Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pisać o doświadczeniach z jazdy , chwalić się gdzie kto był BUELEM i jakie zmiany wprowadził w motocyklu by mu było wygodniej , a przy okazji zapytam jakie macie doświadczenie z napędem pompy oleju w modelach do 2006r. bo nie wiem czy się martwić po przejechaniu 30tyś czy cieszyć że aż tyle dał radę pokonać.

 

pozdrawiam

mt

 

PS

planuje ktoś jakąś dalszą wyprawę ( MAROKO ) ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wypuszczam się Buellem dalej niż 10km! Toż to się psuje! :icon_razz:

A tak poważniej...

MAROKO powiadasz Macieju?? Ciekawa opcja. Kawa, marokańskie ciasteczka i faja wodna! To jest to!

Ja wybieram się w tym roku na Kebab do Istambułu (oczywiście Ulyssesem). A co po drodze to się jeszcze okaże... Poza tym Nordkapp mnie ciągnie i Islandia - ale to chyba dalsze plany.

Poza tym okoliczne wypady krajowe (Częstochowa i jura w kwietniu, jakiś nadmorski zlot motocyklowy latem, Bieszczady jesienią itp itd).

A żeby się wygodniej jeździło - po zakupie zawsze rozbieram i składam motocykl przed używaniem ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siemka chłopaki :icon_biggrin:

Dawno tu nie zaglądałem :rolleyes:

Co do pompy w Bułkach poniżej 2006 to nie chodzi o pompę panowie tylko zębatkę napędową pompy (ślimakowa) nie dawniej niż wczoraj sprawdzałem swoją prosta sprawa spuszczasz olej odkręcasz pompę i jest :icon_rolleyes: po przebiegu 26 t/km u mnie wygląda bardzo dobrze ale naczytałem się sporo na niemieckich forach o tym problenie sypią im się nawet po 8-10 16 tyś km.

Z drugiej strony od użytkowników z za oceanu nie "słyszałem" żadnych problemów.

Proponuje dla spokoju ducha przy każdej wymianie oleju zajżeć na zębatke zajmuje to 30 min. a może zapobiec np. temu

http://www.badweatherbikers.com/cgibin/dis...842&post=149970

 

Maarp jak tam idą prace nad bułkami?

xltd sprzedaje na allegro uszczelki pod głowice jak byś potrzebował pozatym jest jeszcze gościu co dorabia.

Ja narazie jestem w lesie wczoraj przyszedł mi zestaw uszczelek silnika z Cometic Gaskets (cieńsza uszczelka pod głowice :) Jeszcze czekam na nowe nadwymiarowe kute tłoki Hurricane od NHRS cylindry leżą u tokarza (będzie 1000ccm i podwyższona kompresja do 10.5:1 ) :crossy:. Głowiczki mają wygładzone kanały i wypolerowane komory spalania,spasowałem kolektor ssący do kanałów (fabrycznie było duże przesunięcie).

Dobrze że jeszcze zima :bigrazz:

 

Tak się zagrzebałem w piwnicy że zapomniałem o naszym forum :banghead:

 

[/b]mirocbr Pytaj dzwoń jak trzeba to chyba jedyne polskie forum gdzie są ludzie którzy coś wiedzą w temacie.

 

Proponuje poczytać ten temat:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=94929

 

Pozdrowienia Buellmaniacy :wink:

 

siema !!! cicho cicho a co tu teraz pisać jak sam Erick Buell ogłosił upadłość :( ale i tak chyba bedzie 1125r ale to dopiero w marcu :)

 

Erik już dawno powrócił do biznesu :buttrock: :clap:

http://www.ebracing.com/

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Dziadek XB

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

A ja mam takie pytanko może trochę odbiegające od dotychczasowych postów ale tak na prawdę jak już zostało słusznie zauważone grono użytkowników Buelli jest na tyle małe, że nigdzie nie powstało oddzielne forum dotyczące tej marki. Ja osobiście od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem XB9R Firebolta i mam do Was jako już bardziej doświadczonych kolegów motocyklistów pytanie dotyczące sprzęgła. W jaki sposób można takie wyregulować w buellu? W moim jest takie coś, że po wrzuceniu biegu on od razu powolutku bo powolutku ale rusza mimo iż sprzęgło jest wciśnięte - więc stąd moja diagnoza że trzeba to wyregulować ale jako zielony szybko uczący się mechanik chciałem zapytać czy sam jestem wstanie to podregulować czy lepiej go gdzieś oddać by mi to zrobili? Czy to jest mocno pracochłonne?

 

Drugie pytanie dotyczy części do Buelli czy ktoś ma może jakieś dojście do tańszych niż te które proponują salony Harleya? Za komplet naklejek do mojego usłyszałem kwotę 70 euro netto. Lusterka 35 euro netto za sztuke. Podnóżki 65 erło netto za komplet. Troche fajne te ceny a na allegro nie ma za dużo takich ofert.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja sprzęgła.

