krzywy Opublikowano 18 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2004 kupiłem cos takiego w zeszłym roku mało jezdziłem ale podoba mi sie jak naraze myslałem ze to jest powolne ale ma swoja moc teraz wymieniam uszczelniacze na lagach olej w zawieszeniu w silniku moscie filtry swiece ustawiam zawory i synchronizuje gaz mam pytanko co do rozrzadu co ile trza go wymieniac ja kupiłem moto z 93 roku ma prawie 30 000 km czy juz by nalezało nie wiem czy kiedy był robiony nie słychac nic w silniku ale poradzcie cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gałas1 Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Jak nic nie słychać to nic nieruszaj (chyba że się bardzo nudzisz i niemasz co robić z kasą 8) )Tak poza tym to moto jest zajebiście wygodne, jak na choppera to całkiem dynamiczny i traktowany po ludzku pali niewiele(5,5-6) . Trasy po 500 km to sama przyjemność. Niewiem jak inni użytkownicy tego sprzętu ale ja lałem do swojego benzyne uniwersalną. Na tym paliwie rozrząd pracował zdecydowanie ciszej i nie występował strzał z wydechu po gwałtownym zamknięciu gazu na wyższych obrotach. Może to miało związek z marną jakością paliwa bezołowiowego na niektórych stacjach. PozdroKrzysiek & Drag Star1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gałas1 Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Zapmniałem dodać że nie ma lepiej prowadzącego się choppera od Virówki. Możesz kłaśc ją w zakrętach prawie jak nakeda i w ogóle nie ma efektu walenia się w zakręt przy małych prędkościach.Jak na tak bardzo miękko zestrojone zawieszenie jest zadziwiająco stabilna. Pozdro Krzysiek & Drag Star 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 19 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 mam jeszce jedno pytanko odnosnie tego przedniego zawieszenia jakie sie pompuje tam cisnienie aha i czy to normalne ze moje moto dosc długo sie rozgrzewa tz po przejechaniu ok 3 km dopiero jest stabilne tak pierdzi ksztusi sie i takie tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 19 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 a co do kładzenia maszyny wiem ze mozna nia trzoszke sie pochylac ale mi strach nie pozwala zawsze myslałem ze takie maszyny sa zaciezkie do tego i maja skłonnosci do konczenia kładzenia na jezdni ale najwidoczniej tak nie jest simsonem potem mz 251 sie nie bałem a tym mam kupe w majtach moze chodzi o koszty naprawy sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 19 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 aha co do twojej maszynki drag stara 1100 chorowałem i choruje na nia ale cena piekna maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gałas1 Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 W mojej Virówce przód był niepompowany (95r. wer. Kanada).A co do rozgrzewania się to raczej jest niedobrze. Po odpaleniu rozgrzewałem ją jakieś 1,5 minuty w zależności od temp. otoczenia i jedynym objawem że silnik jest jeszcze nie do końca rozgrzany to były obroty poniżej 1 tyś.W mojej Virówie ssanie mogłem wyłączyć nawet po 5 sek. i silnik pracował na 500 obr. nie dławił się ani nie krztusił, bardzo żadko gasł. (a zamkniętymi oczami można było pomylić odgłos pracy z H-D )Zmień filtr powietrza na nowy, świece, sprubój troche pojeżdzić może jej przejdzie? Mój drag po postoju zimowym też miał nie najlepszą prace na nie dokońca rozgrzanym silniku ale te czynności + troche kilometrów pomogły w 100%. PozdroKrzysiek & Drag Star 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 19 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 no tez własnie mi sie tak zdawało ze cos nie tak kupiłem ja w zeszłym roku mało jezdziłem ale to mi sie nie podobało z etak