włochatyDR Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 tak na wszystkich było 0.20 w serwisówce jest granica ustawiania 0.19 - 0.24 wiec raczej było dobrze na luzach podanych przez Ciebie myślę ze podpalało by zawory kawa to jednak dziwny motor. takie wartości ma DR 350, wiec podałem bo myslę że 250tka będzie miała podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam. moto odpala i w sumie całkiem nieźle sobie radzi cala wina jak myślę leżała za sprawa uszczelki pod głowice w sumie dziwnie tez motor mi pobierał olej i to w naprawdę ogromnych ilościach jak rozumiem wina stoi za sprawa pierścienia olejowego ale czy jeśli uszczelka pod głowice jest w pewnym punkcie styku nieszczelna czy motor przez to tez może pobierać olej?? Czy jest to niemożliwe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Oczywiście że może, olej dostaje się do komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 aha rozumiem wolałem zapytać bo nie bylem pewny do końca Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) Gdybyś miał nieszczelności pod głowicą to po pierwsze miał byś płyn chłodzący w komorze spalania, po drugie nie wiem skąd przez te nieszczelności miał by się dostawać olej, po trzecie jeśli moto przepala Ci duże ilości oleju to prawdopodobnie pierścienie i pewnie tłok są wyjechane i to może też być odpowiedź na twoje problemy z falowaniem obrotów. Edytowane 4 Grudnia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 hmm w takim razie jeśli w komorze spalania to także i w oleju pojawiłby się płyn a tego nie zauważyłem w takim razie tylko i wyłącznie tłok pierścienie pozostają i jak myślę tuleja (bo w tych kawasaki już jest to na tulejach jeśli się nie mylę) do wymiany. Czy może macie jakiś namiar na sklep gdzie mógłbym zakupić te części?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 hmm w takim razie jeśli w komorze spalania to także i w oleju pojawiłby się płyn a tego nie zauważyłem w takim razie tylko i wyłącznie tłok pierścienie pozostają i jak myślę tuleja (bo w tych kawasaki już jest to na tulejach jeśli się nie mylę) do wymiany. Czy może macie jakiś namiar na sklep gdzie mógłbym zakupić te części?? Nie "już tuleja" tylko jeszcze tuleja :bigrazz: a jeśli tak to pomierzyć, dobrać tłok, normalny szlif zrobić i będzie banglać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 hmm "już" "jeszcze" myślę ze to nie ma znaczenia:) w takim razie czeka mnie remoncik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.