Skocz do zawartości

Keihin podciśnieniowy


Vanhelsing
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem na etapie regulacji i usuwania wszelakich usterek (silnik Evo z dolnym odpowietrzeniem,gażnik Keihin podciśnieniowy) .

Generalnie objaw mam taki ,że jeżeli silnik jest zimny to odpala bez problemu ,na wyższych obrotach pow 2500 pracuje nierówno (nie wkręca się) i przykopci na czarno.Błędem z mojej strony było to ,że założyłem gażnik bez rozbierania.Zapłon raczej ok (mam tradycyjny z przerywaczem).

Na nagrzanym silniku mam problemy z odpalaniem ,mam skrzynię tylko na kopniak z shovla 4 i muszę się zdrowo nagimnastykować.

Według WAS przyczyna leży w gażniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na etapie regulacji i usuwania wszelakich usterek (silnik Evo z dolnym odpowietrzeniem,gażnik Keihin podciśnieniowy) .

Generalnie objaw mam taki ,że jeżeli silnik jest zimny to odpala bez problemu ,na wyższych obrotach pow 2500 pracuje nierówno (nie wkręca się) i przykopci na czarno.Błędem z mojej strony było to ,że założyłem gażnik bez rozbierania.Zapłon raczej ok (mam tradycyjny z przerywaczem).

Na nagrzanym silniku mam problemy z odpalaniem ,mam skrzynię tylko na kopniak z shovla 4 i muszę się zdrowo nagimnastykować.

Według WAS przyczyna leży w gażniku?

 

Masz zbyt bogata mieszanke

Sprawdz czy ssanie nie jest wlaczone caly czas.

Jezeli nie, to gaznik wymaga regulacji (iglica) a moze i innych dysz

 

http://www.factorypro.com/tech_tuning_proc...pm_engines.html

http://www.harley-performance.com/harley-d...carburetor.html

 

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia. Bogata mieszanka. Może być kwestia złych dysz lub też poziomu paliwa. Chociaż dławienie pow.2500RPM wskazuje na dużą dyszę główną bo w tym zakresie na pracę silnika ma już wpływ iglica czyli dysza. Sprawdź poziom paliwa - od płaszczyzny przylegania komory pływakowej do góry pływaka powinno być 18.4-18.5mm.

 

Opuść iglicę 1 lub nawet 2 ząbki. Przy okazji sprawdź połączenia gaźnika z króćcem, tam jest taka gumka na której siedzi gaźnik i ona często lubi puszczać, może też mieć pęknięcia. Przy zakładaniu airbox`u sprawdź jak mocno jest dociskany gaźnik do króćca bo w sumie tylko to go trzyma na miejscu. Na śrubie składu mieszanki sprawdź czy jest o-ring z podkładką. Jeśli go nie ma to mogą być problemy z regulacją.

 

 

 

Też miewam problemy z gaźnikiem CVK40 Keihin. Ale to bardziej z powodu że mój jest okrutnie rozdymany i trudny w regulacji. Zalewa tylną świecę często, trudno odpala na zimnym, kicha, prycha i przepustnica dzwoni. A teraz jeszcze doszły mi problemy z przyspieszaniem, jak dam wyraźnie ognia, nie mocno ale wyraźnie po prostu, to dławi się i szarpie, jakby jeden garnek nie palił. Nie wspominając o tym że moto ma zmienne humory i czasem pali tyle że da się przeżyć a czasem potrafi łyknąć do 18 litrów na mieście. :eek: Szykuje się remont góry silnika zimą, a do końca sezonu jakoś przeżyję. :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zrobiłem przeszło 100 kilosów głownie po mieście.

I pewne sprawy zaczynają się klarować .

Chodzi lepiej choć nie doskonale myślę że opuszczenie iglicy będzie rozwiązaniem,na rozgrzanym silniku łapie za 2 strzałem ,tylko nie wolno dodawać gazu .łyka też dosyć zdrowo i napewno ma jeszcze za bogatą mieszankę.

Jak będę miał czas to wrzuce filmik na youtube jak odpala i jak gada.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dokładnie membranę, sprawdź czy masz o-ring na śrubie składu mieszanki i czy nie masz nieszczelności w okolicy linki ssania. Dysze jakie masz? Ja mam w EVO główną 170 i tylny garnek jest wyraźnie za bogaty, tam zawsze będzie ciemniejsza świeca ale to co mam to za dużo. No i chleje ostro. Iglica na maxa opuszczona. Na początku jak kupiłem Elkę to tyle piła i tak bogatą mieszankę miała że w ogóle odłaczyłem pompkę przyspieszacza i nie robiło to żadnej róznicy w pracy silnika. :eek:

Wałek rozrządu i kompresję masz standardową czy jakieś akcecosryjne gadżety masz w silniku? Ja zaraz właśnie biegnę do garażu grzebać i odnaleźć problem przez który moto bardzo kulawo jeździ, dławi się i ciężko odpala. Narazie mam zamiar doprowadzić do stanu sprzed awarii a wtedy dopiero odnawiał gaźnik i stroił konkretnie. Zimą będę grzebał w silniku i planuję założyć "sprężone" tłoki a wtedy regulacje i kalibrowanie od nowa.... :banghead:

 

Wiesz może gdzie w PL mozna kupić przedmioty z motorcyclestorehouse.com w rozsądnych cenach?

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Qurim za wyczerpującą odpowiedz ,ugadałem się z Przemkiem z serwisu HD i obejrzy mi to fachowym okiem może znów się czegoś nowego dowiem.Silnik jest poskładany na oryginalnych częściach ,żadnych ostrych wałków itp i td.

Częsci ze Storehousa (i nietylko)załatwia mi kolega z Rybnika ,mam taniej niż np. u Małego z Allegro, zreszta jak planujesz remont na jesień to napewno jeszcze ceny Euro i $ spadną.Ja trafiłem przy budowie na dwa okresy hossy i bessy no ale trudno.

W twoich stronach jest przecież też całe "zagłębie" ludzi parających się w tych sprzętach.Spytaj dla porównania jak to wygląda ,bo wiem że ci którzy zamawiają często mają taniej.

Katalog ze Storehousa w domu mam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Git. Wczoraj udało mnie się naprawić mojego prosiaka. Jeździ tak jak prawie powinien. Gaźnik nadal mam zdymany ale moto śmiga tak jak przed usterką a nawet troszkę lepiej. :biggrin:W dziale HD więcej szczegółów na ten temat. Dziś byłem u Deathraw`a przymierzyć wydeszki które ma. Po przymierzeniu jednego i odpaleniu od razu powiedziałem "Tak.Biorę je." :biggrin: Teraz Harry będzie gadał tak jak powinien brzmieć. :buttrock: :buttrock:

 

A z remontem to czekam do zimy i bacznie obserwuję ceny Ojro i USD. :biggrin: Głowice na pewno mam do roboty a resztę to się okaże jak zdejmę je z silnika.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...