Skocz do zawartości

powiększanie pojemności ruskich silników


Gość banita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 miesięcy temu...

ja mam patenty na

ural 800ccm :)

dniepr 1000 ccm :D

tylko pytanie nie czy silnik to wytrzyma silnik wytrzymuje tylko o sens tych zmian b otak sama moc jak mozna dostac 1000 ccm tj60-70 KM dostajesz z podrasowanego silnika

garba 1600 a jak brakuje jeszcze to 2000 przy wielkortonie wyzszej trwałości

koszty sa niebagatalne silnik dniepra 1000 ccm to koszt =sprawny silnik +2000 zeta

w ogóle zabawa w rusy jest droga pipcyk może w koncu zdradzi ile juz władował w silnik (liczac tak jak by wszytsko miał zlecac)

ale jak by kto miał za duzo kasy to zapraszam bo ja lubie takie zabawy

przykładowo skrzynia piatka (pięć do przodu) mnie kosztuje 700 zeta +kupe roboty no to wiadomo ze za półdarmo nie oddam :D) na marginesie własńie jedna mam skończoną reflektuje ktoś :lol:

pozdroo

huck

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam patenty na  

ural 800ccm :)

dniepr 1000 ccm :D

tylko pytanie nie czy silnik to wytrzyma silnik wytrzymuje tylko o sens tych zmian b otak sama moc jak mozna dostac 1000 ccm tj60-70 KM dostajesz z podrasowanego silnika  

garba 1600 a jak brakuje jeszcze to 2000 przy wielkortonie wyzszej trwałości

koszty sa niebagatalne silnik dniepra 1000 ccm to koszt =sprawny silnik +2000 zeta  

w ogóle zabawa w rusy jest droga pipcyk może w koncu zdradzi ile juz władował w silnik (liczac tak jak by wszytsko miał zlecac)

 

Na na pewno napisze, to co sam wykonywałem napisze ile mniej więcej godzin nad tym spędziłem.

 

Huck uchyliłbyś trocje rąbka tajemnicyz tym zwiększaniem pojemności Ja myślałem nad zwiększeniem skoku wału ??

Prosty i łatwy sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

tylko pytanie nie czy silnik to wytrzyma silnik wytrzymuje tylko o sens tych zmian

 

*** No wlasnie - jak sie ma reszta motocykla do 60 KM silnika.

Wiem od ludzi montujacych silniki wspolczesnych BMW w Dniepry, ze mechanika nie wytrzymuje ( skrzynie i dyfry ), poza tym co z zawieszeniami i hamulcami ?

Adrian mial ukrainski dyfer 9 / 35, gdzie koncowka walka atakujacegow miejscu mocowania klina po prostu sie ulamala po wlozeniu klina (bez zadnego wcisku).

Po doswiadczeniach z orginalnymi dyframi BMW z lat 30 / 40 cos takiego w glowie sie nie miesci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt. Jeżeli chodzi o jakość ruskich części to jest to po prostu loteria.

Nie raz koła zębate sa tak beznadziejnie wykonane że już na oko widać że są wadliwe.

Nie raz po założeniu okazuje się że maja po 1-2 mm bicia promieniowego

Ja dorobiłem komplet kół zębatych , została wykonana obróbka cieplna i powinny wieki chodzić. Myślę nad kołem napędu alternatora żeby je wykonać z tekstolitu. Wyciszy to dodatkowo pracę silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...