TasmaN Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ja mialem kilka dni temu podobna sytuacje ale wynikalo to z mojej nieuwagi. Odpalilem na PRI i z pospiechu nie zmienilem na ON. Przejechalem z 20 km i potem moto stal caly dzien (a paliwo cieklo). Nastepnie powrot do domu (20 km). Po spuszczeniu oleju (raczej benzyny z olejem - bo dostala sie do oleju) wyszlo tego z 4,2 l. I tu mam pytanie. Czy po takiej 20 km przejazdzce (niska temp. ok. 5 st.) mogl dostac po d... wal korbowy lub glowica? P.S. Olej wymienilem, moto jezdzi bez problemu ale z natury swojej szukam dziury w calym... wiec stad to pytanie. Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtek Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 jeśli paliwo cieknie z gaźników to mogła póścić uszczelka i zaciąć się pływaki rozebrać poruszac wyczyścić i sprawdzić. Taką naprawę mogę zrobić a co do ceny można się dogadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 jak juz napsuali to żle włacza kranik! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 jak juz napsuali to żle włacza kranik! No nie do końca - u mnie bez problemu można zostawić moto na PRI i zaworki nie puszczają, także tak czy siak trzeba by do nich profilaktycznie zajrzeć :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.