Skocz do zawartości

ZX6 636 pomocy!!!


Rider666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Albo masz podnieniony moduł zapłonowy od innego Kawasaki 636 młodszego lub starszego (sprawdz w serwisówce i porównaj z tym modelem modułu co masz obecnie w motocyklu,sprawdz rozrząd,czy zawory nie są za ciasne lub za luźne,prędzej będą za ciasne albo właśnie uszkodzone wtryski.Z prawej strony silnika jest taka mała pokrywa pod którą jest znak do ustawiania GMP przy niej jest taki impulsator wału korbowego,zmierz szczelinomierzem odległość między impulsatorem a tym że to tak nazwe"słoneczkiem" ja ustawiłem to u siebie na 0,50 czyli pół milimetra i jest wszytko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...