milosz-RR Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ja już Hądy nie kupie, wyleczyłem sie po 954 :D Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jotem Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 (edytowane) Ja już Hądy nie kupie, wyleczyłem sie po 954 :D A jakie masz zastrzenia do 954 ??? moze egzemplarz bardzo z łachany miałeś ?? Edytowane 5 Stycznia 2009 przez Jotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 mam pytanko.. ile kosztuje regulator napiecia do GSX-R 750 ?? (r 99-00) orginal i w podrobce ...jesli sa ... bo jakos narazie nic nie znalazlem , a znajomemu padl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Szukalem chwile po necie i nie znalazlem zadnego forum poswieconego tym motocyklom. Jest jedno dosyc duze ale w wersji angielskiej. Mam nadzieje ze to tutaj wypali i bedzie miejscem gdzie bedziemy mogli poplotkowac wymienic sie informacjami i umowic na wspolne latanie. Zapraszam do wpisow, sprawdzmy ilu nas jest ( o ile nie macie info w karcie piszcie tez jakim sprzetem jezdzicie rok, pojemnosc itd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeksv Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 witaj ja jezdze gsxr 1000 k6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmozi Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 witam, 0,75 czystej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Siema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 mmozi to w sumie mamy takie same sprzety. Poszukuje siedzenia pasazera do mojego sprzeta wie moze ktos cos na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Odgrzewam kotleta ale nie chce zakładać nowego tematu. Mój sracz chyba miał jakiegoś 'elekpstryka" za poprzedniego właściciela i trochę zmienioną mam instalację. Pierwszy bajer to "alftermarketowy" przełącznik świateł buchnięty z jakiegoś przełącznika instalacji gazowej w polonezie. Kupiłem ładny, oryginalny cały prawy zespół przełączników wraz z kostką (bo stary ponadto był pęknięty). Przepinam, odpalam i świateł za chiny nie da się włączyć. To przełożyłem jedynie obudowę na tą niepękniętą stwierdzając, ze i tak nie mam siły ani umiejętności aby to ogarnąć na razie. Oczywiście wszystkie zabezpieczenia w postaci czujnika nóżki bocznej są zbaypassowane (+) Nie mam także mechanizmu uruchamiania "stopu" przednim hamulcem (tylny działa). Ogólnie lipa trochę. To co mnie martwi to pompka paliwowa. Mam model gaźnikowy i tak słucham te Srady na YT i stwierdzam, że mogę coś mieć skopane. Na filmikach nie ważne czy model z wtryskiem czy gaźnikiem pompki wyłączają się po ok 3 sek. a u mnie może pracować aż do klęknięcia akumulatora. Hmm poza tym, że mnie to trochę martwi to raczej problemu nie ma. Odpala ładnie ( tylko gdy się nagrzeje to trzeba dodać trochę gazu) paliwo nie cieknie nigdzie więc ze strony ukł. paliwowego jest git. i tu bym prosił o relacje innych posiadaczy sradów i pracy ich pompek paliwowych jak i o ogólne opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 no to wyglada ze pompa zje*ana i nie daje dobrze odłacz przewod paliwowy od gaznika i zobacz jak bedzie lecało paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 hmmm czyli twierdzisz , że ciśnienie paliwa jest za niskie ? Tutaj bym się zastanowił bo w takim przypadku doznawał bym (chyba !) przerywanej pracy przy gwałtownym przyśpieszaniu, a tak nie jest... testowane na razie do 230 km/h bez zająknięcia. Jednakowoż dzięki za pomysł i sprawdzę to w najbliższym czasie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Yo ! Chętnie poczytam wasze opinie na temat litrowych K1 - K3 :) Lata ktoś z Was ?? Czego będę mógł sie spodziewać po przesiadce z Hayki, napewno mniejszej wagi, czego jeszcze? znacznego pogorszenia konfortu? znacznego spadku momentu ? Jechałem kiedyś kolesia K5 i powie , ze zrobiło to wrażenie, dzik w czystej postaci do tego b. poręczny, a jak ze starszymi modelami i komfortem bo tego sprawdzic przy b. krótkiej objazdówce nie mogłem. :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Siema! Ja planuje na sezon zakup gixerka jak kolega wyżej K1-K3 lecz nie lytra, a jednego z jego mniejszych braci. I właśnie tu mam pytanie generalnie raczej o 600, ew. 750. Jest jakaś typowa bolączka tych sprzętów? Na co lukać przy kupnie szczególnie, na co zwracać uwage? No i czy jest mega różnica w oddawaniu mocy, momencie pomiędzy 0,6 a 3/4 litra? pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,1000,K1...genda,8169.html to jest fajny artykuł, i pewnie jakby było też o 600-750 to by Cię kolego Pitersky troche poratowało... Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Siema! Ja planuje na sezon zakup gixerka jak kolega wyżej K1-K3 lecz nie lytra, a jednego z jego mniejszych braci. I właśnie tu mam pytanie generalnie raczej o 600, ew. 750. Jest jakaś typowa bolączka tych sprzętów? Na co lukać przy kupnie szczególnie, na co zwracać uwage? No i czy jest mega różnica w oddawaniu mocy, momencie pomiędzy 0,6 a 3/4 litra? pozdr! Ponoc 750 prowadzi sie jak 600, a zapie..ala jak 1000. Kiedys widzialem test w tv i z wszystkich gsxr 750 wypadla najlepiej. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.