cebulasXT Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) Witam. Czy może mi ktoś dokładniej opisać jak się wymienia łożysko główki ramy w kawasaki zr7? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki ponieważ nic konkretnego nie znalazłem na forum. Czy ta oś która jest w główce ramy jest na stale przytwierdzona do dolnej półki? Wymieniałem już przy rowerze więc mam tam jakieś doświadczenie ale proszę o wskazówki oraz gdzie najlepiej podeprzec moto? Bo chyba nie pod miskę olejówa Edytowane 3 Listopada 2009 przez cebulasXT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Wyjmujesz koło, błotnik, odkręcasz górną półkę i zdejmujesz z lag, poluźniasz dolną półkę i wyciągasz lagi, odkręcasz sztycę i wyjmujesz półkę dolną wraz ze sztycą i dolnym łożyskiem. Wybijasz bieżnie łożysk, montujesz nowe, zapychasz smarem, montujesz wszystko w całość, regulujesz luz i gotowe. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Wyjmujesz koło, błotnik, odkręcasz górną półkę i zdejmujesz z lag, poluźniasz dolną półkę i wyciągasz lagi, odkręcasz sztycę i wyjmujesz półkę dolną wraz ze sztycą i dolnym łożyskiem. Wybijasz bieżnie łożysk, montujesz nowe, zapychasz smarem, montujesz wszystko w całość, regulujesz luz i gotowe. Nic dodać nic ująć. Tylko trzeba bardzo uważać przy zdejmowaniu i wkładaniu łożyska żeby sobie biedy nie narobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cebulasXT Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 No dzięki bardzo a macie jakiś pomysł jak i w jakim miejscu podnieść moto? Bo wydaje mi się ciężko będzie z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Najłatwiej byłoby coś podłożyć pod silnik motocykla na przykład jakiś pieniek, ale istnieje możliwość uszkodzenia miski olejowej. Bardziej doświadczeni pewnie podadzą Ci lepsze pomysły. A jeśli chodzi o miejsce to do takich prac najlepszy będzie jakiś garaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Najwiekszym problemem bedzie chyba wlozenie nowego lozyska. Najlepiej zrobic to na cieplo. A podniesienie - najlatwiejszym :) Nie wiem jak jest w zx7, pokombinuj. Podnosnik + deska. Jak podniesiesz to ubezpiecz to jakimis deskami w razie gdyby podnosnik opadl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.