Skocz do zawartości

Bonneville, drobne przeróbki.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie,

 

Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Triumpha Bonneville Black z 2007 roku.

Chciałby na przyszły sezon przeprowadzić w nim kilka zmian. Interesuje mnie styl CafeRacer.

Tu dla przykładu moje inspiracje: WrenchMonkees , Deus . NIe chce oddawać moje Bonnie do warsztatu na kopleksowa przeróbkę, chce podłubać sam i tu pojawiają się pytania.

 

1. Tylne koło ma 17" chce założyć 19" tak jak jest z przodu lub 18" przy tym zastosować opony Firestone Deluxe Champion ,

motocykl nabiera dużo lepszych proporcji, i tu pojawia sie pytanie jaki wpływ ma taka zmiana na trakcje, czy przełożenia skrzyni biegów?

 

2. Chciałbym pozbyć się tylnej tarczy hamulcowej i zastąpić ja bębnem, dla rekompensaty z przodu miały by się pojawić bardziej wydajne hamulce. I tu znowu pytanie, jak się do tego zabrać aby zachować oryginalny napęd?

 

W rzeczywistości te dwa pytania łaczą się w jedno. Był bym wdzięczny za podpowiedzi. Mam nadzieję,

że niedługo będę mógł sie podzielić zdjęciami z postępu prac.

 

Reszta zmian jest czysto kosmetyczna, jak wymiana zbiornika oleju, zmiana oświetlenia, kierownica snap-off itp..

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana kola z tarczy na beben wymaga sporych przerobek, zmiana samej obreczy z 17'' na 18 / 19 jest duzo latwiejsza. Zadnych zmian w trakcji moto sie nie spodziewam. Opony zdecydowanienie Firestone tylko Avon Roadrider, jezeli zalezy ci na jakosci jazdy a nie tylko wygladzie.

Co do drugiego zacisku i tarczy to nie wiem czy Triumph ma przygotowana do tego druga golen, prawdziwe cafe racery mialy rowniez beben z przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana zbiornika oleju??? W triumphie bonneville z 2007 roku??? :notworthy:

 

Polecam na samym wstępie wyrzucić system dopalania spalin, usunąć air box zakładając stożki K&N'a lub stożki Unifiltra, jeżeli masz wersję gaźnikową pogrzebać z dyszami (można kupić gotowy zetaw dynojet od Normana Hyde'a), założyć z przodu zębatkę 19, założyć sprężyny progresywne IKON'a, koniecznie wymienić wydech (polecam peashootery od Hyde'a lub megafony British Customs). I to jest absolutne minimum, które wypadałoby zrobić zanim zabierzesz się za felgi, bębny, kierownice typu clip on itd :cool: Bęben z tyłu wydaje mi się bardzo średnim pomysłem, ale to tylko moje zdanie.

 

 

Gratuluje motocykla i polecam forum www.triumphrat.net

Edytowane przez tomaszkos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

www.tv-motocyklowa.pl/klaus1.jpg

www.tv-motocyklowa.pl/klaus2.jpg

www.tv-motocyklowa.pl/klaus3.jpg

www.tv-motocyklowa.pl/klaus4.jpg

 

to był mók triumph - teraz cafe ducati forever

jak masz jakieś ptania śmiało

 

saluti

Edytowane przez Klaus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...