Skocz do zawartości

GSXRowcy łączmy sie


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

Szukalem chwile po necie i nie znalazlem zadnego forum poswieconego tym motocyklom. Jest jedno dosyc duze ale w wersji angielskiej. Mam nadzieje ze to tutaj wypali i bedzie miejscem gdzie bedziemy mogli poplotkowac wymienic sie informacjami i umowic na wspolne latanie.

 

Zapraszam do wpisow, sprawdzmy ilu nas jest ( o ile nie macie info w karcie piszcie tez jakim sprzetem jezdzicie rok, pojemnosc itd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta ale nie chce zakładać nowego tematu. Mój sracz chyba miał jakiegoś 'elekpstryka" za poprzedniego właściciela i trochę zmienioną mam instalację. Pierwszy bajer to "alftermarketowy" przełącznik świateł buchnięty z jakiegoś przełącznika instalacji gazowej w polonezie. Kupiłem ładny, oryginalny cały prawy zespół przełączników wraz z kostką (bo stary ponadto był pęknięty). Przepinam, odpalam i świateł za chiny nie da się włączyć. To przełożyłem jedynie obudowę na tą niepękniętą stwierdzając, ze i tak nie mam siły ani umiejętności aby to ogarnąć na razie. Oczywiście wszystkie zabezpieczenia w postaci czujnika nóżki bocznej są zbaypassowane (+) Nie mam także mechanizmu uruchamiania "stopu" przednim hamulcem (tylny działa). Ogólnie lipa trochę.

 

To co mnie martwi to pompka paliwowa. Mam model gaźnikowy i tak słucham te Srady na YT i stwierdzam, że mogę coś mieć skopane. Na filmikach nie ważne czy model z wtryskiem czy gaźnikiem pompki wyłączają się po ok 3 sek. a u mnie może pracować aż do klęknięcia akumulatora. Hmm poza tym, że mnie to trochę martwi to raczej problemu nie ma. Odpala ładnie ( tylko gdy się nagrzeje to trzeba dodać trochę gazu) paliwo nie cieknie nigdzie więc ze strony ukł. paliwowego jest git.

 

i tu bym prosił o relacje innych posiadaczy sradów i pracy ich pompek paliwowych jak i o ogólne opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm czyli twierdzisz , że ciśnienie paliwa jest za niskie ? Tutaj bym się zastanowił bo w takim przypadku doznawał bym (chyba !) przerywanej pracy przy gwałtownym przyśpieszaniu, a tak nie jest... testowane na razie do 230 km/h bez zająknięcia. Jednakowoż dzięki za pomysł i sprawdzę to w najbliższym czasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo ! Chętnie poczytam wasze opinie na temat litrowych K1 - K3 :) Lata ktoś z Was ?? Czego będę mógł sie spodziewać po przesiadce z Hayki, napewno mniejszej wagi, czego jeszcze? znacznego pogorszenia konfortu? znacznego spadku momentu ? Jechałem kiedyś kolesia K5 i powie , ze zrobiło to wrażenie, dzik w czystej postaci do tego b. poręczny, a jak ze starszymi modelami i komfortem bo tego sprawdzic przy b. krótkiej objazdówce nie mogłem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!

Ja planuje na sezon zakup gixerka jak kolega wyżej K1-K3 lecz nie lytra, a jednego z jego mniejszych braci. I właśnie tu mam pytanie generalnie raczej o 600, ew. 750. Jest jakaś typowa bolączka tych sprzętów? Na co lukać przy kupnie szczególnie, na co zwracać uwage? No i czy jest mega różnica w oddawaniu mocy, momencie pomiędzy 0,6 a 3/4 litra?

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,1000,K1...genda,8169.html to jest fajny artykuł, i pewnie jakby było też o 600-750 to by Cię kolego Pitersky troche poratowało... Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!

Ja planuje na sezon zakup gixerka jak kolega wyżej K1-K3 lecz nie lytra, a jednego z jego mniejszych braci. I właśnie tu mam pytanie generalnie raczej o 600, ew. 750. Jest jakaś typowa bolączka tych sprzętów? Na co lukać przy kupnie szczególnie, na co zwracać uwage? No i czy jest mega różnica w oddawaniu mocy, momencie pomiędzy 0,6 a 3/4 litra?

 

pozdr!

 

Ponoc 750 prowadzi sie jak 600, a zapie..ala jak 1000. Kiedys widzialem test w tv i z wszystkich gsxr 750 wypadla najlepiej.

 

Pzdr

 

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...