Skocz do zawartości

VZR Specyfikacja zimowa


maq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Sezon się ma ku końcowi, więc żeby go jeszcze o 2-3 tygodnie przedłużyć wdrażam specyfikację zimową. Primo po pierwsze założyłem deflektory dedykowane do VZR z NationalCycle (z allegro, ale w realu wyglądają 100x lepiej niż na fotce sprzedającego) i grzane manetki. Manetki Oxford-a, do motocykli custom, kierownica calowa (wbrew temu co twierdzi ASO Suzuki :banghead: ).

 

Montaż jednego i drugiego jest banalnie prosty, wszystko pasuje idealnie. Nic nie trzeba ciąć, giąć, lutować, itp. Plug&Play.

 

Jeździłem trochę po mieście (niskie prędkości) przy temperaturze 6-7 stopni w rękawiczkach bez palców i było przyzwoicie. Na najniższym poziomie grzania.

 

Wadą może być znaczna grubość manetki. Przy ciepłej rękawicy może być słabsze trzymanie kieratu, ale jeszcze nie sprawdziłem bo z ciepłą rękawicą jeszcze z domu nie wyjechałem. Nie mam pojęcia jaka jest odporność sterownika na wodę/wilgoć. Pażyjom - uwidim.

 

Polecam.

 

http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77424.31065

 

http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77423.31065

 

http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77427.31065

 

http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77421.31065

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że masz gmole cobry (?). Mam pytanie. Jaką ochronę zapewniają w czasie wywrotki? Ja miałem gmole od Road Styler'a. Swietnie wygladały, ale żadnej ochrony (wywrotka przy ok 30 km/h) kosztowała mojego ubezpeczyciela 18tys.

Pozdrawiam

 

Tak, to są gmole cobry. Wydają się dość solidne więc musiałoby być bardzo silne uderzenie żeby je uszkodzić.

 

Jednak moim zdaniem gmole nie mają chronić motocykla (od tego jest ubezpieczenie) ale Twoje nogi w razie położenia maszyny na bok. Tak żebyś swobodnie wyjechał lub wyszedł spod przewróconego motocykla, a nie szarpał zaklinowanego buta.

 

Przy okazji, napisz gdzie ubezpieczyłeś maszynę i czy robili jakieś sceny z odszkodowaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to są gmole cobry. Wydają się dość solidne więc musiałoby być bardzo silne uderzenie żeby je uszkodzić.

 

Jednak moim zdaniem gmole nie mają chronić motocykla (od tego jest ubezpieczenie) ale Twoje nogi w razie położenia maszyny na bok. Tak żebyś swobodnie wyjechał lub wyszedł spod przewróconego motocykla, a nie szarpał zaklinowanego buta.

 

Przy okazji, napisz gdzie ubezpieczyłeś maszynę i czy robili jakieś sceny z odszkodowaniem?

Maszyna jest nowa to ubezpieczenie w Allianz (6% wartości), problemów żadnych, naprawa zrobiona w serwisie z wymianą na nowe części odebrana po dwóch tygodniach.

Jeśli chodzi o ochronę to prawda, ze ma uchronić nasze nogi, ale dobrze by było aby bak i wydechy też były całe (oczywiście przy takich małych glebach)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...