michalrem Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) Witam. Planuje kupic XT600. Ten wyglada ciekawie ale mam kilka pytan. Jak wam sie wydaje czy to malowanie jest orginalne?? Bo lakier na zbiorniku jest w super stanie jak na motor z 1997r. I czy widoczne na zdjeciu "frędzelki" na prawej oslonie tlumika swiadcza o tym ze była klejona? No i ta niebieska kierownica. Jakie są wasze zdania? http://img52.imageshack.us/g/zdjecia002.jpg/ http://img267.imageshack.us/img267/6081/zdjecia019.jpg Edytowane 24 Listopada 2009 przez michalrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) Heh, nie ma enduro ktore nie lezało. Nawet jak nieoryginalne lakierowanie to co to zmienia? Przytarty boczek nad kołem jest, a osłona pod bakiem ktora normalnie łamie sie przy glebie jest nieruszona (czytaj polakierowana lub wymieniona) Wygląd w enduraku to zostaw sobie na koncu listy oględzin. Edytowane 24 Listopada 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgadza sie, nie plastiki sa tu najwazniejsze, chociaz cos moga powiedziec o tym jak motcykl byl uzywany,,, A co do tego egzemplarza, to raczej plastiki sa pomalowane, te przy baku sa mało wytrzymale i pękaja przy kazdej okazji. Popros sprzedajacego o odkrecenie (3 sruby) jednej z owiewek, moze okazac sie ze byly klejone no i zobaczysz czy bak nie pougniatany. Ta yamaha to taka skladanka trochu,,, kierownica, tłumik, felgi, kierunkowskazy, lusterka, chyba boczne plastiki sa nie od tego rocznika. Widze tez kilka nieoryginalnych srub. Ja nie rozumiem, gdy ktos wymienia np. plastiki to zamiast dac z powrotem te same śruby, to kombinuje z jakimis imbusami co na 2 cm wystaja. Nie ma crashpadów na kierownicy! Dobrze sprawdz czy kierownica trzyma symetrię. Czy są luzy boczne na wahaczu. Gdybys przesłał na priv wiecej fotek (jesli masz) to bym dokładniej okreslił czy i jak było coś zmieniane. No ale przebieg ponad 36 tys km to juz sporo, licz sie z tym ze niedługo ciągle bedziesz dokładał do motocykla,,, Jednak najwazniejszy jest stan silnika, czy dobrze zapala, trzyma obroty, schodzi szybko po przygazowaniu. Czy są strzały w tłumik, stuki w cylindrze itp. Generalnie XT600 to dość cicha maszyna. Najlepiej gdy nie jestes pewny kupna to nie bazuj na opinii kogos po zdjęciach ale zabierz jakiegos fachmena ktory obejrzy sprzet na żywo. A mozna wiedzec jak jest cena do zapłaty? Witam. Planuje kupic XT600. Ten wyglada ciekawie ale mam kilka pytan. Jak wam sie wydaje czy to malowanie jest orginalne?? Bo lakier na zbiorniku jest w super stanie jak na motor z 1997r. I czy widoczne na zdjeciu "frędzelki" na prawej oslonie tlumika swiadcza o tym ze była klejona? No i ta niebieska kierownica. Jakie są wasze zdania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) Koledzy mają rację, przytarte lub gdzies draśnięte plastiki to norma, co innego kiepskie ich poskładanie czy kiepskie zamontowanie (wspomniane wystające śruby) - tu widzać że było czasami ostro i sie tu i ówdzie połamało. Ale to absolutnie nie dyskwalifikuje sprzęta. To zawsze można po swojemu "poprawić" jeśli reszta jest OK. Gdy moto ma już pare wiosen to zawsze czegoś sie można czepić. Nie problem jak to kwestia estetyki . To enduro. Początkujący jeździec może to mocno sponiewierać w 1 sezon. Zależy do czego uzywana bo jak po asfalcie toczona to lux ale jak w cięższym terenie to moto ma swoje wady wtedy, przez co niektórym kierownikom może sie nierzadko gleba zdarzyć. Zresztą w tym sporcie gleby to normalka. Zdjecia wszytskiego nie oddadzą ale odpowiedza na pytanie czy warto lecieć i oglądać jak masz daleko. Tu fele chyba malowane są bo poździerany lakier widać... Najważniejsza w sumie jest cała reszta. Silnik, zawieszenie, geometria, napęd