fifi00 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Siema, jestem świeżym posiadaczem CBR F4 i przymierzam się do jakiejś dłuższej trasy. Póki co jestem na etapie testów i poznawania maszyny, także jestem zieleniak ;) Gdy dzisiaj po przejażdżce ok. 50 km spokojnej jazdy wróciłem do domu (temp poniżej połowy), zostawiłem odpalone moto przed garażem, temp wzrosła do ok 3/4 wskaźnika. Wiem, że to na postoju normalne, ale nie mam pojęcia czy załączył się wiatrak, czy nie.. Po prostu nie słyszałem tego, a gdy zgasiłem silnik wiatrak nie chodził - tu nasuwa się pytanie: czy wiatrak chodzi tylko wtedy kiedy silnik jest zapalony, czy na zgaszonym silniku (z kluczykiem w pozycji ON) powinien też chodzić (temp. ok 3/4)? Druga sprawa, zauważyłem, że po odpaleniu pod moto są na podłodze plamki chyba wody, nie wiem czy to wyciek, czy woda się skrapla, czytałem że to normalne, że się skrapla woda zaraz po odpaleniu, ale wole się upewnić ;) Pozdrawiam, Filip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Wiatrak wlacza sie przy ok. 110oC. W modelach 01-03 przy 103oC. Wlacza sie, schladza, wylacza. Silnik nie musi byc wlaczony. Kluczyk musi byc w pozycji on. Przynajmniej tak bylo w maszynach ktore mialem przyjemnosc dosiasc itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Wiatrak wlacza sie przy ok. 110oC. W modelach 01-03 przy 103oC. Wlacza sie, schladza, wylacza. Silnik nie musi byc wlaczony. Kluczyk musi byc w pozycji on. Przynajmniej tak bylo w maszynach ktore mialem przyjemnosc dosiasc itp. Z tego co widze po avatarze to kolega ma F4 a nie F4i wiec nie wyswietla mu temperatury. U mnie wiatrak wlacza sie przy ok. 2/3 skali temperatury, wiatrak chodzi rowniez przy zgaszonym silniku, ale musi byc stacyjka przekrecona na ON. U mnie chodzi tak ze bez problemu mozna go uslyszec przy uruchomionym silniku. Pozdrawiam Zawisza Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 [...] Druga sprawa, zauważyłem, że po odpaleniu pod moto są na podłodze plamki chyba wody, nie wiem czy to wyciek, czy woda się skrapla, czytałem że to normalne, że się skrapla woda zaraz po odpaleniu, ale wole się upewnić ;) Pozdrawiam, Filip. Jeśli było nalane za dużo płynu chłodniczego do zbiornika to po porządnym nagrzaniu silnika jego nadmiar wycieka specjalną rurką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.