Skocz do zawartości

PROSZE O POMOC Cięgle Jakieś Problemy :(( APRILIA RS 125 r1997 ROTAX 123


Endriu1987
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

 

Znów Mam Kolejny Problem ze Swoją Aprilia Którą Kupiłem maks ze 2 miesące Temu ;//

 

Niedano Linka Sprzęgłą Biegi nie działały, ale do setna Sprawy... .

 

Jade sobie krece go tak jak zawsze do 8-10tys obr. wrzucam sobie 1 spokojnie 2-3-4-5 no i tu zaczyna się problem Biegi niechcą schodzić w dół ;(( z 3 na 2 na 1 idą tak jak nalezy w góre tez idą tak jak nalezy, ale ze 4 na 3 lub z 5na 4 albo z 6 na 5 niedam rady musze użyć doś sporej siły aby on zeskoczył niżej. jaki może być tego problem ;///

 

Dziękuję za Pomoc.... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz co dokładnie zrobiłeś ze sprzęgłem

 

Witam tutaj jest dokłądny opis co zrobiłem i jaki miałem ostatnio problem

 

http://forum.motocyklistow.pl/POMOCY-nie-M...a--t121086.html

 

Dzięki za zainteresowanie. aha Problem Zaczą się dopiero Dzisiaj ;((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zmieniać bez sprzęgła , jeżeli też będzie problem z wbiciem to może okazać sie że bez rozbiórki silnika sie nie obejdzie

ok tak spróbuję, ale to jest dziwne bo w góre biegi ida bardzo ładnie tak jak trzeba z 3 w dół tez łądnie schodzą, ale z 4 na 3 bądź z 5 na 4 itd to juz musze uzyc sporo siły a nieraz az zatzrymac się musze.

 

jak dojdzie do rozbiórki silnika to co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś podobnego, wątpie żeby to było sprzęgło

 

Tzn. u mnie było tak, że wciskałem, i NIC, dzwignia chodziła, a bieg się nie zmieniał

 

Sprawdź wodziki, i cały ten mechanizm zmiany biegów, jak będzie OK to pewnie coś się wyrobiło w środku w skrzyni

 

 

Ale! Ja tylko gdybam ;] Jak się mylę, to nie bijcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś podobnego, wątpie żeby to było sprzęgło

 

Tzn. u mnie było tak, że wciskałem, i NIC, dzwignia chodziła, a bieg się nie zmieniał

 

Sprawdź wodziki, i cały ten mechanizm zmiany biegów, jak będzie OK to pewnie coś się wyrobiło w środku w skrzyni

Ale! Ja tylko gdybam ;] Jak się mylę, to nie bijcie

 

 

Jutro rozbiore od strony skrzyni bo tez mysle ze cos się wyrobił, aha jak zdjemuję prawy dekiel to tam zadne płyny nie wypłyną??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego pisałem o rozbiórce bo lubi sie wyrwać mocowanie trzpienia po którym chodzą wodziki z prawego kartera i wtedy mogą być takie cuda

 

tzreba bedzi ekupić jakies cześci zamienne czy da się naprawić ? jesli to to oczym piszecie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

połowienie silnika=rozłączenie karterów=zdjęcie cylindrów=w hooi roboty

 

 

Nie szalej. Najpierw rozkręć sprzęgło, i popatrz. Czy coś wyleci. No olej wyleci :P

 

Musisz spuścić olej, zapewne też płyn chłodniczy bo zapewne tam siedzi pompa wody, i poleci.

 

 

@edit

 

 

AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa!!! Dopiero teraz zauważyłem, że ty masz RS 125 :D :D :D A ja myślałem że ty śmigasz RSV...porażka

No to mniej roboty, bo 2T :P

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

połowienie silnika=rozłączenie karterów=zdjęcie cylindrów=w hooi roboty

Nie szalej. Najpierw rozkręć sprzęgło, i popatrz. Czy coś wyleci. No olej wyleci :P

 

Musisz spuścić olej, zapewne też płyn chłodniczy bo zapewne tam siedzi pompa wody, i poleci.

@edit

AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa!!! Dopiero teraz zauważyłem, że ty masz RS 125 :D :D :D A ja myślałem że ty śmigasz RSV...porażka

No to mniej roboty, bo 2T :P

 

ostatnio jakis tydzień temu zmieniałem olej i linke sprzegła bo pękła i latała jak należy. czy połowineie silnika jest trudne. co powinienem zrobić. od czego zacząć przy rozbiórce silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wiadomo czy będziesz musiał

 

Rozpołowienie- inne w każdym moto. Zdejmujesz cylinder, dekle, wszystkie śruby, i chyba będziesz musiał mieć odpowiedni ściągacz. To samo do magneta. Ogólnie nie skaplikowane, chyba że jakiś debil zrobi na śrubokręt śrubę w środku silnika :banghead: :banghead: Japończycy tak lubią, ale nie wiem czy w Apce też tak będzie

 

Krótko: Proste, ale problemem mogą być zapieczone śruby.

 

Aha, no i pod cylinder i głowicę dajesz koniecznie nową uszczelkę

oczywiście bez serwisówki ani rusz

Pozdro

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wiadomo czy będziesz musiał

 

Rozpołowienie- inne w każdym moto. Zdejmujesz cylinder, dekle, wszystkie śruby, i chyba będziesz musiał mieć odpowiedni ściągacz. To samo do magneta. Ogólnie nie skaplikowane, chyba że jakiś debil zrobi na śrubokręt śrubę w środku silnika :banghead: :banghead: Japończycy tak lubią, ale nie wiem czy w Apce też tak będzie

 

Krótko: Proste, ale problemem mogą być zapieczone śruby.

 

Aha, no i pod cylinder i głowicę dajesz koniecznie nową uszczelkę

oczywiście bez serwisówki ani rusz

Pozdro

 

Dzięki Za rady. czyli najpierw sprawdzic od strony sprzęgła??

a jak tam bedzie wszystko ok to? spościć olej z chłodnicy i zaczynac rozkręcac od góry silnik od głowicy cylibdra i potem reszta dekli po bokach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...