Jacob555 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Moja nowa maszyna to Honda Rebel CMX 450 z 1986r. Pragnę na wstępie przypomnieć, że nie jest to sprzęt, w którym szczególną rolę odgrywa rocznik, a więc proszę bez uwag typu "nic starszego nie znalazłeś?". Tu chodzi o wygląd i sound A sound ma boski Hondzia ma już przerobione wydechy, tak więc ryczy jak przynajmniej 1300ccm Kolor jest Monte Rosa Srebrny Metaliczny, fabrycznie nawet bez ryski. Na baku jeszcze naklejki producenta z ostrzeżeniami. 16k przejechane, opony w idealnym stanie nawet. Chromy bez śladu rdzy, wszystko idealnie utrzymane, tylko lekkie polerki porobić. Fele aluminiowe szprychowe.. silnik Dwucylindrowy R2 pojemność 447.00 ccm moc 38.00 KM (27.7 kW)) przy 8000 RPM - fabrycznie. Mój więcej (wydechy i drobiazgi robione w Holandii) - ponoć 50KM. no skrzynia 6 biegów. 3 zawory na cyla rozrząd DOHC Stosunek mocy do masy 0.2184 KM/kg A teraz wymiary budzące respekt: Długi 2,23m szeroki 80cm wysoki 1,17m (siedzenie 69cm) Prześwit 155 mm Masa 185kg (174kg suchy). W najbliższej przyszłości: Nowe kierunki, ogólny przegląd (filtry, płyny), polerki, chromowanie części, których nie da się spolerować na lustro, drugie lusterko (moja Rebel ma tylko prawe), synchronizacja gaźników, nowy akumulator. Chyba wszystko na razie W przyszłości będzie więcej planów. Aktualnie zrobiona polerka lagów (lustro :D). Z grubsza polerka wydechów i chromów. konserwacja. pzdr Jacob555 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Kolego, fascynuje mnie 'duża' rebel, napisz cuś o pozycji za kierą, osiągach itp. :flesje: pewnie się bardzo różni od mniejszych modeli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Oj różni się. Miałem postrawione 250ccm obok mojej 450 i 450 jest dosyć większa. (widać zresztą po wymiarach). O pozycji za kierownicą nie wiem, czy mogę się wypowiadać, gdyż mam przesunięte podnóżki do przodu (10-15cm), co zmienia całą sylwetkę. Ale tak jak jest jest wygodny. Sylwetka jest w miarę prosta prosta i idealnie trafiam w swoje siedzisko, pomimo 190cm wzrostu. nie ma potrzeby jakiegoś specjalnego naciągania się, czy coś. Może jedynie kierownicę zmieniłbym na prostszą, bo nie lubię tych dociągniętych. Lampa naprawdę dobrze oświetla drogę, a io dźwięk tego silniczka jest miły dla ucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frafel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 zapodaj focisze jakieś kolego ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No to fakt, że jest większa od 250 mi wystarcza. Jedyną moją obawą jest brak części, ale wydaje mi się, że jak trafię na dobry motocykl to nie będę musiał nic rozbierać. Aha, i gratuluje :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 http://bikepics.com/members/jacob555/86cmx450/ Tu są wszystkie dotychczasowe foty. Foty zaraz po kupnie, bez czyszczenia - tak jak kupiona. Filmiki miałem, ale mój aparat jakoś nie znosi tego dźwięku - badziewnie wyszło... Jak bym skuta nagrywał... Jakiejś częstotliwości nie łapie widocznie. Jak uda mi się jakimś sprzętem nagrać tak, jak chodzi w rzeczywistości, to wrzucę. tył tak coś nieciekawie wyszedł na foto - jak zrobię nowe, to postaram się inaczej strzelić foto, bo wygląda ok. Ta lampa się komponuje z nadkolem i końcówka tak lekko wywinięta jest - jest fajny. Teraz wygląda o wiele lepiej :icon_mrgreen: pobawiłem się i wypolerowałem lagi na lustro zacisk hamulca zdjęty i wyczyszczony. felgi wypolerowane i oczyszczone. >pastą AUTOSOL chrom na liczniku wypolerowany Wydechy trochę wypolerowane polerka całego lakieru - widać, że to perła - pasta do regeneracji lakieru Malowanie obudowy (wewnętrznej) akumulatora. Demontaż całego wszystkiego wokół aku, regu;latora napięcia itd. w celu czyszczenia i konserwacji. Oględziny filtra powietrza i stwierdzenie, że jest ok. kierunki trzeba założyć jakieś ludzkie i będzie cacy wtedy... Obecne kierunki 40E - nie takie badziewne jak u nas - wszystko jest z metalu (nie plastik!) galwanizowanego na ten czerwony. Wykonanie jest zarąbiste, ale jednak i tak mi nie pasują Na baku ma jeszcze nawet oryginalne naklejki z ostrzeżeniami producenta - cudo egzemplarz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Wygląda naprawdę niezle.Gratulacje.Myśle że jak sie nią dobrze zajmiesz,to długo Ci posłuży.Niebędziesz chciał się jej pozbyć.Tak z ciekawości gdzie ją trafiłeś i za ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) Kupiłem ją od importera z Holandii i dałem za nią JEDYNE 3500!!!!!!!! Za taki stan i taki RZECZYWISTY przebieg to moim zdaniem jak za darmo :flesje: Nie chciałem na łańcuch i rzedówki, ale jak nadarzyła się taka okazja - trzeba było brać :biggrin: Ale jak na rzędówkę to ma zaje**sty sound Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez Jacob555 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.