mari0704 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Witam! Mam oto takie pytanie, dziś zauważyłem w moim rieju że na głowicy tam gdzie jest wkręcona sieca to jest plama oleju. Wygląda to tak jakby olej wydobywał się po gwincie. Co może być tego oprzyczyną ? Świeca jest dokręcona. I czy to może wpływać na chód silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Sprawdź czy masz podkładkę pod świecą i czy w ogóle masz świece dokręconą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Czasami tak jest jak masz starą świecę, która była kilkanaście razy wykręcana. Podkładka przestaje uszczelniać. Nie ma to dużego wpływu na pracę silnika. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Czasami tak jest jak masz starą świecę, która była kilkanaście razy wykręcana. Podkładka przestaje uszczelniać. Nie ma to dużego wpływu na pracę silnika. A ucieczka kompresji przez nieszczelność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Ogólnie świeca była mocno dokręcona. No przebiegu świecy nie jestem w stanie określić. Ja ją odkręcałem 2 razy. Silnik zapala "ręką" wystarczy że raz ręką kopką ruszę i chodzi. Tylko niepokoi mnie dłuższa jazda przy wyższych obrotach silnik spada z obrotów na 2 sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Jeśli możesz ręką odpalić to nie jest dobra wiadomość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 A czemu nie jest dobra wiadomość ? Cylinder wraz z tłokiem jest w idealnym stanie. W zimę silnik przeszedł gruntowny remont. Kopka stawia opór, ale jestem w stanie go odpalić ręką. Chyba że coś innego masz na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 A czemu nie jest dobra wiadomość ? Cylinder wraz z tłokiem jest w idealnym stanie. W zimę silnik przeszedł gruntowny remont. Kopka stawia opór, ale jestem w stanie go odpalić ręką. Chyba że coś innego masz na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Landryss DT 125 spokojnie można ręką zapalić, więc nie wiem ocb ;] Przecież to nie motorynka, że trzeba na kopce stawać żeby zapalić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Nitrox ma racje, jak jeszcze miałem DT to po remoncie zapalała od strzała ręką, więc nie ma co się tym sugerować. Do autora- zmień swiecę, i przy okazji sprawdź komprechę, kto wie.... ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Jeśli kompresja jest taka jak powinna być czyli 11-12 to ręką nie idzie odpalić. A jak jest słabsza np 8-9 to już daje radę. Często nawet po remontach tak jest, tłok dobrany na zły luz. No ale przy takiej moto sporo pochodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 A manometrem takim który stosuję się do aut da radę sprawdzić ? Jeśli tak to parę razy kopnąć czy raz a porządnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Samochodowym da radę. Ale ważne żeby nie był na wcisk jak się spotyka często tylko żeby miał odpowiedni gwint. Pomiar robi się na rozgrzanym silniku i przy otwartej na maksa przepustnicy wykonując kilka obrotów wałem. Przynajmniej tak jest napisane w instrukcji mojego manometru, robiłem już kilka pomiarów i wychodziły chyba dobrze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Sory że jeszcze poruszam ten temat, ale mam cylinder nówkę sztukę (alu, nicasil) wraz z nowym tłokiem i zapalisz mojego RX'a ręką, choć nie powiem bo lubi oddać... Tyle że do zapalenia wystarczy 1/4 ruchu kopką ;] Z tego Co się orientuje to Ty miałeś RX z cylem 80, więc automatycznie tam ciężej kopka chodzi ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.