maq Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam, Sezon się ma ku końcowi, więc żeby go jeszcze o 2-3 tygodnie przedłużyć wdrażam specyfikację zimową. Primo po pierwsze założyłem deflektory dedykowane do VZR z NationalCycle (z allegro, ale w realu wyglądają 100x lepiej niż na fotce sprzedającego) i grzane manetki. Manetki Oxford-a, do motocykli custom, kierownica calowa (wbrew temu co twierdzi ASO Suzuki :banghead: ). Montaż jednego i drugiego jest banalnie prosty, wszystko pasuje idealnie. Nic nie trzeba ciąć, giąć, lutować, itp. Plug&Play. Jeździłem trochę po mieście (niskie prędkości) przy temperaturze 6-7 stopni w rękawiczkach bez palców i było przyzwoicie. Na najniższym poziomie grzania. Wadą może być znaczna grubość manetki. Przy ciepłej rękawicy może być słabsze trzymanie kieratu, ale jeszcze nie sprawdziłem bo z ciepłą rękawicą jeszcze z domu nie wyjechałem. Nie mam pojęcia jaka jest odporność sterownika na wodę/wilgoć. Pażyjom - uwidim. Polecam. http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77424.31065 http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77423.31065 http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77427.31065 http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77421.31065 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehoo Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Widzę, że masz gmole cobry (?). Mam pytanie. Jaką ochronę zapewniają w czasie wywrotki? Ja miałem gmole od Road Styler'a. Swietnie wygladały, ale żadnej ochrony (wywrotka przy ok 30 km/h) kosztowała mojego ubezpeczyciela 18tys. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Widzę, że masz gmole cobry (?). Mam pytanie. Jaką ochronę zapewniają w czasie wywrotki? Ja miałem gmole od Road Styler'a. Swietnie wygladały, ale żadnej ochrony (wywrotka przy ok 30 km/h) kosztowała mojego ubezpeczyciela 18tys. Pozdrawiam Tak, to są gmole cobry. Wydają się dość solidne więc musiałoby być bardzo silne uderzenie żeby je uszkodzić. Jednak moim zdaniem gmole nie mają chronić motocykla (od tego jest ubezpieczenie) ale Twoje nogi w razie położenia maszyny na bok. Tak żebyś swobodnie wyjechał lub wyszedł spod przewróconego motocykla, a nie szarpał zaklinowanego buta. Przy okazji, napisz gdzie ubezpieczyłeś maszynę i czy robili jakieś sceny z odszkodowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehoo Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Tak, to są gmole cobry. Wydają się dość solidne więc musiałoby być bardzo silne uderzenie żeby je uszkodzić. Jednak moim zdaniem gmole nie mają chronić motocykla (od tego jest ubezpieczenie) ale Twoje nogi w razie położenia maszyny na bok. Tak żebyś swobodnie wyjechał lub wyszedł spod przewróconego motocykla, a nie szarpał zaklinowanego buta. Przy okazji, napisz gdzie ubezpieczyłeś maszynę i czy robili jakieś sceny z odszkodowaniem? Maszyna jest nowa to ubezpieczenie w Allianz (6% wartości), problemów żadnych, naprawa zrobiona w serwisie z wymianą na nowe części odebrana po dwóch tygodniach. Jeśli chodzi o ochronę to prawda, ze ma uchronić nasze nogi, ale dobrze by było aby bak i wydechy też były całe (oczywiście przy takich małych glebach) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.