KRZYSIU SUPER GOŚĆ Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Witam i od razu pytam: co jest lepsze do latania w Polsce rt czy gt. Mam 172 cm, duży bagaż z przodu :wink: i latam najczęściej solo. Pytałem się w salonach i powiedzieli mi że RT jest bardziej odporny na zamęczenie, ma lepszę skrzynię i jest tańszy- oraz wygodniejszy( muszę mieć proste plecy bo jak opieram sie na nadgarstkach to drętwieją mi bardzo palce). Prosze o jakies opinie najlepiej od posiadaczy w/w modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 co jest lepsze do latania w Polsce rt czy gt. biorąc pod uwagę jakość dróg - seria gs... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 GTek jak dla mnie to porazka. Ciezki, wielki, nieporeczny. Wali sie w zakretach. Ma co prawda dużą moc, ale to chyba tylko na autostradach mozna ja wykorzystac. Natomiast RTek calkiem milo lata po winklach,silnik nie jest jakis mega mocny-ale do turystyki na pewno wystarczy. Jak dla mnie jeden i drugi to przepych i luksus na pokladzie-wiec jakos przewagi bajerow GTka wcale nie zauwazylem ;) Ale jakbym kiedys musial czyms takim jezdzic ;) to RT jest według mnie calkiem rozsadna propozycja. Dzieki niezlemu zawieszeniu(czego nie ma na przyklad FJR) i hamulcom jest chyba najfajniejszym z turystyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYSIU SUPER GOŚĆ Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Co do gs to niestety nózki mam za krótkie :banghead: :banghead: . GT wyglądowo podoba mi sie ciut bardziej- ale na RT jest mi wygodniej i gościu z Fusa powiedział mi że jest: tańszy, ma bardziej odporny na zajeżdżenie silnik i lepszę skrzynie. Co do bajerów to jest wyyyyypasiony :icon_biggrin: :icon_biggrin: . Zawiechy chyba mają podobne. Jak będzie bezdeszczowo to lecę do Fusa na testy obydwóch ( gs chyba będę musiał niestety odpuścić ze względu na wysokość- ale łobaczymy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.