sie dławi dusi costy moja nie chce chodzic po kilku chwilach bez ssania tera z pójdzie na serwis gazniki zawory filtry oleje uszczelnacze na lagach a co do mojej 93 rok ma wentylki takie jak w samochodzie i sie cos tam pompuje ale jakie wartosc nie mam pojecia aha choc z samym odpalaniem nie ma problemów po 5 miesiacach przerwy zaburzyła bez problemu poprostu cos jej jest nie tak bo jak ja kupowałem kolo kompletnie sie tym nie interesował moto było troche zaniedbane bardzo brugne ale juz wyglada jak cacko 18 kilo pasty polerskiej troche pracy i jest cool nie wiadomo kiedy robił jakis przeglad podobno cos tam robił ale nie wiem a czy moze to byc wina wolnych wydechów i inaczej sa gazniki poustawiane bo on cos takiego mówił ze jak zimna to bedzie strzelac bo to chodzi o te tłumniki dzieki za rozmowe w ogóle pozdrawiam Łukasz z Bełchatowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 20 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2004 Witam...niech żyją viagry :-)...użytkuje mniejszą siostrę bo 750 z 93 roczku i miodzio...co do prowadzenia to fakt jak masz zawieche dobrą i oponki=przycierasz podnóżki...moja ma nieregulowane zawieszenie...zalecają olej w 10 ale ja zalałem w15 i poprawa zdecydowana...idzie pięknie i tak jak Gałas1 pisze prawie jak naked ;-)...co do rozgrzewania to jak wszystko poregulowane to ssania używam tylko do odpalenia po całej nocy...wystarczy że odpali i można jechać...jedyny znak że zimna to obroty od 300 do 500...nie krztusi się ,można spokojnie ruszać...jak każde moto trzeba regularnie robić regulacje...ja w swojej robie regulacje co 6 tysi jak nakazują japońscy inżynierowie ;-) i nigdy nie miałem problemu...gadałem z ludźmi obeznanymi w temacie to spokojnie można ponoć robić regulacje i synchro co 8-10 tysi ale dla mnie to sama przyjemność zwłaszcza że dostęp to wszystkeigo miodzio...jedynie nie mam wakuometrów to trzeba wydać te 50 zeta na synchro :-(...jedyne czego obawiałem się przed kupnem to rozrusznik...i co?..i jak dla mnie to mit...jedyne co robię to dbam o czystość komutatora i stan szczotek...profilaktycznie przed rozpoczęciem sezonu czyszcze komutator,sprawdzam stan szczotek i łożysk...i co ?...malina...motocykl ma już ponad 10 lat i nigdy nie był rozrusznik robiony...działa miodnie...moja opinia jest taka wszystko się zużywa ale jeśli dbasz i nie kombinujesz tylko wymieniasz części na nowe wszystko gra wbrew obiegowej opini... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 20 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2004 Cze!O swojej Virago pisałem w innym poście, ale zapewniam, że wszystko, co tam napisałem to sama prawda. Reasumując: moto na szóstkę!!! Motocykl używam do wypadów turystycznych i stwierdzam, że jest naprawdę wygodny. Po pokonaniu 600 km (ciągiem) nie padałem na twarz. W tym roku, a dokładniej początkiem maja wyjeżdżam do Włoch na dni Centaura i już nie mogę się doczekać.Jeśli chodzi o przednie zawieszenie książka wydawana przez CLYMER podaje:Kierowca 0,4 - 0,8 Kg/cm2 Kierowca plus pasażer 0,4 - 0,8 Kg/cm2Kierowca plus pasażer i bagaż 0,4 - 0,8 Kg/cm2Maksymalne dopuszczalne obciążenie 0,8 - 1,2 Km/cm2 Pozdro!!!Spadam z przed kompa i jadę sobie gdzieś..