Skocz do zawartości

kawasaki 1500 zaślepka glowicy


arus281
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam vn 1500 z 97 roku ,niestety pojawił sie wyciek oleju z okragłych metalowogumowych zaślepek w głowicy.Mam pytanie , do wymiany tych zaślepek należy podnieść częśc przykrywającą wałek rozrządy a co za tym idzie zluzować nakrętki szpilek głowicy czy nie wpłynie to na jej roszczelnienie uszczelki i póżniejsze wycieki plłynu chłodzącego .A może można zastosować wbijane z zewnątrz zaslepki tak jak w vn 800 tylko czy rozmiar będzie dobry, może ma ktoś patent na to z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Daj foto bo nie wiem o które Ci chodzi.

Jak zluzujesz szpilki głowicy to masz uszczelkę do wymiany.

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zdjeciu założone sobie robione plastikowe zaślepki klejone na silikon póżniej klej do szyb niestety 2 km jazdy i leci dalej:(



tak wygląda orginał niestety aby je wymienić trzeba wywalic silnik sciągnąć pokrywe zaworów, rozpolowic cylinder i co za tym idzie rozrząd,

Moje pytanie czy ktoś już z tym walczyl???

może jest jakiś inny sposób???

z góry dziękuje

post-87625-0-54870700-1473937663_thumb.jpg

post-87625-0-10014000-1473937806.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że nie trzeba będzie wyciągać wałków rozrządu.

Szpilek też nie trzeba będzie ruszać,bo głowica składa się z dwuch osobnych części-wystarcz odkręcić pokrywę zaworowa a następnie odkręcić pokrywę wałka rorządu i wyciągniesz zaślepkę. To pod tą pokrywą będą szpilki głowicy i cylindra.

Przy tak dużych pojemnościach niestety silnik musi być na stole

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie u mnie jedna się zaczęła pocić ale na razie nie robi to na mnie wrażenia. Jednak też uważam, że aż tak drastyczne rozbieranie mnie nie czeka, jak Dzikowski napisał pewnie pod jedną stopką wałka to siedzi.

Ostatecznie wyczyszczę to na około i ładnie czarnym silikonem zakleję jak to kiedyś zrobiłem w hondzie...która potem odwdzięczyła się suchą zaślepką. Nie mam ochoty rwać silnika aby dwie zaślepki zmienić.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych zdjęć wynika, że masz przesrane. Nie wiem czy akurat ta zaślepka nie jest o prostu wbijana a kołnierz nie jest z siliconu, który nakłada się przy montażu.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musisz odkręcić 4 główne śruby od głowicy, żeby zdjąć to pokrywkę. A żeby to zrobić musisz wyjąć silnik ;) Z uszczelką pod głowicę możesz zaryzykować, głowica z tego co pamiętam trzyma się jeszcze na 2 dodatkowych mniejszych śrubach i nie powinno się z nią nic stać. Aczkolwiek roboty kupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...