czarek thunder-c Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Twoje zdanie ja na temat motocykla którym jeździsz też mam nie najlepsze zdanie, ale każdy ma prawo do własnych subiektywnych odczuć :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Twoje zdanie ja na temat motocykla którym jeździsz też mam nie najlepsze zdanie, ale każdy ma prawo do własnych subiektywnych odczuć :wink: Chętnie je poznam, mam nadzieję że miałeś okazję użytkować go, tak jak ja miałem okazję użytkować Cata i wyrobić sobie o nim opinię którą przedstawiłem. Jeszcze raz, 600-ka w wydaniu Thyndercat w trasę jak dla mnie zupełnie odpada. Amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Ostatnio lataliśmy z Thundercatem w trasce, w sumie nawet dynamicznie i niestety nie dawał rady. Litry go zjedli :flesje: i to ma być odkrycie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 i to ma być odkrycie???? Nie, to nie ma być odkrycie, ale pytanie padło o motocykl do szybkiej sexturystyki, więc poczułem się wywołany do tablicy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Ale się uczepiliście tego Thundera. Dla jednych marzenie, reszty gówno... Nie każdy ma ambicję na 1000, jak by to była wyrocznia jakiejś za*ebistości :icon_twisted: Fajne moto. I jedzie. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ovvero Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 i to ma być odkrycie???? przesiadać się z 600 innej niż XJ na thudercata to chyba bezsensu - zbyt mały progres jeśli w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 przesiadać się z 600 innej niż XJ na thudercata to chyba bezsensu - zbyt mały progres jeśli w ogóle To też prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Sprawa i tak już jest pewnie przesądzona :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Pytałeś o roczniki VFR za tą kase - rc 36 II, po lifcie ze tak je nazwe w okolicach 97-98r powybierasz. Dosc troche ich stoi na allegro. I jeżeli nie masz ochoty na litrowego Thunderace'a, to tak jak Ci tu mówili koledzy - bierz vfr. Na odpowiednim wydechu V pieknie brzmi,wiec wrażenia z tegą są super. Silnik nie ma łancuszka rozrządu tylko koła zebate, wiec odpada ryzyko potencjalnej awarii i koszty wymiany łancuszka. A wiesz jak te koła zębate ładnie gwiżdzą? ;) Coś chcesz wiecej wiedziec, pytaj. Co jeszcze o niej wiem, chętnie Ci napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 przesiadać się z 600 innej niż XJ na thudercata to chyba bezsensu - zbyt mały progres jeśli w ogóle "Ostatnio lataliśmy z Thundercatem w trasce, w sumie nawet dynamicznie i niestety nie dawał rady." dlaczego zdanie wycięte z całej wypowiedzi? Do Hunter: latałeś z konkretnymi "600"?... podejrzewam że nie jeden złoił by Ci dupsko :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 "Ostatnio lataliśmy z Thundercatem w trasce, w sumie nawet dynamicznie i niestety nie dawał rady." dlaczego zdanie wycięte z całej wypowiedzi? Do Hunter: latałeś z konkretnymi "600"?... podejrzewam że nie jeden złoił by Ci dupsko :icon_razz: Skąd ta pewność? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 (edytowane) Wiesz Maniek, konkretne 600 to mają po 120-130KM, wiec idą porządnie. R6 z 2005 szła łeb w łeb z 900rr sc 33 na 400m poki ta ostatnia nie zaczęła przy wyższej predkosci powoli odchodzić. Thundercat ma te swoje 100KM i jest stosunkowo cięzki, wiec o jakiejs specjalnej dynamice nie ma mowy.Tym bardziej, że silnik wymaga krecenia wysoko żeby jechał.A to męczy i w trasie i w miescie. Edytowane 6 Września 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Na razie jest wersja, żeby kupić motor Yubiego. Zakochałem się w VTR, co do wątku to niestety z wyglądu VFR 750 RC 36 przegrywa z thundercatem dla mnie. A teraz idę spać, szybciej będzie wtorek, godzina 17. I tak, Yuby ma przepiękny głos ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Nooo, skoro padło na VTR to no questions about that :lalag: Jak w niej sie raz zakochasz to nie przestaniesz....wiem, też ja miałem i stara miłośc nie rdzewieje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Czekamy z niecierpliwością na info :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.