deemen Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam Serdecznie, Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Triumpha Bonneville Black z 2007 roku. Chciałby na przyszły sezon przeprowadzić w nim kilka zmian. Interesuje mnie styl CafeRacer. Tu dla przykładu moje inspiracje: WrenchMonkees , Deus . NIe chce oddawać moje Bonnie do warsztatu na kopleksowa przeróbkę, chce podłubać sam i tu pojawiają się pytania. 1. Tylne koło ma 17" chce założyć 19" tak jak jest z przodu lub 18" przy tym zastosować opony Firestone Deluxe Champion , motocykl nabiera dużo lepszych proporcji, i tu pojawia sie pytanie jaki wpływ ma taka zmiana na trakcje, czy przełożenia skrzyni biegów? 2. Chciałbym pozbyć się tylnej tarczy hamulcowej i zastąpić ja bębnem, dla rekompensaty z przodu miały by się pojawić bardziej wydajne hamulce. I tu znowu pytanie, jak się do tego zabrać aby zachować oryginalny napęd? W rzeczywistości te dwa pytania łaczą się w jedno. Był bym wdzięczny za podpowiedzi. Mam nadzieję, że niedługo będę mógł sie podzielić zdjęciami z postępu prac. Reszta zmian jest czysto kosmetyczna, jak wymiana zbiornika oleju, zmiana oświetlenia, kierownica snap-off itp.. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Zmiana kola z tarczy na beben wymaga sporych przerobek, zmiana samej obreczy z 17'' na 18 / 19 jest duzo latwiejsza. Zadnych zmian w trakcji moto sie nie spodziewam. Opony zdecydowanienie Firestone tylko Avon Roadrider, jezeli zalezy ci na jakosci jazdy a nie tylko wygladzie. Co do drugiego zacisku i tarczy to nie wiem czy Triumph ma przygotowana do tego druga golen, prawdziwe cafe racery mialy rowniez beben z przodu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszkos Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) Wymiana zbiornika oleju??? W triumphie bonneville z 2007 roku??? :notworthy: Polecam na samym wstępie wyrzucić system dopalania spalin, usunąć air box zakładając stożki K&N'a lub stożki Unifiltra, jeżeli masz wersję gaźnikową pogrzebać z dyszami (można kupić gotowy zetaw dynojet od Normana Hyde'a), założyć z przodu zębatkę 19, założyć sprężyny progresywne IKON'a, koniecznie wymienić wydech (polecam peashootery od Hyde'a lub megafony British Customs). I to jest absolutne minimum, które wypadałoby zrobić zanim zabierzesz się za felgi, bębny, kierownice typu clip on itd :cool: Bęben z tyłu wydaje mi się bardzo średnim pomysłem, ale to tylko moje zdanie. Gratuluje motocykla i polecam forum www.triumphrat.net Edytowane 16 Listopada 2009 przez tomaszkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) www.tv-motocyklowa.pl/klaus1.jpg www.tv-motocyklowa.pl/klaus2.jpg www.tv-motocyklowa.pl/klaus3.jpg www.tv-motocyklowa.pl/klaus4.jpg to był mók triumph - teraz cafe ducati forever jak masz jakieś ptania śmiało saluti Edytowane 4 Grudnia 2009 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.