Luca Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) http://www.allegro.pl/item878364415_honown..._51_177_mm.html Włala :icon_biggrin: Czyli tam gdzie jest sprężyna dociskająca osełki jest również giętkie łącze. Człowiek całe życie się uczy. :notworthy: Edytowane 7 Stycznia 2010 przez Luca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Czyli tam gdzie jest sprężyna dociskająca osełki jest również giętkie łącze? Człowiek całe życie się uczy. Myslalem o czyms innym :wink: Czlowiek cale zycie sie uczy i glupi umiera... :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Myslalem o czyms innym :wink: (...) O honownicy z dwoma przegubami krzyżakowymi na sztycy? Takie też są. Na potrzeby własnego dłubania w silnikach jest to rzecz pożyteczna, do której przyda się średnicówka i umiejętność mierzenia odchyłek. To jaką decyzję podjął Główny Zainteresowany? kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) dziekuje za ciekawe pomysły ii mozliwe rozwiązanie tego problemu. Jak już naprawie to powiem co i jak Pozdrawiam ps w tym tygodniu będzie odpwiedź Edytowane 12 Stycznia 2010 przez marekbuli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Radze kupić honownice i tak przy wymianie pierścieni cylinder trzeba honować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 (edytowane) Witam. Sprawa już się wyjaśniła. Aluminium udało się usunąć chemicznie dosyć prostą metodą. Po usunięciu alu, uwidoczniła się drobna rysa w dolnej części tulei cylindrowej. 50% znawców twierdziło, że nie trzeba szlifu tylko honować, 40% że szlifować. Za to jeden znajomy wpadł na chyba najlepszy pomysł. Po obejrzeniu i przemyśleniu sprawy cylinder dostał nową tuleje i nominalny tłok (koszt 200 zł tuleja, 350 kpl tłok yamaha) Problem z tuleją był taki, że raczej nie było już miejsca na szlif, tzn np wosner lub jak to się pisze przewiduje jeszcze jeden szlif, ale koszt tłoka to około 550 zł + szlif 50 a tu nowa tuleja + montaż 200 + 350 tłok. Dla mnie kasa też jest ważna, a druga sprawa, to że cylinder teraz ma w razie czego przed sobą możliwość odbycia 2 szlifów. To na razie tyle Pozdrawiam Edytowane 14 Stycznia 2010 przez marekbuli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi