w tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 aha... no ale cr stoji w ogrzewanym garazu i tez nic ;/ ku*wa niemam juz pomysłów... spróbuje jutro all przeczyscić a jak nie to pcham do mechanika. niech robi te padło. a mozliwe ze sie zerwał klin na wale? a mozliwe ze sie zerwał klin na wale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 hehe rozkręciliście sie na moim temacie. Dobra a może coś o moim moto jak wczesniej pisalem po złożzeniu go nowy tlok i tulejka odpaliłem wszystko git ale próbowałem leciutko odkręcać i sie nie chciał wkręcać coś jakby paliwa za mało ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ustawcie gaźniki i zaczną oba motocykle normalnie działać. Jak się motocykl wkręca lepiej na ssani oznacza to tylko to ze gdzieś ciągnie lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 siemka chcialbym sam zawalczyć z tym gaxnikiem wiem ze sa dwie śróbki jedna od powietrza a druga od mieszanki czy jakos tak. Jak się do tego zabrać regulować aż co zacznie lepiej chodzić ?? Metoda prób i błędów kręcić tymi srubkami bo mi krzyczą za to 250 zł w Moto Porcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Gaźnik to nie tylko 2 śruby. W serwisówce do tego motocykla masz napisane jak to ustawić. Generalnie powiem ci tak 250 zł za regulacje drogo mi się trochę drogo wydaje, znajdź innego mechanika bo sam możesz nie ustawić trzeba mieć do tego odrobinę wprawy. Jazda z źle ustawionym gaźnikiem doprowadzić może do zatarcia motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 a ja zaprowadziłem moto do mechanika;) nie będe grzebał bo zrobie jeszcze gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 siemka dzisiaj zajechałem do garażu i otworzyłem kranik, po kilku sekundach usłyszałem powietrze i z nadmiaru zaczeło mocno lecieć paliwo, czyżby to pływak jakoś nie trzymał i trzeba by go podgiąć ?? Mozliwe ze dlatego ma muła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 panowie mechanik cos mówił ze umnie padły uszczelniacze to mozliwe? czy robi mnie w wała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.