Proste i do zrobienia jak to napisałeś przez zielonego, szybko uczącego się mechanika.

Po pierwsze - śruba w środkowej części pancerza linki sprzęgła (ta pod harmonijkową gumową osłoną), tam regulujesz luz na lince. Niezbędne 2 klucze płaskie (około 13 lub 14 czyli 1/2 cala).

Po drugie - w kapie sprzęgła są dwa wizjery. Mniejszy aby sprawdzić napięcie łańcucha sprzęgłowego. Większy aby wypiąć linkę, sprawdzić lub wlać olej sprzęgłowy, a także wyregulować sprzęgło. W środku elementu wysprzęglającego (ciągnionego przez linkę) jest śruba. Tą śrubą reguluje się stan sprzęgła miedzy ślizgać się a ciągnąć.

Na klamce linka powinna mieć ok 3 mm luzu.

Resztę ustawisz pod wizjerem. Dla ułatwienia dodam - oprzyj wtedy motonga o ścianę albo niech ktoś potrzyma, bo na stopce to uleci Ci olej sprzęgłowy. Przy okazji wymień go - sprawa prosta i nie droga, a bardzo istotna.

Do dzieła!

 

Jeśli chodzi o liczbę posiadaczy motocykli marki Buell to muszę stwierdzić iż liczba owa w ostatnim czasie zaczęła ogromnie rosnąć. Czyżby zachód pozbywał się wszystkich, najczęściej powypadkowych Bułek?

A propos części - trzeba wiedzieć skąd, co i za ile. Ale nie będę generalizował. Wciągniesz się w temat, będziesz sobie radził :-)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś, po pierwszej konkretnej, pozimowej pętelce o długości około 150km - ZMIENIŁEM ZDANIE!!!

Odwołuję wszystkie może nieco mniej pochlebne wypowiedzi na temat XB9S (tyczy się również XB9R)!!!

Maszyna spisała się FANTASTYCZNIE. Niczego jej nie brakowało, ani góry, ani dołu (no może brak było błotnika bo byłem cały mokry z tyłu i owiewki bo wiało niemiłosiernie), ale nie zająknęła się ani razu i w ogóle dała radę powyżej 200km/h. Gorzej było ze mną ;-)

Dla ułatwienia dodam XB9S na Race Pack'u (wydech, filtr, mapa itp).

Jestem skłonny bez wahania osiągami porównać ów motocykl do przeciętnej japońskiej 600tki (FZ6, CB600 itp) - dziś się nie imały ;-)

Cóż - a może to tylko taka opinia bo jeszcze na dobre nie wyprowadziłem reszty stajni by pohasała, a i ja byłem na głodzie?

Tak czy owak XB9 to ZAJEBIASZCZY motong!!!!

POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

XB 9 znacznie lepiej znosi wszelkie katowanie, niestety, zrobienie z niej poprzez Big Bore większej pojemności, wpłynęło ujemnie na wytrzymałość silnika (oj, tu wiem, co mówię). producent jakiś czas ogarniał temat, wprowadzając poprawki i cuda na kiju. mi 12-ka wybuchła :D

1125 z silnikiem Rotax daje radę, ale szału nie robi. chociaż, w mieście sprawdza się znakomicie.

fakt xb12 też trochę się meczy przy dużych prędkościach (180 -200) ale przyjemność z jazdy daje mi prędkość od 120 -150 później już wieje... ale niestety przesiadłem się z GSXr 1000 na buella wiec różnica w prędkościach jest znacząca.

Edytowane przez Nicram
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie,

 

Już dawno można jeździć na motorach a ja jeszcze daleko w polu. Niestety kupiony zimą firebolt nie do końca okazała się sprawny. Pomijam fakt regulacji sprzęgła, skończenia żywota akumulatora, ale najgorsze jest to że przy 5 tysiącach obrotów zaczynał się dławić i gasnąć (pojechał do mechanika).

 

Piszę w innym celu. Z racji tego, że nie wiem co było lane (olej) do niego przez poprzedniego właściciela chciałbym Was zapytać jakim najlepiej olejem go nakarmić teraz?

 

Dzięki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

 

Już dawno można jeździć na motorach a ja jeszcze daleko w polu. Niestety kupiony zimą firebolt nie do końca okazała się sprawny. Pomijam fakt regulacji sprzęgła, skończenia żywota akumulatora, ale najgorsze jest to że przy 5 tysiącach obrotów zaczynał się dławić i gasnąć (pojechał do mechanika).

 

Piszę w innym celu. Z racji tego, że nie wiem co było lane (olej) do niego przez poprzedniego właściciela chciałbym Was zapytać jakim najlepiej olejem go nakarmić teraz?

 

Dzięki pozdrawiam

 

Napewno musi być 20W50 a jakiwybierasz to twoja sprawa ja leje Royal Purple full syntetyk ale zciągam go z USA naprawde super olej.

Jesteś z Wrocławia kupiłeś niebieskiego bolta od gościa z wrocka?

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...