Skocz do zawartości

Buell xb12 vs. Ducati monster 900


Rekomendowane odpowiedzi

siemka, mam taki dylemat co do przesiadki na monstera.

 

przeczytalem te dwa tematy co sa na forum i tam kazdy woje chwali ale wciaz niemoge sie zdecydowac. no przyznam ze na buellu jezdzi mi sie supcio, ale chcialbym zmienic moto na monstera 900ccm albo mocniejszy tylko teraz pytanie czy moze lepiej pozostac przy moim buellu czyli obecnym moto

 

ktos mial podobna przesiadke albo uzytkowal te dwa mtocykle?

 

ogolnie to prosze o wady zalety i czego niema monster co ma bułka i na odwrot :D

 

pozdro i prosze nie usuwac tego tematu bo naprawde mam metlik w glowie, mam nadzieje ze mi pomozecie troche w wyborze lub pozostaniu przy obecnym moto ;)

Edytowane przez Nice Gay
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę bratnią duszę :D Tylko że ja z Monstera 600 chce się na XB9 przesiąść.

 

Na 900 nie jeździłem ale mogę Ci powiedzieć jakie są moje ogólne wrażenia o Monsterze. Na pewno prowadzenie, motocykl sam wchodzi w zakręty. Hamulce Brembo też spisują się znakomicie. O Monsterze krąży mit że jest awaryjny, ciężko dostać części i że trzeba za nie płacić jak za złoto. Ja się z tym nie zgadzam ponieważ mój mnie nigdy nie zawiódł i z żadnymi częściami nie ma problemu. Typowe części eksploatacyjne kosztują mniej więcej tyle samo co do innych motocykli tej klasy. Jak na razie jedyną droższą czynnością jaką się wykonuje we wszystkich moto jest regulacja luzów zaworowych. Bo nie każdy mechanik się tego podejmie a w serwisie jest to koszt 300zł + płytki zaworowe 70zł/szt.

 

Zarówno Ducati jak i Buell mają w sobie to coś :) Buel ma dźwięk harleyowskiego V2 a Ducati to L-twin z rozrządem desmodromicznym. W obydwu się można zakochać.

 

Przejedź się Monsterem i zobacz czy Ci on pasuje bo pozycja za kierownicą i prowadzenie są zapewne trochę inne.

Edytowane przez Landryss25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...........Bo nie każdy mechanik się tego podejmie a w serwisie jest to koszt 300zł + płytki zaworowe 70zł/szt.

 

............rozrządem desmodronicznym.

 

Przejedź się Monsterem i zobacz czy Ci on pasuje bo pozycja za kierownicą i prowadzenie są zapewne trochę inne.

 

 

Nie wiem gdzie w Monsterze znalazłeś płytki zaworowe skoro w rozrządzie desmodromicznym nie ma szklanek pod którymi mogły by się tak owe płytki znajdować ?

Edytowane przez enZo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz Ducati jak masz okazję. Będziesz w siódmym niebie z tym sprzętem. Pracowałem jakiś czas w salonie/serwisie Duc`a i Monster zrobił wrażenie na mnie, co się rzadko zdarza w przypadku takich bezpłciowych motocykli.

 

Buella zostaw dla prawdziwych mężczyzn. :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie w Monsterze znalazłeś płytki zaworowe skoro w rozrządzie desmodromicznym nie ma szklanek pod którymi mogły by się tak owe płytki znajdować ?

 

Płytki czy podkładki, jak zwał tak zwał...

 

Sorry za literókę :P

Edytowane przez Landryss25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płytki czy podkładki, jak zwał tak zwał...

 

A te podkładki to gdzie w Monsterze? Pod śruby pokrywy? :biggrin: :banghead:

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkładki i tulejoszajbki, na dodatek trzeba przy regulacjach wymieniać półksiężyce, co nie każdy robi.... Pozdr. J-748 S Ducati Forever...

P.S. Jeśli z X12 chcesz się przesiąść na monstra to tylko M S4, M S4 RS, na silnikach Desmoquatrro, lub Testastretta...inaczej będziesz żałować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej przeczytaj to i owo w wątku Ducatowym i dopiero potem decyduj...jeździłem Bułką i powiem że całkiem przyjemny motorek i jeśli nie jesteś "nawiedzonym Ducatistą" to po co szukać czegoś więcej?

Buła- silnik prosty jak budowa cepa, silny, mocny, ładnie pracuje jak traktor...do tego poważne spowalniacze...Pozdr. J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, na dodatek trzeba przy regulacjach wymieniać półksiężyce, co nie każdy robi....

wyjasnijmy ze masz na mysli półpierscienie zamków na trzonkach zaworów.

bo popularne "półksięzyce" czyli zaslepki otworów technologicznych w głowicach w ducati nie wystepują. :wink:

Edytowane przez theodor.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Teodor w H-D też są półksiężyce :-)))))), a i w WSK też... tylko że w każdym spełniają inną rolę...po prostu poleciałem skrótem myślowym, dla znafcy i tak wiadomo o so chodzi- Pozdr Teoś!..

J-748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...