Oldjapan Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Korzystając z okazji iż piszę pierwszy raz na tym forum WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE!! Mam pytanie odnośnie kranika w moim moto.Mianowicie wychodzą z niego 3 króćce: jeden od podciśnienia,drugi dostarczający paliwo do gaźników i "3" który ponoć jest odpowietrzeniem kranika.... I tu pojawia się mój problem,mianowicie kiedy króciec odpowietrzający nie jest zatkany paliwo nie jest pompowane do gaźników.Wystarczy że zatkam go palcem i jest ok. nigdy wcześniej nie był zatykany i moto hulało jak trzeba,dopiero po moim ostatnim rozebraniu kranika i pozostawieniu go na jakieś 5 miesięcy w kartonie zaczęły się takie cyrki....W serwisie powiedziano mi że króciec ten ma być niczym nie zatkany, i kranik powinien pompować palio,ale u mnie nie za bardzo mu idzie to pompowanie... ;/ I może gdyby moto chodziło z zatkanym króćcem tak jak powinno nie zadawał bym tego pytania na forum i, sprawę uznał za rozwiązaną gdyby nie fakt iż na zatkanym króćcu odpowietrzającym moto pochodzi........... ale jakieś 5 minut, po czym stopniowo przestaje podawać paliwo i moto gaśnie. Kto ma jakiś pomysł co to może być i jak naprawdę jest z tym "3" króćcem(czy ma być zatkany czy nie)prosił bym o pomoc!! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 (edytowane) Nie spotkałem nigdy zatkanego kranika w takiej CBR więc pewnie nie ma być zatkany. :biggrin: A kranik świruje bo pewnie coś źle złożyłeś. Rozbierz i przemyśl co może być źle. A moto gaśnie bo jak sam pisałeś jest to odpowietrzenie. A jak jesy zatkane to tworzy się podciśnienie i paliwo nie może swobodnie spływać. Pzdr. Edytowane 9 Lipca 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oldjapan Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Kranik na 1000% jest dobrze poskładany,tylko czemu paliwo ledwo co leci jak wszystko jest "zgodnie z instrukcją"Czy przyczyną tego może być zapowietrzenie samego zbiornika...?Co prawda sprawdzałem odpowietrzenie,które nie jest w korku tylko pod zbiornikiem,ale może coś pominąłem...może jest jeszcze jedno odpowietrzenie w korku(którego ja nie widze:/) Nie wierzę że nikt nie ma żadnych sugestii.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.