Endriu1987 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 WITAM Znów Mam Kolejny Problem ze Swoją Aprilia Którą Kupiłem maks ze 2 miesące Temu ;// Niedano Linka Sprzęgłą Biegi nie działały, ale do setna Sprawy... . Jade sobie krece go tak jak zawsze do 8-10tys obr. wrzucam sobie 1 spokojnie 2-3-4-5 no i tu zaczyna się problem Biegi niechcą schodzić w dół ;(( z 3 na 2 na 1 idą tak jak nalezy w góre tez idą tak jak nalezy, ale ze 4 na 3 lub z 5na 4 albo z 6 na 5 niedam rady musze użyć doś sporej siły aby on zeskoczył niżej. jaki może być tego problem ;/// Dziękuję za Pomoc.... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 napisz co dokładnie zrobiłeś ze sprzęgłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 napisz co dokładnie zrobiłeś ze sprzęgłem Witam tutaj jest dokłądny opis co zrobiłem i jaki miałem ostatnio problem http://forum.motocyklistow.pl/POMOCY-nie-M...a--t121086.html Dzięki za zainteresowanie. aha Problem Zaczą się dopiero Dzisiaj ;(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 spróbuj zmieniać bez sprzęgła , jeżeli też będzie problem z wbiciem to może okazać sie że bez rozbiórki silnika sie nie obejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 spróbuj zmieniać bez sprzęgła , jeżeli też będzie problem z wbiciem to może okazać sie że bez rozbiórki silnika sie nie obejdzie ok tak spróbuję, ale to jest dziwne bo w góre biegi ida bardzo ładnie tak jak trzeba z 3 w dół tez łądnie schodzą, ale z 4 na 3 bądź z 5 na 4 itd to juz musze uzyc sporo siły a nieraz az zatzrymac się musze. jak dojdzie do rozbiórki silnika to co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Miałem coś podobnego, wątpie żeby to było sprzęgło Tzn. u mnie było tak, że wciskałem, i NIC, dzwignia chodziła, a bieg się nie zmieniał Sprawdź wodziki, i cały ten mechanizm zmiany biegów, jak będzie OK to pewnie coś się wyrobiło w środku w skrzyni Ale! Ja tylko gdybam ;] Jak się mylę, to nie bijcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Miałem coś podobnego, wątpie żeby to było sprzęgło Tzn. u mnie było tak, że wciskałem, i NIC, dzwignia chodziła, a bieg się nie zmieniał Sprawdź wodziki, i cały ten mechanizm zmiany biegów, jak będzie OK to pewnie coś się wyrobiło w środku w skrzyni Ale! Ja tylko gdybam ;] Jak się mylę, to nie bijcie Jutro rozbiore od strony skrzyni bo tez mysle ze cos się wyrobił, aha jak zdjemuję prawy dekiel to tam zadne płyny nie wypłyną?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 dlatego pisałem o rozbiórce bo lubi sie wyrwać mocowanie trzpienia po którym chodzą wodziki z prawego kartera i wtedy mogą być takie cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 dlatego pisałem o rozbiórce bo lubi sie wyrwać mocowanie trzpienia po którym chodzą wodziki z prawego kartera i wtedy mogą być takie cuda tzreba bedzi ekupić jakies cześci zamienne czy da się naprawić ? jesli to to oczym piszecie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 da sie naprawić ale żeby to stwierdzić trzeba "połowić" silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 da sie naprawić ale żeby to stwierdzić trzeba "połowić" silnik tzn rozkręcić prawy dekiel silnika tam gdzie jest skrzynia ? musze rozkrecać cylinder itp. czy da się bez tego ? tak jak od strony sprzęgła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) połowienie silnika=rozłączenie karterów=zdjęcie cylindrów=w hooi roboty Nie szalej. Najpierw rozkręć sprzęgło, i popatrz. Czy coś wyleci. No olej wyleci :P Musisz spuścić olej, zapewne też płyn chłodniczy bo zapewne tam siedzi pompa wody, i poleci. @edit AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa!!! Dopiero teraz zauważyłem, że ty masz RS 125 :D :D :D A ja myślałem że ty śmigasz RSV...porażka No to mniej roboty, bo 2T :P Edytowane 19 Września 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 połowienie silnika=rozłączenie karterów=zdjęcie cylindrów=w hooi roboty Nie szalej. Najpierw rozkręć sprzęgło, i popatrz. Czy coś wyleci. No olej wyleci :P Musisz spuścić olej, zapewne też płyn chłodniczy bo zapewne tam siedzi pompa wody, i poleci. @edit AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa!!! Dopiero teraz zauważyłem, że ty masz RS 125 :D :D :D A ja myślałem że ty śmigasz RSV...porażka No to mniej roboty, bo 2T :P ostatnio jakis tydzień temu zmieniałem olej i linke sprzegła bo pękła i latała jak należy. czy połowineie silnika jest trudne. co powinienem zrobić. od czego zacząć przy rozbiórce silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) Jeszcze nie wiadomo czy będziesz musiał Rozpołowienie- inne w każdym moto. Zdejmujesz cylinder, dekle, wszystkie śruby, i chyba będziesz musiał mieć odpowiedni ściągacz. To samo do magneta. Ogólnie nie skaplikowane, chyba że jakiś debil zrobi na śrubokręt śrubę w środku silnika :banghead: :banghead: Japończycy tak lubią, ale nie wiem czy w Apce też tak będzie Krótko: Proste, ale problemem mogą być zapieczone śruby. Aha, no i pod cylinder i głowicę dajesz koniecznie nową uszczelkę oczywiście bez serwisówki ani rusz Pozdro Edytowane 19 Września 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Jeszcze nie wiadomo czy będziesz musiał Rozpołowienie- inne w każdym moto. Zdejmujesz cylinder, dekle, wszystkie śruby, i chyba będziesz musiał mieć odpowiedni ściągacz. To samo do magneta. Ogólnie nie skaplikowane, chyba że jakiś debil zrobi na śrubokręt śrubę w środku silnika :banghead: :banghead: Japończycy tak lubią, ale nie wiem czy w Apce też tak będzie Krótko: Proste, ale problemem mogą być zapieczone śruby. Aha, no i pod cylinder i głowicę dajesz koniecznie nową uszczelkę oczywiście bez serwisówki ani rusz Pozdro Dzięki Za rady. czyli najpierw sprawdzic od strony sprzęgła?? a jak tam bedzie wszystko ok to? spościć olej z chłodnicy i zaczynac rozkręcac od góry silnik od głowicy cylibdra i potem reszta dekli po bokach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.