bartek29 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Witam mam problem z xr 600 a mianowicie chodzi o to ze motor na stałym gazie przerywa pali od kopa na wolnych chodzi jak złoto dam lekko gazu trzymam i motor przerywa i prycha. podmieniałem moduł cewke zapłonowa regulowałem zawory wymieniałem swiece czysciłem gaznik podkładałem regulator napięcia sprawdzałem opornosc czujnika połozenia wału ustawiałem na nim przerwe taka jak zalecaja w manualu i nic nadal to samo PROSZE o POMOC KOLEDZY Z GÓRY DZIEKUJE I POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 gaźnik! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 gaźnik! Gaznik czysciłem czyzby zle bym to zrobił ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 skoro wykluczyłeś prad to nic wiecej nie zostało! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Skład mieszanki musisz wyregulować. Zobacz jaki kolor ma świeca po pierwsze, to będziesz wiedział co i jak. Pewnie paliwa za dużo dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 może być problem elektryczny nadal, czy motocykl strzela w wydech? miałem tak w xl 600, i problem był napewno w elektryce, motocyklem dało się jeździć i chodził normalnie do około połowy otwarcia przepustnicy, powyżej przerywał i strzelał w tłumik. Wydawać by się mogło że to gaźnik, ale nie. Również sprawdziłem wszystko. Sprawdź napięcie z cewki pierwotnej (między czerwonym przewodem a masą, przy kopnięciu powinno być min 30V napięcia zmiennego, możesz obserwować też wartość napięcia w trakcie pracy, sprawdź czy nie ma spadków. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.