Gość banita Opublikowano 24 Czerwca 2002 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2002 Czy ma ktoś jakieś pojęcie o tym ja zwiększyć pojemność u ruska (np. dniepra) ? Czy ma to jakiś sens i czy w ogóle się opłaca ? (tzn czy rusek to przetrzyma) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Odświeżam troche temat.Ja pojemność mojego zwiększyłem do prawie 660. ciekawe czy ktoś ma pomysł na więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huck Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 ja mam patenty na ural 800ccm :)dniepr 1000 ccm :Dtylko pytanie nie czy silnik to wytrzyma silnik wytrzymuje tylko o sens tych zmian b otak sama moc jak mozna dostac 1000 ccm tj60-70 KM dostajesz z podrasowanego silnika garba 1600 a jak brakuje jeszcze to 2000 przy wielkortonie wyzszej trwałościkoszty sa niebagatalne silnik dniepra 1000 ccm to koszt =sprawny silnik +2000 zeta w ogóle zabawa w rusy jest droga pipcyk może w koncu zdradzi ile juz władował w silnik (liczac tak jak by wszytsko miał zlecac)ale jak by kto miał za duzo kasy to zapraszam bo ja lubie takie zabawy przykładowo skrzynia piatka (pięć do przodu) mnie kosztuje 700 zeta +kupe roboty no to wiadomo ze za półdarmo nie oddam :D) na marginesie własńie jedna mam skończoną reflektuje ktoś :lol: pozdroohuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 ja mam patenty na ural 800ccm :)dniepr 1000 ccm :Dtylko pytanie nie czy silnik to wytrzyma silnik wytrzymuje tylko o sens tych zmian b otak sama moc jak mozna dostac 1000 ccm tj60-70 KM dostajesz z podrasowanego silnika garba 1600 a jak brakuje jeszcze to 2000 przy wielkortonie wyzszej trwałościkoszty sa niebagatalne silnik dniepra 1000 ccm to koszt =sprawny silnik +2000 zeta w ogóle zabawa w rusy jest droga pipcyk może w koncu zdradzi ile juz władował w silnik (liczac tak jak by wszytsko miał zlecac) Na na pewno napisze, to co sam wykonywałem napisze ile mniej więcej godzin nad tym spędziłem. Huck uchyliłbyś trocje rąbka tajemnicyz tym zwiększaniem pojemności Ja myślałem nad zwiększeniem skoku wału ??Prosty i łatwy sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2003 zwiekszyc skok walu i dac krotszy tlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 21 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2003 tylko pytanie nie czy silnik to wytrzyma silnik wytrzymuje tylko o sens tych zmian *** No wlasnie - jak sie ma reszta motocykla do 60 KM silnika.Wiem od ludzi montujacych silniki wspolczesnych BMW w Dniepry, ze mechanika nie wytrzymuje ( skrzynie i dyfry ), poza tym co z zawieszeniami i hamulcami ?Adrian mial ukrainski dyfer 9 / 35, gdzie koncowka walka atakujacegow miejscu mocowania klina po prostu sie ulamala po wlozeniu klina (bez zadnego wcisku).Po doswiadczeniach z orginalnymi dyframi BMW z lat 30 / 40 cos takiego w glowie sie nie miesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 No fakt. Jeżeli chodzi o jakość ruskich części to jest to po prostu loteria.Nie raz koła zębate sa tak beznadziejnie wykonane że już na oko widać że są wadliwe.Nie raz po założeniu okazuje się że maja po 1-2 mm bicia promieniowegoJa dorobiłem komplet kół zębatych , została wykonana obróbka cieplna i powinny wieki chodzić. Myślę nad kołem napędu alternatora żeby je wykonać z tekstolitu. Wyciszy to dodatkowo pracę silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.