Skocz do zawartości

Nicasil, Tuleja,uzywany cylinder co wybrać


hondacr250r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam skończył mi sie tłok w honda cr 250 r 2000r. pierścionki zapiekły sie w jednym miejscu . Mechanik mówił ze nicasil trzeba zrobic nowy ale zeby najtaniej wyszło to mowi zeby zeszlifować w miare zeby byłoo gładko papierem wodnym i nowy tlok i sprzedać motor ze pojeździ pół sezonu ktoś komu sprzedam i bedzie zadowolony bo i tak przy kupnie nastawi sie na wymiane kiedyś tam. Mowił zeby nie zakldać tulei zeliwnej bo sie bedzie grzala coś tam i ze nie znajde tloka do niego z szzerszymi pierscieniami . A nicasil kosztuje na allegro 600zł a tez to pewnie jakiś czeski i sie zrypie co doradzacie co zrobic. Nie mam kasy kupiłem kask strój ochraniacze itd i wymieniałem sprzęgło oleje więc wydalem z1500 zł . I niewiem czy powoli szykować sobie maszynke do wiosny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam skończył mi sie tłok w honda cr 250 r 2000r. pierścionki zapiekły sie w jednym miejscu . Mechanik mówił ze nicasil trzeba zrobic nowy ale zeby najtaniej wyszło to mowi zeby zeszlifować w miare zeby byłoo gładko papierem wodnym i nowy tlok i sprzedać motor ze pojeździ pół sezonu ktoś komu sprzedam i bedzie zadowolony bo i tak przy kupnie nastawi sie na wymiane kiedyś tam. Mowił zeby nie zakldać tulei zeliwnej bo sie bedzie grzala coś tam i ze nie znajde tloka do niego z szzerszymi pierscieniami . A nicasil kosztuje na allegro 600zł a tez to pewnie jakiś czeski i sie zrypie co doradzacie co zrobic. Nie mam kasy kupiłem kask strój ochraniacze itd i wymieniałem sprzęgło oleje więc wydalem z1500 zł . I niewiem czy powoli szykować sobie maszynke do wiosny ?

 

Jeżeli masz w planach latanie wiosna 2010r to pewnie ze szykuj! Żeliwo odpada na 200%, tulejowanie cylindra też, bo z tego co sie orientuje koszt takiej operacji znacznie przewyzsza cene nowego cylindra ( dla przykladu: tulejowanie w Gilerze RC50, wynioslo mojego kumpla prawie tysiac zlotych) wiec ja radzilbym kupno nowego cylindra i tloka, to najsensowniejsze i najpewniejsze. Napewno na nowych czesiach pochodzi :) A co do sprzedazy i szlifowania papierem, po co kogos celowo wpuszczac na mine? Nieładnie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmień mechanika

 

co najwyżej można delikatnie przehonować jeśli można ale to są wartości liczone w 0.0x mm

 

 

tuleja to koszt ok 300zł + tłok do żeliwa co się zamknie w kwocie ok 800-900 zł ze wszystkim

więc ja bym zacisnął pasa i wysłał cylek do regeneracji nikasilu do holandi lub angli ( szukaj na rabittsport i motox)

wyjdzie jakieś 30-40% drożej ale będzie tip top

 

 

nowy cylinder troszkę wyniesie, 2tys lekką ręką

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec, skad tak wysoki koszt tulejowania w 50cc?

Myśle, że kolega troche zawyżył cene :biggrin:

 

Ps. radze zapoznać sie z tą stroną http://www.motor-tech.katowice.pl/ która na forum była wiele razy przywoływana.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba znaleźć zakład gdzie robią dobrze i tanio a nie wysyłać byle gdzie. To jest cena z Motor-Techu, zakładu który naprawde polecam: Średnica tłoka powyżej 56 mm - 450 zł. Czyli dużo taniej niż nicasil.

ale to cena za tuleje a każdy odradza tuleje nicasil na allegro znalazłem za 600 zl najtaniej w sieci co o tym myslicie napisałem gościowi ze słyszalem ze jakiś czeski lipny robicie a on mów ze jak wyslesz nawet do angli to niewiesz gdzie byl naprawde robiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy odradza tuleję, ale jak kogoś spotkam na żwirowni i jeździ sprzętem starszym niż 10lat, a spytam na czym jeździ to 90% na tulei- w tym również jestem ja. Jestem amatorem i mocy mi nie brakuje, i nie martwię sie że jak coś się wydarzy z tłokiem to zniszczy cylinder- robie szlif za 50zł + tłok i jadę dalej.

Rożnica jest taka 400zł za tuleje czy 1200za regenerację nicasilu. Przy czym w sezonie wstawienie tulei trwa 3dni, a oczekiwanie na zregenerowany cylinder miesiąc.

Na moje potrzeby tuleja mi wystarcza zupełnie, w jeździe nie amatorskiej taka naprawa pewnie nie przejdzie. (choć jeden znajomy ściga sie na tulei).

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komu wysłac cylinder do tulejowania bo niewiem motor tech to 450 zł i daleko odemnie

Do motor-techu wysyłasz paczką cylinder. Po za tym ma jakaś renome jak każdy poleca ten warsztat. Ja tam robiłem cylinder i wszystko ok, koleś ci wytłumaczy wszystko jeśli chcesz (co i jak). Pozdro!

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz mieć pewność że będziesz miał dobrze to wyślij do Motor-Techu koleś ci od razu tłok dobierze jak będziesz chciał, już nie raz czytałem jak wysyłali do jakiegoś kolesia z allegro a później rozczarowanie bo tuleja jest wstawiona źle. Chyba że znajdziesz jakiś pewny zakład to ok, ja moge polecić Motor-tech wstawiali mi tam 2 razy tuleje do CRM 125 i KDX 125 i wszystko było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobranie od razu tłoka to dobra opcja, by sie potem nie rozczarować, że motocykl jest tak naprawde rok straszy i wymiary powinny być inne etc. Ile ja się namęczyłem z pewnym KTMem, który miałbyc 93 rokiem... nawet aso KTMa nie wiedział który to rok.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam skończył mi sie tłok w honda cr 250 r 2000r. pierścionki zapiekły sie w jednym miejscu . Mechanik mówił ze nicasil trzeba zrobic nowy ale zeby najtaniej wyszło to mowi zeby zeszlifować w miare zeby byłoo gładko papierem wodnym i nowy tlok i sprzedać motor ze pojeździ pół sezonu ktoś komu sprzedam i bedzie zadowolony bo i tak przy kupnie nastawi sie na wymiane kiedyś tam. Mowił zeby nie zakldać tulei zeliwnej bo sie bedzie grzala coś tam i ze nie znajde tloka do niego z szzerszymi pierscieniami . A nicasil kosztuje na allegro 600zł a tez to pewnie jakiś czeski i sie zrypie co doradzacie co zrobic. Nie mam kasy kupiłem kask strój ochraniacze itd i wymieniałem sprzęgło oleje więc wydalem z1500 zł . I niewiem czy powoli szykować sobie maszynke do wiosny ?

Kolego, na innym forum napisałeś to samo i za to cie zjechali.

 

Jak do K*-rWY jasnej można odwalić patent i wcisnąć szrota?? Takich to tylko na stos!!

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...