Piotrek760 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Witam. Mam kilka pytań 1 Jakiej firmy kupić korbowód, łożyska na wal i uszczelki? uszczelki firmy OMP i namura są dobre? 2 Jaką ustawić siłe docisku na kluczu dynamometrycznym zeby dokręcić kartery cylinder i głowice? 3 Czy są rozmiary korbowodów? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 ad. 1 możliwe dobre. OMP z tego co słyszałem do takich nie należą ad. 2 i 3 - to znajdziesz bez problemu w serwisówce pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek760 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dzięki za odp. w servisówce znalazlem tylko jak ustawic do głowicy i cylindra a karterów nie ma ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Widzę że jesteś z lubuskiego w Świebodzinie jest sklep zajmujący się takimi maszynami (serwis części) tam znajdziesz wszystkie potrzebne informacje i części a tu masz namiary Moto-Cross Świebodzin Sikorskiego 23 tel. 683823442 zawsze możesz podjechać i popytać co i jak bardzo dużo mają części na miejscu Z tego co kojarzę to łożyska na wał to tylko oryginał, uszczelki OMP to tania chińszczyzna jak już to proponowałbym zestaw PROXA lub Atheny, korbowód to masz do wyboru sporo firm PROX, Wiseco, Hot Rods itp to chyba jedne z lepszych no i oczywiście oryginał ale cena na pewno zaporowa będzie Edytowane 22 Grudnia 2009 przez mati27d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek760 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dzięki za namiary. A słyszał ktoś z Was o tej firmie Namura ? na allegro jest komplet uszczelek za 280 zł a athena za około 400;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Korba to wszystko podobna półka (Hot rods, prox) Uszczelki najlepiej w oryginale bo uszczelka miedzy kartery w tym silniku jest bardzo ważna. Kartery są skręcane na śruby 6mm o ile się nie mylę, także dokręć w odpowiedniej kolejności z wyczuciem i tyle. Z tego co pamiętam to tego typu śrubki przykręca się 10 - 16Nm ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Nie kupuj tych uszczelek OMP, ich jakość jest niska. Mi uszczelkę OMP pod głowica wydmuchało po ok 5 mth, a uszczelka miedzy karterem a prawym deklem silnika zaczęła ciec po 1 treningu. Najlepiej kup oryginalne uszczelki tak jak radzi zielorz, cenowo nie wypadają tak strasznie Edytowane 22 Grudnia 2009 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.