binkimoto Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Albo masz podnieniony moduł zapłonowy od innego Kawasaki 636 młodszego lub starszego (sprawdz w serwisówce i porównaj z tym modelem modułu co masz obecnie w motocyklu,sprawdz rozrząd,czy zawory nie są za ciasne lub za luźne,prędzej będą za ciasne albo właśnie uszkodzone wtryski.Z prawej strony silnika jest taka mała pokrywa pod którą jest znak do ustawiania GMP przy niej jest taki impulsator wału korbowego,zmierz szczelinomierzem odległość między impulsatorem a tym że to tak nazwe"słoneczkiem" ja ustawiłem to u siebie na 0,50 czyli pół milimetra i jest wszytko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 lo matko :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 O kurde. Ludzie! Nie macie pojecia to nie piszcie. Z ta Kawą tylko do serwisu, który sie zajmuje wtryskami. Domorosle metody nie maja tu racji bytu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.