modem Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Czy jest możliwośc zmiany w wyświetlaniu prędkości z mil na km ?? pozdro Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Jest specjalny elektroniczny konwerter,mała puszka, którą wpina się w instalację elektryczną pomiędzy wiązkę a zegary motocykla. Poszykaj na angielskich stronach z akcesoriami moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 dzięki, ale nie ma możliwości jakiegoś manualnego przestawienia? Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 A masz serwisówkę? Jeśli tak, to musi być w niej napisane w jaki sposób się przełącza. Jeśli nie to spróbuj kombinacji przycisków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 servisówki niet, ale poszukam jeszcze w necie Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) Jakie masz tam przyciski i ile? Jeśli 3 to spróbuj tak jak w Triumph-ah 1050 : http://triumphaddict.x.pl/slabid-2.htm . W serwisówce nie ma takich informacji, no chyba że w manualu użytkownika o ile coś takiego istnieje... Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 wielkie dzieki,mam 3 przyciski, zaraz ide oblukac Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 wielkie dzieki,mam 3 przyciski, zaraz ide oblukac I jak? zadziałało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 I jak? zadziałało ? Mistrzu akurat wróciłem, działa :notworthy: Bardzo dziękuje, na stronie dopisz sobie Daytona 675 Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwed Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 (edytowane) Witam, mam takie pytanko : czy w triumphie Daytona 955i z 2002r. również w ten sposób można przywrócić wartość mierzenia na km/h, oraz drugie pytanie czym może być spowodowane to, że jadąc powoli komputer pokazuje prawidłową prędkość, a jadąc szybko pokazuje 7 km/h. Proszę o pomoc i pozdrawiam! Edit: jeszcze jedno pytanie jak usunąć ciągłe paleine się żółtej lampki (ładowałem akumulator i po włożeniu wszystko działą poprawnie z wyłącznością tej kontrolki, a wiem że świecić się nie powinna Edytowane 20 Września 2009 przez gwed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) czym może być spowodowane to, że jadąc powoli komputer pokazuje prawidłową prędkość, a jadąc szybko pokazuje 7 km/h. chodzi ci o to ze jak dajesz w palnik 1,2,3 to ci predkosc pokazuje 7km i dopiero jak ustabilizujesz to jest ok ?? Bo ja w Aprilce tez tak mam, moto tak szybko sie zbiera ze licznik (elektroniczny, nie skazowkowy) nie jest w stanie odswiezac :icon_mrgreen: i przy szybkiem przelocie do 160km/h np pokazuje 40km/h dopuki predkosci nie ustabilizuje Edytowane 21 Września 2009 przez Whiplash666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam, mam takie pytanko : czy w triumphie Daytona 955i z 2002r. również w ten sposób można przywrócić wartość mierzenia na km/h, oraz drugie pytanie czym może być spowodowane to, że jadąc powoli komputer pokazuje prawidłową prędkość, a jadąc szybko pokazuje 7 km/h. Proszę o pomoc i pozdrawiam! Edit: jeszcze jedno pytanie jak usunąć ciągłe paleine się żółtej lampki (ładowałem akumulator i po włożeniu wszystko działą poprawnie z wyłącznością tej kontrolki, a wiem że świecić się nie powinna 1. Z tym przestawianiem jednostek, to musisz spróbować. 2. Co to za lampka (ma jakąś nazwę, symbol?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwed Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) chodzi ci o to ze jak dajesz w palnik 1,2,3 to ci predkosc pokazuje 7km i dopiero jak ustabilizujesz to jest ok ?? Bo ja w Aprilce tez tak mam, moto tak szybko sie zbiera ze licznik (elektroniczny, nie skazowkowy) nie jest w stanie odswiezac :icon_mrgreen: i przy szybkiem przelocie do 160km/h np pokazuje 40km/h dopuki predkosci nie ustabilizuje Nie, na początku pokazuje normalnie, a za moment gdy rozwijam prędkość wyświetla się około 7-10 km/h 1. Z tym przestawianiem jednostek, to musisz spróbować. 2. Co to za lampka (ma jakąś nazwę, symbol?). Jest tam taka jakby ikona silnika i czy to istotne, że łądowałem akumulator? I zostały założone mocniejsze dwa światła z przodu 100/90 1.Załatwione. 2. Jest tam taka jakby ikona silnika i czy to istotne, że łądowałem akumulator? I zostały założone mocniejsze dwa światła z przodu 100/90i czy można z tą zapaloną kontrolką jeździć? pozdro Edytowane 21 Września 2009 przez gwed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Nie, na początku pokazuje normalnie, a za moment gdy rozwijam prędkość wyświetla się około 7-10 km/h 1.Załatwione. 2. Jest tam taka jakby ikona silnika i czy to istotne, że łądowałem akumulator? I zostały założone mocniejsze dwa światła z przodu 100/90i czy można z tą zapaloną kontrolką jeździć? pozdro Ta kontrolka to tzw."check engine" bardziej znana jako MIL, oznacza że w pamięci komputera jest jakiś błąd. Pierwsze co ja bym zrobił to odłączyć akumulator na kilka minut, podłączyć ponownie, następnie wykonać tzw."cykl": zapalić (niech chwile pochodzi), wyłączyć zapłon, włączyć ponownie. Jeśli po 3-ch cyklach błąd się nie powtórzy to lampka MIL zgaśnie, jeśli nie to trzeba odczytać kod błędu z komputera, można to zrobić w serwisie Triumpha (raczej długi czas oczekiwania) lub : http://triumphaddict.x.pl/slabid-8.htm. Edytowane 22 Września 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.