Skocz do zawartości

Komar 2330 73r


suzukigt80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po 9 latach jazdy przyszedl czas na kolejny remont silnika, tym razem mam zamiar odrestaurować całego od silnika po rame. Bardzo wazne jest zeby kolorystycznie komarek wygladał tak samo jak oryginał wiec licze bardzo na waszą pomoc. Link do zdjęca mojego komara w aktualnym stanie poznizej. Komarek ma oryginaly lakier(rama zbiornik paliwa), pokrywy na gaźnik dokupiłem osobno z tąd moje pytanie czy one rowniez powinny być koloru niebieskiego? I jeszcze rantówka na zbiornik paliwa była przy nim koloru zółtego wiec na pokrywy gaźnika tez pewnie będą zółte. Nie mam pojecia jakiego koloru oryginalnie powinny być przy nim manetki zółtego czy czarnego. Bardzo licze na waszą pomoc jeźeli chodzi o tą kolorystyke. Pozdrawiam

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c68697f7c849ec1c.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jest to orginalny korol fabryczny, nic bym nie ruszał straci na wartosci i orginalnosci, przepolerowac, ew. poprawic chromy, łozyska zawiechy zrobic bo to pada bardzo szybko, sprawdzic jak gwint na sztycy zawiechy z przodu, czesto jest wytarty i nie skasujesz luzów na łozysku główki ramy, trzeba to wyciac i najlepiej wstawic nowa rure z porzadnym gwintem, wymienic konysy na kołach na normalne łozyska(niektórzy mówia ze to bład, bo konusami zawsze mozesz skasowac luz, ale to srednio sie udaje)kapitala silnika i jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rantówki kiedyś na pewno były białe, po tym stały się żółte. :icon_mrgreen:

 

Osłony gaźnika przeważnie bywały czarne, niezależnie od koloru pojazdu. Manetki raczej czarne, białe były w "luksusowych" modelach/wersjach. Możesz dać białe bajerki ale wtedy też siedzenie wypadałoby aby było białe. Ja raczej obstawiam że manetki, siedzenie powinieneś mieć czarna a rantówki mogą być białe, takie kombinacje często występowały w Komarach.

 

Więcej info znajdziesz tutaj w dziale motorowery:

http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/index.html

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No możliwe że były pod kolor moto. Aż tak bardzo się nie znam na motorowerach. Mało miałem do czynienia z Komarami. Obecnie kompletuję Rometa 50-TS-1, to mój pierwszy i ostatni motorower jaki miałem. :biggrin:

 

Jakbyś miał nadmiar osłon na gaźnik to daj znać. Szukam takiego czegoś do Komara kolegi. Chyba takie powinny być choć pewności nie mam bo to rzadki bardzo Komar jest. Typ 230 z wczesnym silnikiem takim jak Ryś miał. Normalnie te Komary miały Rysiowe silniki ale lekko zmodernizowane a ten akurat ma silnik prosto z Rysia co wskazuje na bardzo wczesną, wręcz początkową serię typu 230. Osłony może też jakieś magiczne były, nie mam pojęcia. W sieci mało tego jest akurat. :icon_evil:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...