Warstar Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Czekaja mnie pierwsze wymiany w moim EXC-R 450 i stad moje pytanie jakich wy uzywacie czesci i materialow eksploatacyjnych w swoich maszynkach. Chodzi mi szczegolnie o tlok , mysle czy vortex czy wossner. Klocki hamulcowe, nie mam pojecia moze EBC wezme i sprawdze ponoc sie poprawily jakosciowo. Zebatki i lancuch , Mysle nad JT i DiD Olej z motorexa zmieniam na castrol. Jakich marek produktow wy uzywacie? a moze jakies zdecydowanie odradzacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Jeśli chodzi o tłok to słyszałem sporo pochwał na temat oryginalnych tłoków ELKO lub MAHLE podobno warto wydać trochę więcej grosza na oryginał, jeśli chodzi o napęd to wiem jedno żadnego chińskiego gówna, mój przednią chińską zębatkę zeżarł po 1000km a łańcuch po 400km, choć ostatnio wpadł mi w ręce chiński oring z którego jestem co najmniej zadowolony ale traktuję to jako wyjątek potwierdzający regułę :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Co do napędu to do mojego na bank kupie DID VM albo VX i zębatki Sunstar, myśle że nie opłaca się kupować tańszych zestawów albo łańcuchów bezoringowych bo się bardzo szybko zużywają i trzeba je częściej wymieniać. Tłok brałbym oryginał. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Tłok KTM to 1091zł. Tyle wiem. Zamienników cen jeszcze nie znam. Nie wiem kto robi tłoki fabryczne do KTM. Ktoś wkładał inne niż te KTMowskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Nie wiem jak z innymi modelami ale do 250 2T KTM wklada tlok Vertexa. Szedłbym tym tropem choc roznica w cenie nie bedzie zbyt duza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Nie wiem jak z innymi modelami ale do 250 2T KTM wklada tlok Vertexa. Szedłbym tym tropem choc roznica w cenie nie bedzie zbyt duza. Z tego co slyszalem to z 200 do 300zl roznicy moze byc. Bo gadalem dzis z jednym gosciem o tym wlasnie :) i tak mowil.. a to juz jest roznica odczuwalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 (edytowane) nie wiem jak teraz ale jeszcze nie dawno to Vertex robił tłoki dla KTM a różnica polegała tylko na wyglądzie pudełka. ELKO i MAHLE to najwyższa liga kutych tłoków ale cene też mają. Ja zawsze używałem PROX i nigdy nie było najmniejszych problemów. Edytowane 23 Lipca 2009 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 A klocki jakie wstawiacie hamulcowe? tyl i przod? mysle o EBC z symbolem R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.