taboret12 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Witam Posiadam motocykl Cagiva Roadster 125 (http://digilander.libero.it/cuoccimix/CZ-CAGIVA-ROADSTER.JPG -coś takiego). Silnik oczywiście dwusuwowy. Niestety mam z nim problem- spadek mocy. Podczas, gdy kiedyś bez problemu szło nim jechać około 120km/h teraz maks to około 85:/ Najgorsze jest to, że w zeszłym roku przeprowadzony był dość duży remont silnika. Motocykl miał wtedy przejechane około 30 tys. km. Od czasu remontu przejechał może około 1000km. Podczas remontu wyszlifowany został cylinder, zregenerowany wał korbowy, wymienione łożyska, simmeringi, tłok, pierścienie itd. Naprawa została przeprowadzona w chyba porządnym serwisie w Poznaniu. Olej jaki leję to syntetyczny Motul. Na remont wtedy zdecydowałem się także ze względu na nienajlepsze osiągi. Silnik wcale nie był zatarty. Od razu po remoncie oczywiście jeździłem delikatnie. Maksymalna prędkość z jaką jechałem jakiś czas po remoncie to około 110km/h. Na niskich obrotach przyspiesza w miarę ok, natomiast na wysokie nie chce się wkręcić w ogóle. Co może mieć na to wpływ?:/ Coś się dzieje z samym silnikiem? Może to wina gaźnika, albo coś z zapłonem? Dzisiaj wymieniłem dla pewności świecę i fajkę. Oczywiście bez zmian:/ Edytowane 7 Lipca 2009 przez taboret12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 A zimny dobrze pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) jest tam zawór wydechowy? może to on jest problemem. pytam bo na fotce go nie widać.może też być wydech zasyfiony i niedrożny Edytowane 7 Lipca 2009 przez hz10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taboret12 Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Zimny pali idealnie. Ktoś poradził mi ustawić wyżej iglicę w gaźniku ale nic to nie zmienia. No i zobaczyć też wydech. Wymontowałem go. Trochę syfu w nim jest, ale najgorsze jest to, że jest on nierozbieralny. Znalazłem na forum jakieś informacje jak to wyczyścić, więc spróbuję. Jutro napiszę, jaki jest efekt. Rozumiem, że jakaś regulacja składu mieszanki albo coś wiele nie zmieni? Nie jestem za dobrym mechanikiem, dlatego pytam. Co jeszcze może mieć na to wpływ- zapłon elektroniczny więc raczej nie, filtr powietrza i kanały są ok, zostaje chyba gaźnik albo wydech. Zaworu wydechowego w tym motocyklu nie ma. Walczę z tym od rana i już mnie to wkurza. Aż się prosi, by ten tłumik w 3 miejscach był rozbieralny, ale oczywiście jest skrupulatnie zaspawany itd. W każdym razie chyba faktycznie wina leży po jego stronie. Próbowałem go wyczyścić kretem, wypalić benzyną, ale wszystko dochodzi tylko do połowy kolanka. Nie wiem czy jest tam jakaś przewężka,czy to po prostu syf. Nie mogę nawet wbić młotkiem zagiętej szprychy Edytowane 8 Lipca 2009 przez taboret12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.