gandziorz Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Witam, Ostatnio zaczęła słabnąć moja czesia i zauważyłem olej pod głowicą. Więc ściągłem bak i głowicę i winę za to ponosi uszczelka metalowa pod głowicą. Wymieniłem obie i dokręcałem równomiernie aż do dość mocnego oporu (jak zawsze). I próbuję go kopać i czuję na kopie że chodzi ciężej czyli czuć tą kompresję (vmax wynosił 120km/h). Ale kopię, kopię i nic to go na pych (oczywiście wpierw przelałem) i czasem strzela w wydech i dalej nic. Odkręcam świecie przystawiam fajkę i okazuje się że iskre jest ale nie zawsze tzn. raz jest, raz nie ma. Zmieniłem świece i problem nie znikł. Co się mogło stać? Przed wymianą odpalało na kopa teraz nie chce. Ako naładowane wszystko jest a iskra nie zawsze się pojawia. Edytowane 15 Września 2009 przez gandziorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 może gdzie jeakies kable zruszyłeś, bądź gdzies jest jakieś Przebicie? Jeżeli wcześniej było wszystko ok to może poprostu coś zruszyłeś? Sprawdź dokładnie na Spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Przeczyść przerywacze. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Okazało się że poluzowała się śruba odpowiedzialna za odpowiednie otwieranie przerywaczy tzw. kowadełko, w skutek czego zapłon się przestroił i teraz iskrę mam ale w nie odpowiednim momencie więc będzie trzeba stroić na nowo a tak super było wystrojone :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 w starszych konstrukcjach warto zastosowac elektroniczny zapłon http://zaplon.pl.tl/schematy-CDI.htm lub gotowy zaplon na przyklad GL100 lub GL200 --praktycznie darmo mozna odkrecic od Poloneza na złomie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.