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Aygor a zapodaj jeszcze co ile CLYMER zaleca wymiane łańcuchów rozrządu i tarcz sprzęgłowych?...a może ktoś dysponuje serwisówką w wersji elektrobicznej do xv 1100/750 i mógłby podesłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Aygor a zapodaj jeszcze co ile CLYMER zaleca wymiane łańcuchów rozrządu i tarcz sprzęgłowych?O ile wiem, to CLYMER nie podaje przebiegów do wymiany. Jeżeli nie słychać rozrządu i sprzęgło się nie ślizga to znaczy, że nie ma się czym martwić. Jedyne co możesz zrobić, to cieszyć się jazdą :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 ja niestety innaczej podchodze do tematu..jak jest napisane że po tym przebiegu trzeba wymienić to trzeba i już...kumplowi też nic nie pukało i nie dzwoniło a łańcuch pękł i zrobił spustoszenie w tylnym garku :-(...wolę sięupewnić..tylko jest ból bo różnie podają jedni że co 60 tysi inni że co 80 a jeszcze inni że co 50 tysi..i bądź tu mądry :-(...o ile ze sprzęgłem fakt można poczekać do ślizgania się...to rozrząd ma u mnie przej**ane ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Jeśli chodzi o wymianę podzespołów silnikowych NIE PRZESADZAJ!!!Póki wszystko działa poprawnie nie wsadzaj rąk do silnika. Jak sprzęgło działa poprawnie, żaden serwisant nie przeprowadza wymiany tarcz sprzęgłowych, bo tak mówi jakaś książka. Jeśli rozrząd nie przejawia żadnych nieprawidłowych symptomów, nie należy go ruszać.Przecież motocykle, jeśli chodzi o przebieg mają mniejsze szanse wykręcić tyle km., co auta, z prostych przyczyn. Czy w samochodzie ktoś podaje ilość kilometrów do wymiany sprzęgła? Jeden kierowca wymieni go szybciej od innego. Jeśli będziesz często palił gumę, jeździł na jednym itp. Uwierz, częściej będziesz zmieniał nie tylko oponę, ale i sprzęgło, rozrząd, klocki.... Tylko, że wtedy zakup XV nie był do końca przemyślany. W wielu artykułach piszą, że dla silników Virago osiągnięcie 100 000 km bez niezbędnych nakładów finansowych (przeglądy, co 6-tyś. km.) nie jest czymś wyjątkowym i nie zwykłym. Ja wychodzę z jednego założenia: pilnuj przeglądów, używaj dobrych materiałów eksploatacyjnych, a sprzęt Cię na pewno nie zawiedzie. Gdyby tak nie było firma, tych silników nie robiłaby przez tyle lat bez większych zmian konstrukcyjnych. Jeśli mimo to będziesz musiał dokonywać jakiś napraw, lepiej zgłoś się do zaufanego serwisu. Nie zbędna jest wiedza, dane serwisowe danego modelu, narzędzia (klucze dynamometryczne, ściągacze różnej maści…). Jeśli Twój warsztat tego nie posiada, lepiej daj spokój.Pozdro!!!Może gdzieś na drodze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 sprzęgło to pikuś z ciekawości się pytam...chdzi mi o rozrząd...łańcuchy muszą być wymieniane co jakiś tam przebieg który producent określa...tak jak w samochodach mimo że paski czy tam łańcuchy rozrządu działają musisz je wymienić po określonym przebiegu i tyle...właśnie wymienia je się by uniknąć kosztów jak Ci się zameldują tłoki w zaworach po zerwaniu łańcucha czy paska...wszystklo się zużywa i wyciąga...tak jest i już...widziałeś rozebrany silnik od virago?...a widziałeś silni małego fiata?...naprawdę japonia nie gryzie w przypadku virago której silnik jest totalnie klasyczny...cbr nie naprawiam bo sie nie znam ale swoją viagre znam i naprawiam ale tylko kupuję firmowe części...dajcie spokój ludzie wcale ta japońska technika klasyczna nie jest taka ciężka do naprawy...wymiana tarcz czy łańcuszków w tym modelu jest banalna jak masz choć trochę umiejętności,danych i nie boisz się mitu że do wszystkich japońców potrzeba niesamowitych narzędzi i ściągaczy...do innych pewnie tak ale viagra to żywa skamielina technologiczna :-) i przez to jest códowna :-)...ludzie nie nabijajcie kabony serwisom bo większość czynności obsługowych zrobicie sami...ja samochodu nie posiadam i wszędzie jeżdze moto dlatego w moim przypadku wykręcam około 30 tysi w sezonie co i tak jest pikuś przy innych motocyklistach...sporo moich sąsiadów rocznie robi 25-30 samochodami więc chyba podobna granica w tym przypadku... P.S.no nie mów mi że na wymiane filtrów,oleju,świec,klocków też oddajesz moto do serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.