jebek821 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 witam mam pytanie poniewaz zakupilem do deery czujnik temperatury oleju i po 20 min jezdzie pokazuje mi temperature 120 stopni celcjusza i rosnie jak jade wiec czyba cos nie tak jest czy ktos podpowie co jest nie tak bo niechce zatrzec fotoru a wczesnie zatarlem tlok i to pewnie przez to ze taka temperatura pozdro dzieki z gory za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 (edytowane) przy tych upalach to calkiem normalne , mi tez temperatura pod 110 - 115 dochodzi w jezdzie szosowej , aczkolwiek wiecej juz nie rosnie. Jedynie przy palowaniu w terenie bedzie ponad 120 przy tej goraczce. Sprawdz wydajnosc pompy oleju , jak masz za male cisnienie to olej za wolno krazy i wlasnie sa takie skutki Edytowane 24 Lipca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Jeśli zatarłeś wcześniej moto to teraz pewnie masz maszynę po szlifie, jeśli tak to wyższa temperatura w trakcie docieranie nie jest niczym nadzwyczajnym, musisz tylko uważać na temperaturę żeby nie przegiąć pały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 olej to nie płyn chłodniczy i się nie zagotuje a przynajmniej nie w tak niskiej temperaturze. temperatura oleju zawsze jest wyższa niż temperatura płynu chłodzącego. moim zdaniem nie ma się czym przejmować. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Jeżeli chcesz zbić tą temperaturke to może by podpasować z innego moto chłodnicę oleju?? (bo chyba dr 350 nie ma w orginale) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Jak jezdziłęm XT od kumpla, to tez co chwile ponad 120 pokazywało, pomimo ze sie cały czas jechało, wiec chyba normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Tu został poruszony ważny temat dotyczący DR350 - temperatura. Nie od dziś w polskiej części sieci krąży opinia o jakoby słabej górze silnika w tym modelu. Za ten stan rzeczy odpowiedzialne jest przegrzewanie oleju przez nie świadomych tego użytkowników, nie tradycyjnie dla SUZUKI, DR350 nie ma układu smarowania z przeszacowaną wydajnością, wystarczy, że silnik zostanie silnie zabłocony po jeżdzie w trudnym terenie, a jednostka zacznie łapać okolice 120 st. Rady są trzy, zamontowanie chłodniczki oleju, stosowanie czegoś odporniejszego na wysokie temp. niż zalecane przez producenta 10w40 oraz utrzymywanie silnika w czystości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.