Mirek2 Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Obróciłem tylną zębatkę i naciągnąłem łańcuch (Dominik dzięki za rady) i narazie jest ok. ale jednak musze w najbliższym czasie liczyć się z wymianą całego napędu. W związku z tym kilka pytań do posiadaczy tego bzyka:1. Czy można założyć szerszy/mocniejszy łańcuch i zębatki aby dłużej wytrzymały (mam większy cylinder), bo oryginalny napęd wygląda jak wygląda po zaledwie 2.500 km?2. Czy ktoś eksperymentował z większą tylną zębatką? Nie będę jeździł raczej po asfalcie (do tego mam inny sprzęt) ale bzyk i tak ma krótkie przełożenia, czy nie będą zbyt krótkie nawet w teren?3. Podajcie mi jakieś namiary gdzie kupić zestaw napędowy bo szczególnie z tylną zębatką jest kłopot - tylko oryginalna, na zamówienie, ponad 200 zł i trzeba czekać kilka tygodni.4. Czy kłopotliwe jest samodzielne założenie łańcucha ze zdjęciem wahacza czy lepiej jechać do serwisu żeby łańcuch zakuli?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek2 Opublikowano 16 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Bzyk ma cylinder/tłok na 70 ccm, podobno odblokowany (jak to się sprawdza?) i jedzie licznikowe 90 km/h. Czy tak ma być?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Witam Posiadacza rmxa.Sam mam rmxa. Przebieg prawie 6000 i jakoś mój napęd jeszcze żyje i ma się jako tako.Nie wiem jak musiałeś go skatować (ciągle na gume :?: ) Dobra ale odpowiem po kolei. Ad 1Mocniejszy można, ale żeby szerszy 8O to nie sądze.Ad 2Kumpel założył zębatke od sendy (3 zęby większa) podobno idealnie pasuje tylkio trzeba troszkę roztoczyć :flesje: Ja potrzebuje i przyśpieszenia i prędkości, więc dałem sobie z tym spokój.Ad 3Napisz skąd jestes najpierw, wtedy trochę łatwiej :) Ad 4O ile mi wiadomo, aby zdjąc łańcuch nie trzeba zdejmować wahacza. Ja nie miałem z tym żadnego problemu. Jakbyś miał jakieś pytania dodatkowe to wal na gg albo PW. Chętnie pomoge :( A propo może jakies foty byś zapodał swojego rmxa :mrgreen: :?: Dopisane: Jak pisałem powyższy tekst to nie było jeszcze tego drugiego postu :( Tak sobie myśle, i czy ty przypadkiem nie kupiłęś rmxa od Ramzesa (żółty zestaw Airsal, zębatka od sendy) :?: Jedzie 90 ponieważ poprzedni właściciel (jeżeli to ten) robił go na teren i za mniejsza preś odpowiada pewnie mniejsza zębatka. A propo może jakies foty byś zapodał swojego rmxa :mrgreen: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Ja Rmx-a nie mam i nie wiem jak z nim sprawa wygląda, ale jeśli chodzi o zużycie napędu to u mnie było podobnie... przejeździłem jakieś 3000km, potem do wymiany obie zębatki, a łańcuch sam się rozleciał :flesje: Na ten sezon po około 5500km wymieniłem następny napęd, tym razem muszę przyznać, że mocno go oszczędzałem, bo 280 zeta piechotą nie chodzi :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Polecam zębatki RENTHALA i łańcuchy DID. Nie wiem jak z ceną ale powinny być wytrzymalsze od orginalnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.