p A q Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Wlasnie mi brzmienie i sila glosu sie podoba i jest w sam raz tylko chce ta przelotowke miec tak zeby od czasu do czasu zalozyc na jakies wyglupy albo zloty a normalnie to na serji bede jezdzil. Jak da sie to zrobic bez wiekszych problemow i po malych kosztach to zrobie a jak nie to zostane przy tym co mam bo i tak jest zajebiscie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Mi to się zawsze wydawało, że w suzukach wymiana wydechu jest konieczna jak w żadnych innych sprzętach. Oczywiście to kwestia gustu, ale seryjne tłumiki, to kupa - moim zdaniem ;) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Mi chlopaki tu w IRL zyc nie dawali przez ten fabryczny tlumik, hehehe :) Ale nawet jak ogladam zdjecia 1000 k9 to wszytko jest ok, ale te tlumiki troche szpeca cala sylwetke. Nie dosc, ze duze to jeszcze z dwoch stron. Dla mnie tlumik fajnie wyglada jak jest schowany pod siedzeniem jak np w R1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Ja ponizej 7 jeszcze nie zszedlem. A zmienilem puche bo ten seryjny komin wygladal strasznie, raz ze srebrny a dwa ze duzy. Teraz zalozylem Scorpiona karbonowego i o polowe mniejszego od seryjnego. Pzdr ale wniewy** tego zjebanego zawora :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 pitersky to rzeczywiscie kwestia gustu bo dla mnie wydech w K7 jest najladniejszy z wszystkich seryjnych jakie istnieja, dlatego tez nie kupilem K8 bo tam juz to spieprzyli bibor dla mnie krotki wydech jest ladniejszy i praktyczniejszy od tych pod zadupkiem, coprawda nie mialem okacji jezdzic dluzej takim sprzetem ale slyszalem juz wiele opinii na ten temat ze w cieply dzien to jajka na twardo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Jak da sie to zrobic bez wiekszych problemow i po malych kosztach to zrobie a jak nie to zostane przy tym co mam bo i tak jest zajebiscie To może potrzebujesz poprostu "megafon" ?? Hmm, jestem ciekaw jak te wydechy (o ile to wydechem można nazwać) typu megaphone są zrobione, czy to jest zwykły pusty lejek czy jednak jest coś w środku i komin trzeba dostosować do motocykla... Od dawien dawna były tu burzliwe dyskusje czy głośny wydech to można od tak sobie samemu zamontować czy trzeba dopasować do moto lub moto do wydechu...Ja w Hayce mie czuje różnicy czy to orginalne kominy czy sportowe, jedynie efekt akustyczny, ani spadku ani przyrostu mocy nie odczułem ... pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 pitersky to rzeczywiscie kwestia gustu bo dla mnie wydech w K7 jest najladniejszy z wszystkich seryjnych jakie istnieja, dlatego tez nie kupilem K8 bo tam juz to spieprzyli Naprawdę nie kupiłeś K8 tylko ze względu na komin? :icon_mrgreen: Dla mnie również K7, to najładniejszy gixxer, a lift z '08 z początku kompletnie nie przypadł mi do gustu aczkolwiek zaczynam się przekonywać, szczególnie, widząc go na żywo. Mając na myśli lipne kominy w suzukach raczej chodziło mi o walory w większości akustyczne, choć seryjne puszki na przykład w K4, to dla mnie nieporozumienie. Wygląda jakby coś odstawało tam z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Rudy te kominy co o nich mowisz to chodzi ci chyba glownie o te z jardine. Wygluszenie w sodku jest o ile mozna to tak nazwac :) ale to jest sciagane. Wklada sie od gory takie kolko co zmniejsza srednice przelotu. Cos tam wyglusza ale nie spodziewaj sie niewiadomo czego. Myslalem tez o kupnie tego ale jednak wole zostac przy oryginalnym bo tamto to juz strasznie po uszach daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 tamto to juz strasznie po uszach daje. przeca o to chodzi :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriters Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam wszystkich gixxer'owców! :) mam takie pytanie, czy posiada ktoś może jakąś książke obsługi w języku polskim do gsxr 750 K4? obojętnie w jakiej formie (PDF, ksero itp.) pozdrawiam! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriters Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 albo może ktos wie przy ilu stopniach powinien załączyć sie wentylator w gsxr 750 k4??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 W K7 wentylator mi sie zacza przy 104* i gasnie przy 99*, mysle ze u ciebie bedzie bardzo podobnie albo tak samo. Jesli chodzi o serwisowke to tu masz PDFa prosto od Suzuki http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=instrukcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriters Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 p A q DZIĘKI WIELKIE za odpowiedz i za link do instrukcji :) juz myslalem ze nikt mi nie odpisze... P.S. mi tez sie wydaje wlasnie ze przy 104* C powinien zalaczyc sie wentylator (przynajmniej tak mialem w vfr 800 i brat w XX-ie) ale zagrzałem go do 107* C i sie nie załączył... dlatego właśnie chciałem zerknąć do instrukcji przy ilu stopniach powinien sie załączyć ale nie napisali tam o tym. jedyną informacje jaka znalazlem to że jeżeli temp. cieczy chłodzącej osiągnie 120*C należy zgasić silnik i poczekać aż spadnie poniżej tych 120*C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Moze twoj ma troche wyzej zalaczanie wentylatora. Sproboj go zagrzac do tych 120* i zobaczysz co sie dzieje. Jak nic to zgas silnik i zacznij szukac usterki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriters Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 i tak też właśnie zrobie ;) ale dopiero w przyszłym tygodniu bo teraz II zmiany i troche mało czasu... jak cos , dam znać co było ;) pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.