Skocz do zawartości

problem Hornet 600 N


Ryjek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam dosyć dziwny problem z moim Hornetem z 1998r. Gdy przejadę nim około 60-70kilometrów (średnio), motocykl traci moc objaw taki sam jak przy braku paliwa czyli przestaje sie wkręcać aż w końcu zdycha, ale wystarczy poczekać dosłownie minute i można jechać. Czasami pojawia się to częściej niż po przejechaniu powyższego dystansu. Ponadto muszę jeździć na "pełnym baku" gdyż jak jest już mniej niż pół baku paliwa to powyższa sytuacja się powtarza. A więc został przeczyszczony gaźnik, zmieniony kranik, sprawdzone i przedmuchane wszystkie przewody paliwowe, wężyk od podciśnienia prowadzący do kranika, zmienione świece, wyczyszczony bak, czyli na moje oko sprawdziłem już praktycznie cały układ paliwowy, jedynie czego nie zrobiłem to nie została przeprowadzona synchronizacja. Mimo to objaw się powtarza. Ostatnim razem gdy ta sytuacja miała miejsce wyciągnąłem wężyk prowadzący z kranika do gaźnika. Po kilkukrotnych próbach kręcenia rozrusznikiem paliwo nie lało się (kranik podciśnieniowy), ale gdy motocykl postał chwile przekręciłem rozrusznikiem i wacha polała się jakby nigdy nic. Więc co może to powodować na co jeszcze mam popatrzeć. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny kranik z tego motocykla rozkręciłem przeczyściłem i założyłem z powrotem (membrana była ok) i nie przyniosło to efektów, wiec założyłem działający kranik z motocykla znajomego - Efekt taki sam. Zastanawiałem się czy nie da się zainstalować kraniku z innego motocykla bez podciśnienia lub też wyrzucić membranę z oryginału uszczelnić w jakiś sposób i dbać tylko o to żeby zamykać go po jeździe, ale w sumie wolałbym zachować to tak jak powinno być, a nie wprowadzać jakieś patenty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem, kiedy paliwo przestanie lecieć spróbuj przestawić kran paliwa na pozycję "PRI", jeśli taka w hornecie istnieje. -być może kanalik od podciśnienia w króćcu dolotowym jest czymś przytkany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie juz spozniona rada ale moze sie oakze ze nie :)

Na 99% masz cos zapchane albo kkranik do wymiany. Na poczatek sprawdzilbym kranik, moze masz od kogo przelozyc na chwile albo moze kup nowy dla pewnosci a jezeli to nie przyniesie rezultatu sptrawdz gazniki czy nie masz jakiegos wezyka zatkanego a najlepiej wyczysc je od podstaw i wyreguluj. MUSI dzialac :biggrin:

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...