paul Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam. Ponieważ szkoda mi trochę tak dużych pieniędzy na puste wydechy Cobry czy też Vanca & Hinnesa, wygenerowałem następujący pomysł zwiększenia hałasu w Vulcanie 1500 z 1996 roku. Otóż myślę, aby pozbyć się tłumika wstępnego, tego, który jest "podwieszony" pod ramą motoru, a spaliny z cylindrów skierować bezpośrednio do tłumików końcowych. Co wy na to? Wolałbym takie rozwiązanie, które można praktycznie bezproblemowo przywrócić do stanu pierwotnego, niż rozbebeszanie tłumików końcowych. Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami i radami. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Nie wiem jak w Vulcanie ale w Virago efekt był fajny po takiej modernizacji :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 paul uderz na PW do edka od wydechów. Myśle ze coś powinien poradzić na twój ból za rozsądne pieniadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Robiłem z kolegą taką modyfikację.Jest trochę z tym roboty.Trzeba całą puchę przeciąć żeby usunąć przegrody i pospawać.Ale najlepsze wyniki daje jednak wymiana całego wydechu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Robiłem z kolegą taką modyfikację.Jest trochę z tym roboty.Trzeba całą puchę przeciąć żeby usunąć przegrody i pospawać.Ale najlepsze wyniki daje jednak wymiana całego wydechu. Wymiana całego wydechu jest dla mnie trochę za kosztowna. A po co modyfikowaliście puszkę, ja mam zamiar wywalić ją całą w cholerę, a spaliny skierować bezpośrednio w tłumiki końcowe. Napisz proszę jaki był efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 A po co modyfikowaliście puszkę, ja mam zamiar wywalić ją całą w cholerę, a spaliny skierować bezpośrednio w tłumiki końcowe. Nie polecam. Tłumiki mają wpływ na pracę silnika, na + i -. Ja w swoim VN 900 [wer. USA- wtryski i brak sondy spalin] rozwierciłem i usunąłem ostatnie przegrody w tłumikach. Stały się głośniejsze [basy]. Jednak przy zmniejszaniu gazu zaczął strzelać w tłumiki i ociężalej się odpalał na zimnym z rana. Po wykręceniu świec, tylna była okopcona, a więc nie spalało się tam paliwo do końca. Powróciłem więc do wydechów oryginalnych używanych zakupionych na Allegro. Koszt eksperymentu 1500 zł. Oto opinia fachowca: http://www.flm.pl/index.php?option=com_con...d=188&Itemid=90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 W czasie kiedy robiliśmy tą modyfikację nie można było dostać akcesoryjnych tłumików.Efekt nie był zadowalający,być może pozbycie się puchy będzie lepszym wyjściem.Choć pewności nie ma.Podejrzewam że trzeba będzie końcówki otworzyć.Zmiany wydechu mogą pociągnąć za sobą konieczność regulacji zasilania. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Zawsze pociagaja koniecznosc regulacji zasilania. Czasem trzeba dodatkowo ustawić nieco większy luz zaworowy na zaworach wydechowych miałem taki oporny motocykl na warsztacie nicholery wyregulowac sie menda nie dała. Wkoncu deczko przerobiłem po swojemu wydech tak zeby własciciel o tym nie wiedział i jest ok;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Witam VN 750 ma podobne rozwiązanie z wydechem, chodzi mi o tą "puche" pod silnikiem, mój brat ją wyrzucił i połączył bezpośrednio tłumik końcowy z kolankiem, ale moto strasznie pierdziało/parskało a nie grzmiało, i wrócił do oryginalnego rozwiązania, natomiast kolega który odkupił ten motor od brata zostawił puche ale wybebeszył tłumiki końcowe i teraz moto chodzi podobnie jak na akcesoryjnych wydechach Cobry (znajomy miał takie w swoim VN 750) spróbuj odkręcić tłumiki końcowe i odpalić moto zobaczysz jak wtedy będzie chodziło, może wystarczy jak dorobisz tłumiki końcowe pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.