michal.051 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam Aktualnie szukam czegoś do odpicowania przez zimę, na wiosnę chciałbym już pośmigać, przeglądając oferty ER 5 na alle od dłuższego czasu dosyć często spotykam tą oto kawe http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1129578 motocykl jak widać leżał na lewej stronie, rozbita chłodnica, lampa, prędkościomierz, kierunkowskazy. Poza tym wygląda ok, pozostaje kwestia czy jest prosta ale to już wyjdzie podczas oględzin. Wiem że na starcie trzeba ten motocykl mocno doinwestować. chłodnica i lampa - w sumie 500 kierunki po 50 zł = 100 filtry, olej, świece ok 200 rejestracja ok 600 Liczę jeszcze na negocjacje ceny, ale to później Trochę się boję kupić motocykl którego tak naprawdę nie będę mógł sprawdzić do końca podczas oględzin (sprawa gaźników), z drugiej jednak strony oferta jest kuszaca, bo motocykl nie wygląda na mocno porozbijany Potrzebuję porady czy się w to pakować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Ta Kawa na początku wakacji stała jakieś 4500zł ZTCP. Nie wiadomo ile tak naprawdę w niego musiałbyś władować. Już nawet nie licząc czasu. Chociaż z drugiej strony cena faktycznie kusząca. Kot w worku? Nie wiem co Ci doradzić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Podziękowania dla moderatora za przeniesienie mojego posta :notworthy: Jadę dziś obejrzeć ten motocykl. Najbardziej obawiam się ,,dwuśladowości" oraz uszkodzonego silnika, który na dobrą sprawę będę mógł odpalić dopiero po czyszczeniu i regulacji gaźników. Czasu wkładanego w motocykle nie liczę, lubię przy nich robić, i sprawia mi to ogromną frajdę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Przez skore cos czuje ze to nie tylko kwestia gaznikow... Gdyby byla to co za problem oddac do czyszczenia. A tak jesli nie pali to sprzedaje sie jako niechodzacy. Sprawdz tak ze: wykrec swiece, wlej ok 2ml. paliwa do cylindrow, zakrec i sprobuj odpalic. Wczesniej sprawdz czy jest iskra. Jesli zalapie to faktycznie gazniki do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 byłem oglądałem jak to anglik, widać korozje tu i uwdzie, najbardziej tylny wahacz. Zawiecha z przodu wygląda na prostą. Z racji tego że moto długo stało na zewnątrz bez zadaszenia, napęd i przednią tarczę zjada rdza. Napęd do kosza, tarcza do przetoczenia. Chłodnica zgnieciona. Opony na max kilka set km. Co do sprawdzenia silnika, to właściciel zgodził się na pomiar stopnia sprężania, przy okazji sprawdzę czy jest iskra. Co do papierów to jest po pierwszych podstawowych opłatach. Muszę jeszcze pomyśleć, i wszystko przekalkulować. Na budziku coś koło 50/60 tys :icon_rolleyes: Jest moooocno zaniedbany, ale już wyciągałem trzydziestoletnie sprzęty ze stodół więc z tym też raczej sobie poradzę :biggrin: http://img33.imageshack.us/gal.php?g=zdjcia0301.jpg Czekam na porady, pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Lagi mogą wyglądać na proste. Cena nowych w Tecrolu to jakieś 700zł za parę. Tarczy nic nie przetaczać, wyczyścisz zacisk i od hamowania sama się przetrze. Nie wiem co tu radzić, bo to nie ma być moja decyzja :D Jak tylko silnik okaże się zdrowy i chcesz pomajsterkować, to jest to opcja do łyknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Panowie... Lagi proste? A jakim cudem pogiela sie ta chlodnica az w takim stopniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Panowie... Lagi proste? No mówię, że na proste to one mogą wyglądać, ale być nie muszą. Zresztą jak nie lagi, to półki mogą być trafione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 A ja bym sie bal go kupowac. Chlodnica pogieta - czyli mial dzwona. Lagi proste - moze po dzwonie wymienione. Tak bylby uszkodzony po dzwonie, tak jest zaniedbany poprostu. Nigdy nie wiadomo jak z rama. Silnik pol biedy.. jak bedziesz mierzyc kompresje, sprawdz czy jest iskra i zrob probe o ktorej pisalem wyzej. Naped do wymiany. Tarcz motocyklowych sie nie toczy. Sa za cienkie. Zreszta po kilku hamowaniach bedzie ok - tak jak napisal theBald1. Wyciagnac na stan dobry na pewno go wyciagniesz o ile rama prosta, tylko nie wiem czy bedzie sie kalkulowalo. Niewiele chyba mniej niz kupno zdrowego. