tkpawlik Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 witam, docieralem dzis zawor wydechowy, niestety po dotarciu nadal na powerzchni styku z ganizdem sa niewielkie(ale jest ich sporo) wrzery. dziadek (kiedys zajmowal sie naprawa motocykli) proponowal mi ze delikatnie ztoczy ten zawor zeby byl gladki po czym jeszcze raz trzeba by bylo dotrzec. zastanawiam sie tylko czy to toczenie to dobry pomysl (zawor jest org) czy kupic jakis nowy zamiennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) zaworów się nie toczy, tylko szlifuje :icon_idea: W jakim stanie jest gniazdo? Koszt zaworu będzie niewiele przekraczał koszt zleconej usługi. Edytowane 30 Listopada 2009 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkpawlik Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 gniazdo jest ok. przedtem mialo lekkie "przebarwienie" ale po szlifowaniu jest idealne. za toczenie nic bym nie placil, bo zrobilby mi to dziadek(mieszka po drugiej stronie ulicy:P) na swojej tokarce. nie chodzi o to zeby "zaoszczedzic", bo jezeli toczenie jest zlym pomyslem, kupie nowy. pytam dlatego bo dziadek sie uparl ze nie ma sensu kupowac i on to zrobi, ale wole sie upewnic, bo on pracowal z troche starszymi motorami:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Już Ci napisałem że zaworów się nie toczy!!!!!!!!!!!!!! Zawory się szlifuje. Nie wiem jakim sprzętem dysponuje Twój dziadek, ale trochę mi to "kombinowaniem" zalatuje. Koszt nowego zaworu to kilkadziesiąt zł. Nie bawiłbym się, kupił nowy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Jak napisal theodor zawor trzeba przeszlifowac na specjalnej szlifierce do zaworow, specjalnie zawor wydechowy z powodu swojej twardosci nie nadaje sie do toczenia. Czy mozna zawor przeszlifowac mowi szerokosc warstwy cylindrycznej przylgni - tam gdzie stozek sie konczy ( na obwodzie przylgni ) powinna byc warstwa cylindryczna grubosci ok 1.5 mm. Jezeli jej nie ma szlifowanie nie pomoze i zawor trzeba wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Ostatnio zamawiałem części do kumpla GS500E i kupowałem zawór dolotowy. Koszt to chyba 40-50PLN oryginalny. Nie sądzę żeby do DR125 był droższy. Jeżeli wżery są znaczne proponuje wymienić zawór i dotrzeć go z gniazdem. Szlifowanie w tak małych zaworach może nie wydać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.