Zyjo Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Witam! Od kliku dnie jestem posiadaczem Hondy CB 750K z 1980r., jak to bywa zaraz po kupnie zaczynają się pokazywać problemy( motor trochę lat ma).Poza kilkoma wyciekami które pomału opanowuje pojawił się problem z ładowanie (tak myślę) po krótkiej przejażdżce rozrusznik już nie kręcił, akumulator wydojony. Jazda na światłach tak jak przykazania mówią, sprawdziłem ładowanie i na odpalonym motorze z włączonymi światłami bez dodawania gazu było 12,3V do 12,9V i o dziwo po dodaniu gazu spadło nawet do 5,9V. Co może być nie tak z alternatorem? Czy ktoś zna kogoś kto w KUJ-POM zna się dobrze na tego typu motorach (serwis / złota rączka)? Motor nie równo pracuje, wymienię świece i sprawdzę połączenia między gaźnikami a cylindrami, a jak nie pomoże to gdzie w okolicy ustawiają gaźniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) Witam! Od kliku dnie jestem posiadaczem Hondy CB 750K z 1980r., jak to bywa zaraz po kupnie zaczynają się pokazywać problemy( motor trochę lat ma).Poza kilkoma wyciekami które pomału opanowuje pojawił się problem z ładowanie (tak myślę) po krótkiej przejażdżce rozrusznik już nie kręcił, akumulator wydojony. Jazda na światłach tak jak przykazania mówią, sprawdziłem ładowanie i na odpalonym motorze z włączonymi światłami bez dodawania gazu było 12,3V do 12,9V i o dziwo po dodaniu gazu spadło nawet do 5,9V. Co może być nie tak z alternatorem? Czy ktoś zna kogoś kto w KUJ-POM zna się dobrze na tego typu motorach (serwis / złota rączka)? Motor nie równo pracuje, wymienię świece i sprawdzę połączenia między gaźnikami a cylindrami, a jak nie pomoże to gdzie w okolicy ustawiają gaźniki? Przy podanych objawach stawiam na demolke w instalacji , jakies zwarcie lub luźne styki. Nie mam dobrych wieści , czeka cie mozolny przegląd kabli. Zacząc możesz od pomiaru napięć na 3 fazach altka , jezeli są bliskie zeru to musisz sprawdzić czy jaies napięcie jest podane na sekcje wzbudzenia w altku. Ps , podłącz moto pod świerzy akumulator i sprawdź czy praca silnika sie nie wyrównała. Edytowane 26 Października 2009 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 witam:) masz jeszcze ten problem?? jeszcze niedawno miałem taki sam motocykl i co nieco czaje:P sprawdz wpierw szczotki na alternatorze jak są ok to miernikiem obczaj ładowanie bezpośrednio od altka jak jest to wina regulatora jak nie to alternatora,moto swoje lata ma ja musiałem czyścić wszystkie styki bo niestety śniedzieją,sprawdz tez to koniecznie. pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.