arus281 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam posiadam vn 1500 z 97 roku ,niestety pojawił sie wyciek oleju z okragłych metalowogumowych zaślepek w głowicy.Mam pytanie , do wymiany tych zaślepek należy podnieść częśc przykrywającą wałek rozrządy a co za tym idzie zluzować nakrętki szpilek głowicy czy nie wpłynie to na jej roszczelnienie uszczelki i póżniejsze wycieki plłynu chłodzącego .A może można zastosować wbijane z zewnątrz zaslepki tak jak w vn 800 tylko czy rozmiar będzie dobry, może ma ktoś patent na to z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilott92 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 witam!podpisuje się pod tematem mam taki sam problem,może po tylu latach ktoś coś napisze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Daj foto bo nie wiem o które Ci chodzi.Jak zluzujesz szpilki głowicy to masz uszczelkę do wymiany. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilott92 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 na zdjeciu założone sobie robione plastikowe zaślepki klejone na silikon póżniej klej do szyb niestety 2 km jazdy i leci dalej:(tak wygląda orginał niestety aby je wymienić trzeba wywalic silnik sciągnąć pokrywe zaworów, rozpolowic cylinder i co za tym idzie rozrząd,Moje pytanie czy ktoś już z tym walczyl???może jest jakiś inny sposób???z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Podejrzewam że nie trzeba będzie wyciągać wałków rozrządu. Szpilek też nie trzeba będzie ruszać,bo głowica składa się z dwuch osobnych części-wystarcz odkręcić pokrywę zaworowa a następnie odkręcić pokrywę wałka rorządu i wyciągniesz zaślepkę. To pod tą pokrywą będą szpilki głowicy i cylindra. Przy tak dużych pojemnościach niestety silnik musi być na stole Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Właśnie u mnie jedna się zaczęła pocić ale na razie nie robi to na mnie wrażenia. Jednak też uważam, że aż tak drastyczne rozbieranie mnie nie czeka, jak Dzikowski napisał pewnie pod jedną stopką wałka to siedzi.Ostatecznie wyczyszczę to na około i ładnie czarnym silikonem zakleję jak to kiedyś zrobiłem w hondzie...która potem odwdzięczyła się suchą zaślepką. Nie mam ochoty rwać silnika aby dwie zaślepki zmienić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilott92 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 chlopaki jestescie pewni ze nie trzeba bedzie ruszac wałków ani rozrządu?poniżej fotkina zdj widac ze jest odkręcona pokrywa zaworów oraz górna częsc cylindra albo się mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Z tych zdjęć wynika, że masz przesrane. Nie wiem czy akurat ta zaślepka nie jest o prostu wbijana a kołnierz nie jest z siliconu, który nakłada się przy montażu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Niestety musisz odkręcić 4 główne śruby od głowicy, żeby zdjąć to pokrywkę. A żeby to zrobić musisz wyjąć silnik ;) Z uszczelką pod głowicę możesz zaryzykować, głowica z tego co pamiętam trzyma się jeszcze na 2 dodatkowych mniejszych śrubach i nie powinno się z nią nic stać. Aczkolwiek roboty kupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilott92 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 ok rozumiem a może zna ktoś dobrego mechanika który jest w stanie zrobić to DOBRZE z okolic Ostrowa Wlkp?dziękuje za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.