Daktyl Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam, od niedawana (około tygodnia) mam pewien problem z motocyklem który właściwie ciężko mi opisać.. Mianowicie motocykl czasami mi zapala bez problemu, a za drugim razem nic a nic... kręcę pary razy rozrusznikiem po 5s i silnik nie chce zapalić..próbowałem już nawet na popych, ale to również nic nie pomagało. Gdy przychodzę do motocykla na dzień następny, zapala od razu. Nie mam pojęcia w czym tkwi problem, bo jak napisałem czasami jest a tak a czasami siak... W czym może być problem :)? //świece sprawdzałem i wyglądają ok; ssanie włączam; kranik paliwa odkręcony// pozdrawiam Daktyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 (edytowane) a było trzeba brać iksjote :P co do tematu to gaźniki sprawdzone? przewody WN? filtr powietrza nowy czy jedziesz na starym? no i spróbuj odpalać bez ssania (albo na 1/2) bo mi czasem predzej odpali bez ssania ;) Edytowane 6 Października 2009 przez Szynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daktyl Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Nie żałuje, że mam NTV ;d. No szczerze powiedziawszy nie sprawdziłem, bo na razie nie miałem okazji lub nie miałem jak dojechać ;P. Ale czy faktycznie zanieczyszczony filtr powietrza może uniemożliwić zapalenie motocykla ;>? /z ssaniem sie bawilem przy zapalaniu i nic ;p, a czasami to nawet bez ssania mi zapala :D. No faktycznie chyba muszę pojechać do warsztatu na regulacje i czyszczenie gaźników i coś z tymi prądami... o ile odpali ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 swiece to mozesz ew. przeczyscic jesli są zakopcone jesli masz brudny filtr powietrza to po prostu silnik dostaje za bogatą mieszanke i sie zalewa sprawdz tez filtr paliwa bo moze byc tez tak ze jest w nim pelno syfu ktory uniemozliwa swobodny przeplyw ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam, od niedawana (około tygodnia) mam pewien problem z motocyklem który właściwie ciężko mi opisać.. Mianowicie motocykl czasami mi zapala bez problemu, a za drugim razem nic a nic... kręcę pary razy rozrusznikiem po 5s i silnik nie chce zapalić..próbowałem już nawet na popych, ale to również nic nie pomagało. Gdy przychodzę do motocykla na dzień następny, zapala od razu. Nie mam pojęcia w czym tkwi problem, bo jak napisałem czasami jest a tak a czasami siak... W czym może być problem :)? //świece sprawdzałem i wyglądają ok; ssanie włączam; kranik paliwa odkręcony// pozdrawiam Daktyl Kiedy nie chce zapalic, wykrec swiece i zobacz czy sa mokre, czy jest iskra. Jaki kolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daktyl Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 świece suche, iskra jest, świece trochę przysmolone, zakopcone - ale nie jakoś niepokojąco /czyściłem je już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Obstawiam: - zatkany kranik lub jeśli jest podciśnieniowy to może jeszcze uszkodzona/brudna membrana lub jest problem z samym podciśnieniem - zatkane odpowietrzenie zbiornika - ewe. problem z elektryką tzn. brak styku gdzieś na kablach - cza poruszać i "poprawić" wszystkie kostki Zacznij od rzeczy najprostszych i najłatwiejszych do zdiagnozowania. Jeśli to nie pomoże dopiero do warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 świece suche, iskra jest, świece trochę przysmolone, zakopcone - ale nie jakoś niepokojąco /czyściłem je już To wyglada jakby mieszanki nie dostawal. Kiedy nie chce odpalic wlej mu tak z 2ml benzyny przez otwor od swiecy i sprobuj zapalic. Jesli zlapie na chwile to znaczy ze wina ukl. zasilania. Byc moze gdzies sie zagina przewod czy cos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Pompa paliwa. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Najprawdopodobniej regulacja gaznikow pomoze, "zalewa" sie pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Możesz łatwo sprawdzić czy to nie jest wina pompy paliwa. Otóż zalej bak pod korek, następnie omijając pompę połącz przewody paliwowe. Jeżeli zagada to problem zdiagnozowany. Z tymi pompami to jest typowe, najczęściej wysiadają w okolicach 100kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daktyl Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Dzięki wielkie za podpowiedzi, teraz mam dużo do sprawdzania :P. Tylko "problem" taki, że dzisiaj śmigałem i nie było żadnego problemu! Wszystko było cacy.. no nic będę sprawdzał jak nie zapali ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daktyl Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Doszedłem do pewnego przełomu w naprawie :D. Zauważyłem, że motocykl zapala mi po zdjęciu fajki od świecy, włożeniu do tej fajki np. wiertła i przyłożeniu do świecy (bez znaczenia przy której świecy zrobiłem taką operacje). Nie wiem czy jestem zrozumiały, ale po prostu przedłużam fajkę (wiertłem) i przykładałem do świecy. Wtedy silnik od razu zapalał... Czy w obwodzie elektrycznym jest jakiś kondensator? Bo wydaje mi się, że po prostu to wiertło zmieniało obwód i wtedy jakoś mi zapalało... Jak mogę się uporać z tym problemem? Bo nie mam ochoty za każdym razem zapalać w wyżej opisany sposób, zwłaszcza, że niemiłe jest kopniecie od iskry ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 moze fajka nie łączy jak powinna albo naciągasz przewód wysokiego napiecia ktory jest przerwany a kiedy go podnosisz to załącza poruszaj fajkami/kablami kiedy silnik pracuje wtedy zobaczysz czy Ci zgaśnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.