Skocz do zawartości

Problem Po remącie ;// Foto


Endriu1987
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

gdy skaldałem silnik wymieniłem uszczelki w karterach w cylindrze, w zaworze wydechowym (ale on jest na stałe zakręcony na trzy Śruby i tam poszła nowa uszczelka od krucca wydechowego tez daem nową a nadal od strony wydechu leci mi skąś czarna mazia skąd to moze byc??

 

aha wydech trzyma mi się tylko na jednej sprężynce.

 

Pomóżcie.

 

pod cylinder dałem jedną najgrubszą, a w zestawie były trzy po co?

zdjęcia: uszczelek

http://img86.imageshack.us/i/uszcz.jpg/

 

Czy Można Wyreulowac ssanie bo jak włączam to mi Gasnie ;//

Edytowane przez Endriu1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa niechcem zakłądac nowego Temtu to tutaj napisze.

 

Otóż pojawiły sie kolejne problemy motor sam wchodzi na wysokie obroty co prawda nie wymieniałem simeringow na wale bo myslalem z esa ok? no i pekla mi linka gazu wiec kupie komplet bo ta co idzie do gaznika wystarczy ja lekko podniesc i juz odkreca sie manetka wiec moze to to? zobacze dzis kruciec membrany przekade go silikonem moze tam lapie powietzre lewe, jak nie to przy wymianie simeringow bede musial rozpolowic silnik jeszcze raz ??

 

na jakim stopniu ustawic iglice przed remontem byla na ostatnim rowku czyli 1 od góry.

 

olej leje do dozowinka i do baku dobra metoda na docieranie ??

 

prosze o odp.. ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra metoda na docieranie.iglica w zaleznosci od gaznika i ustawienia. 28mm sruba od powietrza na 2.5 obrotu i iglica na srodkowy rowek i 34mm gaznik iglica na sordek i sruba od powietrza na 1.5 obrotu.

 

Wymien zimery,linke gazu usczelnij lonczenia Membrany-cylinder-membrany-gaznik.Zobacz membrany czy listki nie odstaja.wyczysc gaznik i filtr powietrza i musi byc ok jak nie napisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

gdy skaldałem silnik wymieniłem uszczelki w karterach w cylindrze, w zaworze wydechowym (ale on jest na stałe zakręcony na trzy Śruby i tam poszła nowa uszczelka od krucca wydechowego tez daem nową a nadal od strony wydechu leci mi skąś czarna mazia skąd to moze byc??

 

aha wydech trzyma mi się tylko na jednej sprężynce.

 

Pomóżcie.

 

pod cylinder dałem jedną najgrubszą, a w zestawie były trzy po co?

zdjęcia: uszczelek

http://img86.imageshack.us/i/uszcz.jpg/

 

Czy Można Wyreulowac ssanie bo jak włączam to mi Gasnie ;//

 

1. Zawor wydechowy na 3 sruby? To chyba masz na mysli zaslepke zamiast zaworu. Zawor wydechowy ma 2 sruby.

 

2. czarna "mazia" to nic innego jak niespalone paliwo zmieszane z olejem.. najprawdopodobniej cieknie miedzy kolektorem wydechowym i wydechem (tam gdzie 2 sprezyny)

 

3. Dostajesz 3 uszczelki zeby dopasowac do swojego silnika.. silnik silnikowi nierowny.. a jak wybrac wlasciwa to juz opowiadanie innego posta bo dlugo by pisac. Generalnie chodzi o ustawienie najodpowiedniejszej odleglosci pomiedzy glowica i tlokiem.

 

Pozdrawiam

 

aaa niechcem zakłądac nowego Temtu to tutaj napisze.

 

Otóż pojawiły sie kolejne problemy motor sam wchodzi na wysokie obroty co prawda nie wymieniałem simeringow na wale bo myslalem z esa ok? no i pekla mi linka gazu wiec kupie komplet bo ta co idzie do gaznika wystarczy ja lekko podniesc i juz odkreca sie manetka wiec moze to to? zobacze dzis kruciec membrany przekade go silikonem moze tam lapie powietzre lewe, jak nie to przy wymianie simeringow bede musial rozpolowic silnik jeszcze raz ??

 

na jakim stopniu ustawic iglice przed remontem byla na ostatnim rowku czyli 1 od góry.

 

olej leje do dozowinka i do baku dobra metoda na docieranie ??

 

prosze o odp.. ..

 

1. jak sam wchodzi na obroty to pewnie ciagnie skads powietrze.. wszystko dokrecaone na drodze cylinder do filtra powietrza? Gumowa membrana miedzy gaznikiem i cylindrem czesto parcieje ze starosci.. poza tym uszczelki na niej dobre? Powietrze moze tez ciagnac od strony silnika a wtedy to juz tylko jego wyjecie i wymiane uszczelek rozwiaze problem. Nie nalezy tego bagatelizowac, bo moze skonczyc sie powazna naprawa.. jak ciagnie powietrze to na pewno sie przegrzewa.

 

2. Igle ustawia sie w zaleznosci od potrzeb i to w zasadzie ostatni etap regulacji gaznika.. Najwyzszy rowek na igle to najbardziej zubozona mieszanka.. im nizszy rowek tym wiecej paliwa do silnika.

 

3. Na docieranie nie ma znaczenia czy masz premix czy olej idzie z pompy. Jednak gdy zdecydujesz sie na premix to nie zapomnij wstawic wieksza dysze glowna paliwa, bo mniej paliwa bedzie szlo do silnika (olej zmieszany z benzyna = mniej benzyny przy tej samej objetosci plynu)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...