itd - to czego na fotach nie widać. Też oczywista sprawa kasy - ile za to, bo jak małe pieniądze to i tych "śrub " nie ma co sie czepiać i patrzeć trzeba na resztę. Pozdro Edytowane 26 Listopada 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalrem Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 sprzedający mowi ze za 5800zł odda to cena dość niska w porównaniu z podobnymi xt http://rapidshare.com/files/312397097/XT.rar.html <-- tutaj więcej zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Oglądnąłem zdjęcia i,,, cena niska ale odpowiednia do stanu motocykla z zewnątrz. Moje uwagi sa takie: - łańcuch wydaje sie nowy ale niestety juz jest na max regulacji naciągu, więcej to juz tylko przez wyjęcie ogniw. Ale jesli jest zuzyty to trzebaby wymienic najlepiej cały napęd - koszt około 350 zł - linka sprzegła przy kierownicy przedarta - do wymiany, około 50 zł - linka prędkościomierza przy kole przedarta - do wymiany, około 50 zł - dzwignia hamulca tył nienaturalnie za wysoko ustawiona i odbita na zewnątrz. Powinna byc około 1 cm PONIŻEJ podnóżka. Może była ostra gleba na boku? - zdjęcia opon jakby celowo nieostre, do jazdy w teren się raczej nie nadają, a wogole należałoby je na sezon wymienić na nowe, koszt około 150 (przód) + 200 (tył) - nie wiem, czy słuchałeś jak brzmi tłumik, byc może nie bedzie Tobie pasował, wygląda na głośną przelotówkę. Ja np cenię XTka za miękka i cichą pracę co to jeżdząc po lesie nie dudni echem po horyzont ;) - do enduro aż prosi się o crashpady na końcówki kierownicy, koszt nieoryginałów na szczęscie niski około 30 zł - felgi malowane, są odpryski. Pytanie czy miało to coś zatuszować (rdza lubi te miejsca) - silnik był rozkręcany, widać nowe uszczelki pod pokrywa alternatora i pod cylindrem. Czy właściciel uczciwie przyznaje co było robione? Obawiam sie, że głowica jest na silikonie ale po jakosci zdjęcia nie jestem tego na 100% pewien. - sporo rdzy na ramie po lewej, duzo sztukowanych śrub co świadczy ogólnie, że albo moto był często rozkręcany i oryginały poginęły, albo właściciel jest niedbały i wkręca co ma pod ręką Poza tym sprawdz stan akumulatora, filtra powietrza, klocki hamulcowe, to co normalnie się starzeje czy zużywa, a może być już liche. Wymiana oleju i płynu hamulcowego to na pewno na początek. Ale tak jak przedmówcy twierdzę, że żadne zdjęcie nie odda pracy silnika, zawieszenia,,, Moja rada jest taka: nie kupuj pochopnie, moze na zimię się wstrzymaj z decyzją, więcej poszukaj, oglądnij kilka sztuk a juz po jakims czasie sam bedziesz wiedział co Tobie najbardziej lezy, na co zwracac uwage a na co nie. Jak z ubezpieczeniem? jesli sie wstrzelisz w dobry termin to około 100 zł oszczedzisz na OC :) To co teraz na tym moto "zarobisz" w stosunku do innego z tego rocznika to wydasz na częsci i wyjdzie na to samo. Wg mnie to żadna okazja, zwłaszcza ze ma juz ponad 36 tys km przejechane,,, Ja odradzam zakupu. Pozdrawiam sprzedający mowi ze za 5800zł odda to cena dość niska w porównaniu z podobnymi xt http://rapidshare.com/files/312397097/XT.rar.html <-- tutaj więcej zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalrem Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Właśnie o taką opinie mi chodziło. Dzięki wielkie Eljot. Mi zależy na tym żeby motocykl był jak najbliższy oryginałowi, dlatego wstrzymam sie na razie. Idzie zima to coś się powinno pojawić w ogłoszeniach, dozbieram pieniążków i będe rozglądał się za innym XT. Miałem poprzednio XT600 tenere z 86r i pozostał sentyment :icon_rolleyes: Jak znajdę inną co mnie zainteresuje to poproszę o wasze zdania. A jak pracuje silnik to nie słyszałem, bo facet mieszka 300km odemnie :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalrem Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) Znalazłem inną XT. 2002r przebieg 10tys (to mnie zastanawia) do opłat cena 6tys zł. zdjęcia kiepskiej jakości, ale sprzedający mi napisał ze nie ma więcej :/ :icon_evil: Wiem ze zdjęcia nie oddadzą tego co się widzi i słyszy na żywo, ale przed wyjazdem chciałbym się poradzić. Mocowania owiewki na zbiorniku są chyba orginalne. Brakuje osłony łańcucha. Motocykl wygląda ze był używany w terenie. Moze dlatego mały przebieg? :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: http://rapidshare.com/files/313717445/xt2.rar.html <---zdjecia Edytowane 29 Listopada 2009 przez michalrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) No mnie przebieg nie dziwi tak za bardzo - wychodzi około 1500 km rocznie co jest niskie ale normalne jeśli ktos go uzywał rekreacyjnie tylko w sezonie. Faktycznie po foto niewiele można powiedziec. Ze brak osłony łańcucha - to małe piwo, ostatnio na Allegro była (a może dalej jest) ta częśc za chyba 25 zł. Owiewki też są z kompletu z tym, że prawa ułamana od dołu :( Częśc trudna do zdobycia, a jeśli już to za kosmiczne pieniądze. Sam mam ten problem i stwierdziłem, że nie będe wydawal 300 zł dla kawałka plastiku, jeżdze z popękaną jak na razie ale chętnie bym kupił lecz za rozsądne pieniądze. Nie wiem czemu akurat ta część w XT została wykonana z bardzo kruchego plastiku i przy byle wywrotce się łamie, pęka itd. Oponki wyglądaja na zdrowe, ma nawet oryginalne lusterka i crashpady na kierownicy a to już miło :) Ktoś o moto dbał mimo, że jeżdziło w terenie (jak sugerujesz) Widać, można. Nie ma natomiast końcówki wydechu (taka cienka rurka na tłumiku), bez niej moto zyskuje co prawda kilka KM ale pracuje głośniej,,, coś za coś. Pytanie tylko co dla Ciebie jest ważniejsze? Aha, mała rzecz a cieszy: przedłużony błotnik przedni o tzw. antychlapacz. W moim XT tego nie mam i jazda w błotku czy nawet po lekkim deszczu skutkuje tym, że mam zaraz cały silnik zapaćkany, a ciężko się go tam czyści. Najważniejsze uwaga! wypytaj dokładnie o stan sprzętu. Zastanawia mnie co innego: ten rocznik "chodzi" po około 9-10 tys zł. Tu gość chce 6 tys + koszty opłat (jakieś 600 zł za full opcję) to daje i tak niecałe 7 tys. Pytanie o co może chodzić,,, nic nie sugeruję ale podejdz do tego tematu ostroznie, być może nic za tym nie stoi ale lepiej dwa razy zapytac niz póżńiej jechać kilkaset km i sie dowiedziec, że np. rama była spawana,,, Na poczatek poproś o zdjęcia dokładne ze zbliżeniami silnika itp. Co to znaczy ze nie ma? w tych czasach chyba w każdym domu ktos ma jakąś cyfrówkę min. 3 mpix i to żaden kłopot dla sprzedającego jesli zalezy mu na tranzakcji no i gdy nie ma nic do ukrycia,,, Powodzenia. P.S. Jesli interesuje Cie moto do rejestracji to niedaleko od mojego miasta facet sprowadza motocykle, ostatnio miał XT600 z roku 1996 za 4600 zł w super stanie, wszystko w oryginale. Ja przez niego sprowadzic chce sobie rozbitego na części. Facet jest naprawde OK. Więcej info na priv. Znalazłem inną XT. 2002r przebieg 10tys (to mnie zastanawia) do opłat cena 6tys zł. zdjęcia kiepskiej jakości, ale sprzedający mi napisał ze nie ma więcej :/ :icon_evil: Wiem ze zdjęcia nie oddadzą tego co się widzi i słyszy na żywo, ale przed wyjazdem chciałbym się poradzić. Mocowania owiewki na zbiorniku są chyba orginalne. Brakuje osłony łańcucha. Motocykl wygląda ze był używany w terenie. Moze dlatego mały przebieg? :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: http://rapidshare.com/files/313717445/xt2.rar.html <---zdjecia Edytowane 29 Listopada 2009 przez Eljot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.