Skocz do zawartości

Problem z kompresją w Aprili RS 125


patryk3860
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A czego oczekiwałeś, dostałeś odpowiedzi co może być przyczyną, ale ty sam wiesz lepiej w takim razie po co zakładałeś temat. Mierz kompresje, sprawdź tłok, wyczyść gaźniki wtedy można myśleć dalej, inaczej dalsze pisanie w tym temacie nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob to co Banan napisal ( zdjac cylinder i oczyscic rowek pierscienia ), oprocz tego przed zlozeniem dobrze by bylo przeleciec cylinder honownica bez zdejmowania materialu, tylko zeby zrobic rysy.

Po tym zabiegu myjesz cylinder woda z plynnym mydlem ( jak do naczyn ) i do sucha wycierasz szmatami. Po wytarciu biala szmata wlozona do tulei ma wyjsc biala.

Nastepnie nasaczasz szmate olejem i przecierasz taka zaolejona szmata tuleje. Cylinder nakladasz na tlok dajac tylko po kropli oleju na plaszcz tloka z 4 stron, pierscien suchy. Zaczynasz jezdzic bez trzymania moto na wolnych, zadnych regulacji gaznika, czy tym podobnych rzeczy.

Jezdzisz na niskich biegach do 80% obrotow, po 200 km normalnie czyli do 100%.

Koledzy zartownisie, to mechanika a nie piwo.

Nastepnym razem wyrzuce wasze posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...