Vivaldi_V1 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 A da się odwrotnie? no właśnie gdzieś ktoś mi powiedział żę najpierw uszczelka potem tłoczek a poźniej przeciwkurzowa. moze to głupie ale wole zapytać niż coś spie... zepsuć. Qurim a możesz polecić jakiś dobry koński mocz?? bo nie wiem jakiej firmy wybrać... :laugh: :laugh: :laugh: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Koledzy właśnie wyczyściłem zaciski i będe je składał, kupiłem smar do tłoczków hamulcowych w larssonie wiec to chyba to samoco ta pasta o której pisaliście, dużo się tego daje? na uszczelki i pod nie też? czy nic się nie stanie jak dam za dużo i zmiesza się z płynem hamulcowym?? Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez pitervfr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 :) gratuluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 mam pytanie a nie będe akładał nowego tematuJaka jest kolejność składania zacisku?? Najpierw uszczelki ta w środu i przeciwpyłowa a na końcu tłoczek tak??Ja jestem już po serwisie zacisków hamulcowych jeszcze nie sprawdziłem podczas jazdy, ale na sucho wydaje mi się, ze jest zdecydowanie lepiej.Co do kolejności składania zacisków to raczej nie ma znaczenia, ważne jest żeby je włożyć prawidłowo tzn. żeby dobrze uszczelki siedziały w rowkach.Jak masz serwisówkę to tam jest wszystko pokazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 tak , zazwyczaj jest tak że jeżeli guma jest olejoodporna to w większości przypadków również benzynoodporna (zmodyfikowany polietylen), poprostu nie opłaca sie produkować dwóch rodzajów gumy, guma osłaniająca tłok nie jest olejoodporna natomiast uszczelka tłoka już tak . pozatym nie przesadzajmy, ten zacisk nie będzie sie moczył w benzynie całą noc aby mogło mu coś zaszkodzić.gumie nieodpornej na dzialanie benzyny wszelkie srodki tego typu szkodza natychmiast a nie po dluzszym czasie, Twoje kryteria podzialu i rodzaju gumy maja sie nijak do rzeczywistosci, bo co powiesz na temat olejoodpornych oringow w lancuchu. mozesz je potraktowac benzyna? Mysle, ze lekcewarzenie kryteriow dotyczacych gumy moze odwrocic porzadek Twojego zycia... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.