Arni Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 przeciez wrazie czego mozesz to sprawdzic patykiem.patrz/uważnie/instrukcja Rozd**** mnie to :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Chłopaki dzięki wielkie za porady i ostudzenie emocji. Jak tylko uda mi się sprzedać obecny moto, rozpoczynam polowanie :) nie zwracając uwagi na wskaźniki paliwa :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 w mojej starowince jest takowy wskaznik i oszukuje jak szalony :P jak zalejes zpod korek to brak skali :P jak pokazuje max to jest ze 3/4 baku jak mam juz na czerwonym to gdzis tam zacznie sie rezerwa, ale to taki bajer jak pisza koledzy motocyklisci zyje sie z tym i powiem szczerze i tak stosuje metode na kranik i spalanie per 100km, podobnie z wyswietlaczmi biegów "fajny bajer" i tyle czasem przydatny ale przez dojrzałych motocyklistów pogardzany z tego co widze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 (edytowane) W GPZ500 miałem kranik parę i razy musiałem się trochę pogimnastykować żeby przełączyć w czasie jazdy na rezerwę. W cbr jest kontrolka rezerwy która naprawdę mocno kłuje w oczy i nie da jej się nie zauważyć nawet w ostrym słońcu. Praktycznie zawsze tankuje do pełna i wskaźnik paliwa byłby zbędny a pewnie nawet mylący biorąc pod uwagę kształt baku i przechylenia. Komputer chwilowego/średniego spalania to już w ogóle abstrakcja, motocykl jest do zapie...a a nie do zabawy w księgowego :crossy: Edytowane 19 Lipca 2009 przez tomekx123 Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 w mojej starowince jest takowy wskaznik i oszukuje jak szalony :P jak zalejes zpod korek to brak skali :P jak pokazuje max to jest ze 3/4 baku jak mam juz na czerwonym to gdzis tam zacznie sie rezerwa, ale to taki bajer jak pisza koledzy motocyklisci zyje sie z tym i powiem szczerze i tak stosuje metode na kranik i spalanie per 100km, podobnie z wyswietlaczmi biegów "fajny bajer" i tyle czasem przydatny ale przez dojrzałych motocyklistów pogardzany z tego co widze :P Wskażnik biegów dobra rzecz jak jest fabryczny,ale nie jest konieczny.Po latach jazdy na moto pod świdomie liczy się biegi i wie się na jakim się jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.