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Wyciagnac na stan dobry na pewno go wyciagniesz o ile rama prosta, tylko nie wiem czy bedzie sie kalkulowalo. Niewiele chyba mniej niz kupno zdrowego. No właśnie, a najgorsze, że właściwie nie przewidzi dokładnej sumy, którą będzie musiał w to władować. Moja ER, rok młodsza, 3 lata u mnie, w ciągłym użytku, poszła za 4500. Także myśl, myśl intensywnie nad bilansem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Odpuszczam, co prawda sprzęt jest do wzięcia za 2000 zł, ale żeby to jako tako wyglądało trzeba dołożyć drugie tyle. Trzeba się liczyć również z tym, że i tak nie doprowadzi się go do takiego stanu jak niektórych zadbanych egzemplarzy er 5. Kawa ma pełno wykwitów rdzy na ramie, silnika jak i trakcji nie da się sprawdzić przy zakupie ... za dużo niewiadomych :flesje: Bardzo dziękuję za wszelkie porady, temat do zamknięcia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam79 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) Co powiecie na ten egzemplarz? allegro Wiem, że zegary to akurat duży wydatek, ale może za taki rocznik jednak warto? A jeszcze w temacie zegarów, niektóre sztuki mają czarne obudowy, tak jak tu: otomoto albo tu: allegro To są już wymienione na akcesoryjne czy zdarzały się takie w oryginale? Edytowane 5 Marca 2010 przez Adam79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Co powiecie na ten egzemplarz? allegro Wiem, że zegary to akurat duży wydatek, ale może za taki rocznik jednak warto? A jeszcze w temacie zegarów, niektóre sztuki mają czarne obudowy, tak jak tu: otomoto albo tu: allegro To są już wymienione na akcesoryjne czy zdarzały się takie w oryginale? Szczerze mówiąc to nie sądzę żeby to były akcesoryjne, są po prostu brzydsze. Natomiast co do tej erki to zegary kosztują 800-1000 zł. Trochę to jest, a to moto wygląda na takie, które już sporo przeszło. Przebieg raczej też nie jest prawdziwy sądząc po tym że napęd już kończy swój żywot. A przynajmniej tak to wygląda na zdjęciu. I dość dziwnie spasowana jest kanapa z zadupkiem. Miałem er5 i u mnie było to znacznie dokładniej spasowane z sobą. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural2 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam. Jeśli chodzi o te zegary to nie są to żadne akcesoryjne sprawy tylko motor miał pewnie szlif i zegary były porysowane może nawet pęknięte. Wystarczy takie zegary zanieść do lakiernika a on nakłada szpachlę i maluje na czarny kolor. Jak szukałem er5 też mnie to zastanawiało i pewnego razy oglądając moto z czarnymi zegarami poprosiłem gościa o zdjęcie osłony na zegarach i od środka było pięknie widać co te zegary przeszły. A jeśli jesteś zainteresowany er5 to moja będzie do sprzedania. Rok 2004. Bardzo zadbana. Jak jesteś zainteresowany to pisz. [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam79 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Zastanawia mnie ten: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1760837 Żadnych naklejek - to chyba cały malowany. 55KM? Nie słyszałem o takich. Dziwne, że bez żadnego opisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.