Skocz do zawartości

Kawasaki KLR 250 91r. nierowne wolne obroty


Michaelos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak na wszystkich było 0.20

w serwisówce jest granica ustawiania 0.19 - 0.24 wiec raczej było dobrze na luzach podanych przez Ciebie myślę ze podpalało by zawory

kawa to jednak dziwny motor.

takie wartości ma DR 350, wiec podałem bo myslę że 250tka będzie miała podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

moto odpala i w sumie całkiem nieźle sobie radzi cala wina jak myślę leżała za sprawa uszczelki pod głowice w sumie dziwnie tez motor mi pobierał olej i to w naprawdę ogromnych ilościach jak rozumiem wina stoi za sprawa pierścienia olejowego ale czy jeśli uszczelka pod głowice jest w pewnym punkcie styku nieszczelna czy motor przez to tez może pobierać olej?? Czy jest to niemożliwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś miał nieszczelności pod głowicą to po pierwsze miał byś płyn chłodzący w komorze spalania, po drugie nie wiem skąd przez te nieszczelności miał by się dostawać olej, po trzecie jeśli moto przepala Ci duże ilości oleju to prawdopodobnie pierścienie i pewnie tłok są wyjechane i to może też być odpowiedź na twoje problemy z falowaniem obrotów.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm w takim razie jeśli w komorze spalania to także i w oleju pojawiłby się płyn a tego nie zauważyłem w takim razie tylko i wyłącznie tłok pierścienie pozostają i jak myślę tuleja (bo w tych kawasaki już jest to na tulejach jeśli się nie mylę) do wymiany.

Czy może macie jakiś namiar na sklep gdzie mógłbym zakupić te części??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm w takim razie jeśli w komorze spalania to także i w oleju pojawiłby się płyn a tego nie zauważyłem w takim razie tylko i wyłącznie tłok pierścienie pozostają i jak myślę tuleja (bo w tych kawasaki już jest to na tulejach jeśli się nie mylę) do wymiany.

Czy może macie jakiś namiar na sklep gdzie mógłbym zakupić te części??

Nie "już tuleja" tylko jeszcze tuleja :bigrazz: a jeśli tak to pomierzyć, dobrać tłok, normalny szlif zrobić i będzie banglać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...