Ryjek Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Witam. Mam dosyć dziwny problem z moim Hornetem z 1998r. Gdy przejadę nim około 60-70kilometrów (średnio), motocykl traci moc objaw taki sam jak przy braku paliwa czyli przestaje sie wkręcać aż w końcu zdycha, ale wystarczy poczekać dosłownie minute i można jechać. Czasami pojawia się to częściej niż po przejechaniu powyższego dystansu. Ponadto muszę jeździć na "pełnym baku" gdyż jak jest już mniej niż pół baku paliwa to powyższa sytuacja się powtarza. A więc został przeczyszczony gaźnik, zmieniony kranik, sprawdzone i przedmuchane wszystkie przewody paliwowe, wężyk od podciśnienia prowadzący do kranika, zmienione świece, wyczyszczony bak, czyli na moje oko sprawdziłem już praktycznie cały układ paliwowy, jedynie czego nie zrobiłem to nie została przeprowadzona synchronizacja. Mimo to objaw się powtarza. Ostatnim razem gdy ta sytuacja miała miejsce wyciągnąłem wężyk prowadzący z kranika do gaźnika. Po kilkukrotnych próbach kręcenia rozrusznikiem paliwo nie lało się (kranik podciśnieniowy), ale gdy motocykl postał chwile przekręciłem rozrusznikiem i wacha polała się jakby nigdy nic. Więc co może to powodować na co jeszcze mam popatrzeć. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Sprawdzałeś odpowietrzenie baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Sprawdzałeś odpowietrzenie baku? Wszystko wskazuje właśnie na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Tak, tzn. gdy miałem taką sytuację to odkręciłem korek od baku ale nie przyniosło to efektu paliwo dalej się nie lało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Rozkręć kranik i sprawdź mębranę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Oryginalny kranik z tego motocykla rozkręciłem przeczyściłem i założyłem z powrotem (membrana była ok) i nie przyniosło to efektów, wiec założyłem działający kranik z motocykla znajomego - Efekt taki sam. Zastanawiałem się czy nie da się zainstalować kraniku z innego motocykla bez podciśnienia lub też wyrzucić membranę z oryginału uszczelnić w jakiś sposób i dbać tylko o to żeby zamykać go po jeździe, ale w sumie wolałbym zachować to tak jak powinno być, a nie wprowadzać jakieś patenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Następnym razem, kiedy paliwo przestanie lecieć spróbuj przestawić kran paliwa na pozycję "PRI", jeśli taka w hornecie istnieje. -być może kanalik od podciśnienia w króćcu dolotowym jest czymś przytkany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 NIe nie ma takiej pozycji, jest RES, ON i OFF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Prawdopodobnie juz spozniona rada ale moze sie oakze ze nie :) Na 99% masz cos zapchane albo kkranik do wymiany. Na poczatek sprawdzilbym kranik, moze masz od kogo przelozyc na chwile albo moze kup nowy dla pewnosci a jezeli to nie przyniesie rezultatu sptrawdz gazniki czy nie masz jakiegos wezyka zatkanego a najlepiej wyczysc je od podstaw i wyreguluj. MUSI dzialac :biggrin: Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.