hondacr250r Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 witam skończył mi sie tłok w honda cr 250 r 2000r. pierścionki zapiekły sie w jednym miejscu . Mechanik mówił ze nicasil trzeba zrobic nowy ale zeby najtaniej wyszło to mowi zeby zeszlifować w miare zeby byłoo gładko papierem wodnym i nowy tlok i sprzedać motor ze pojeździ pół sezonu ktoś komu sprzedam i bedzie zadowolony bo i tak przy kupnie nastawi sie na wymiane kiedyś tam. Mowił zeby nie zakldać tulei zeliwnej bo sie bedzie grzala coś tam i ze nie znajde tloka do niego z szzerszymi pierscieniami . A nicasil kosztuje na allegro 600zł a tez to pewnie jakiś czeski i sie zrypie co doradzacie co zrobic. Nie mam kasy kupiłem kask strój ochraniacze itd i wymieniałem sprzęgło oleje więc wydalem z1500 zł . I niewiem czy powoli szykować sobie maszynke do wiosny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 witam skończył mi sie tłok w honda cr 250 r 2000r. pierścionki zapiekły sie w jednym miejscu . Mechanik mówił ze nicasil trzeba zrobic nowy ale zeby najtaniej wyszło to mowi zeby zeszlifować w miare zeby byłoo gładko papierem wodnym i nowy tlok i sprzedać motor ze pojeździ pół sezonu ktoś komu sprzedam i bedzie zadowolony bo i tak przy kupnie nastawi sie na wymiane kiedyś tam. Mowił zeby nie zakldać tulei zeliwnej bo sie bedzie grzala coś tam i ze nie znajde tloka do niego z szzerszymi pierscieniami . A nicasil kosztuje na allegro 600zł a tez to pewnie jakiś czeski i sie zrypie co doradzacie co zrobic. Nie mam kasy kupiłem kask strój ochraniacze itd i wymieniałem sprzęgło oleje więc wydalem z1500 zł . I niewiem czy powoli szykować sobie maszynke do wiosny ? Jeżeli masz w planach latanie wiosna 2010r to pewnie ze szykuj! Żeliwo odpada na 200%, tulejowanie cylindra też, bo z tego co sie orientuje koszt takiej operacji znacznie przewyzsza cene nowego cylindra ( dla przykladu: tulejowanie w Gilerze RC50, wynioslo mojego kumpla prawie tysiac zlotych) wiec ja radzilbym kupno nowego cylindra i tloka, to najsensowniejsze i najpewniejsze. Napewno na nowych czesiach pochodzi :) A co do sprzedazy i szlifowania papierem, po co kogos celowo wpuszczac na mine? Nieładnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 zmień mechanika co najwyżej można delikatnie przehonować jeśli można ale to są wartości liczone w 0.0x mm tuleja to koszt ok 300zł + tłok do żeliwa co się zamknie w kwocie ok 800-900 zł ze wszystkim więc ja bym zacisnął pasa i wysłał cylek do regeneracji nikasilu do holandi lub angli ( szukaj na rabittsport i motox) wyjdzie jakieś 30-40% drożej ale będzie tip top nowy cylinder troszkę wyniesie, 2tys lekką ręką Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 wiec, skad tak wysoki koszt tulejowania w 50cc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) wiec, skad tak wysoki koszt tulejowania w 50cc? Myśle, że kolega troche zawyżył cene :biggrin: Ps. radze zapoznać sie z tą stroną http://www.motor-tech.katowice.pl/ która na forum była wiele razy przywoływana. Edytowane 30 Listopada 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Trzeba znaleźć zakład gdzie robią dobrze i tanio a nie wysyłać byle gdzie. To jest cena z Motor-Techu, zakładu który naprawde polecam: Średnica tłoka powyżej 56 mm - 450 zł. Czyli dużo taniej niż nicasil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Trzeba znaleźć zakład gdzie robią dobrze i tanio a nie wysyłać byle gdzie. To jest cena z Motor-Techu, zakładu który naprawde polecam: Średnica tłoka powyżej 56 mm - 450 zł. Czyli dużo taniej niż nicasil. ale to cena za tuleje a każdy odradza tuleje nicasil na allegro znalazłem za 600 zl najtaniej w sieci co o tym myslicie napisałem gościowi ze słyszalem ze jakiś czeski lipny robicie a on mów ze jak wyslesz nawet do angli to niewiesz gdzie byl naprawde robiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 a co Ci tuleja przeszkadza? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Jeżeli tuleja jest wykonana z dobrego materiału i wstawi c ją ktoś kto na prawde ma pojęcie to nie odczujesz różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 każdy odradza tuleję, ale jak kogoś spotkam na żwirowni i jeździ sprzętem starszym niż 10lat, a spytam na czym jeździ to 90% na tulei- w tym również jestem ja. Jestem amatorem i mocy mi nie brakuje, i nie martwię sie że jak coś się wydarzy z tłokiem to zniszczy cylinder- robie szlif za 50zł + tłok i jadę dalej. Rożnica jest taka 400zł za tuleje czy 1200za regenerację nicasilu. Przy czym w sezonie wstawienie tulei trwa 3dni, a oczekiwanie na zregenerowany cylinder miesiąc. Na moje potrzeby tuleja mi wystarcza zupełnie, w jeździe nie amatorskiej taka naprawa pewnie nie przejdzie. (choć jeden znajomy ściga sie na tulei). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 komu wysłac cylinder do tulejowania bo niewiem motor tech to 450 zł i daleko odemnie a nie ma gdzies w szczecinie takiego zakładu lub jakiegos tańszego i tak jest tanio ale czytałem ze za 360 zł ktos to robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 komu wysłac cylinder do tulejowania bo niewiem motor tech to 450 zł i daleko odemnie Do motor-techu wysyłasz paczką cylinder. Po za tym ma jakaś renome jak każdy poleca ten warsztat. Ja tam robiłem cylinder i wszystko ok, koleś ci wytłumaczy wszystko jeśli chcesz (co i jak). Pozdro! Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Chcesz mieć pewność że będziesz miał dobrze to wyślij do Motor-Techu koleś ci od razu tłok dobierze jak będziesz chciał, już nie raz czytałem jak wysyłali do jakiegoś kolesia z allegro a później rozczarowanie bo tuleja jest wstawiona źle. Chyba że znajdziesz jakiś pewny zakład to ok, ja moge polecić Motor-tech wstawiali mi tam 2 razy tuleje do CRM 125 i KDX 125 i wszystko było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 dobranie od razu tłoka to dobra opcja, by sie potem nie rozczarować, że motocykl jest tak naprawde rok straszy i wymiary powinny być inne etc. Ile ja się namęczyłem z pewnym KTMem, który miałbyc 93 rokiem... nawet aso KTMa nie wiedział który to rok. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 witam skończył mi sie tłok w honda cr 250 r 2000r. pierścionki zapiekły sie w jednym miejscu . Mechanik mówił ze nicasil trzeba zrobic nowy ale zeby najtaniej wyszło to mowi zeby zeszlifować w miare zeby byłoo gładko papierem wodnym i nowy tlok i sprzedać motor ze pojeździ pół sezonu ktoś komu sprzedam i bedzie zadowolony bo i tak przy kupnie nastawi sie na wymiane kiedyś tam. Mowił zeby nie zakldać tulei zeliwnej bo sie bedzie grzala coś tam i ze nie znajde tloka do niego z szzerszymi pierscieniami . A nicasil kosztuje na allegro 600zł a tez to pewnie jakiś czeski i sie zrypie co doradzacie co zrobic. Nie mam kasy kupiłem kask strój ochraniacze itd i wymieniałem sprzęgło oleje więc wydalem z1500 zł . I niewiem czy powoli szykować sobie maszynke do wiosny ? Kolego, na innym forum napisałeś to samo i za to cie zjechali. Jak do K*-rWY jasnej można odwalić patent i wcisnąć szrota?? Takich to tylko na stos!! Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.